powered by

Η IBM Ελλάδος αναλύει την event-driven αρχιτεκτονική στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σε κρίσιμο εργαλείο για τον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύεται η event-driven αρχιτεκτονική (EDA) προσφέροντας σπουδαίες δυνατότητες αυτοματοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών. Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο στις ενέργειες των χρηστών, επιτρέποντας την άμεση εκτέλεση ενεργειών όπως το cross-selling προϊόντων, αναγνωρίζοντας τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους.

Η αυτοματοποίηση διαδικασιών, όπως η αποστολή εξατομικευμένων προσφορών και η παρακολούθηση των παραγγελιών, ενισχύει την εμπειρία του πελάτη, μειώνοντας την πιθανότητα απογοήτευσης. Επιπλέον, η EDA παρέχει προληπτική προστασία ενάντια σε πιθανές απάτες, με την ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που εντοπίζει ανωμαλίες και εκκεντρικές συμπεριφορές.

Δείτε πώς ακριβώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στις επιχειρήσεις σας την EDA κατά τη διάρκεια του 16ου Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που πραγματοποιείται την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου στο Hilton Nicosia.

Για το ζήτημα θα μιλήσει η Δανάη Ευθυμιοπούλου, IBM Technology, Greece & Cyprus με τίτλο παρουσίασης «Εvent-driven αρχιτεκτονική στο Ε-commerce: Αυτοματοποίηση από τη βελτίωση του customer satisfaction, cross-selling μέχρι και προστασία από fraud».

Η Δανάη Ευθυμιοπούλου βοηθά πελάτες σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο στην υιοθέτηση των καινοτόμων λύσεων της IBM για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με ολοκληρωμένο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Electrical and Computer Engineering από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με ειδίκευση στην Πληροφορική, διαθέτει τόσο την τεχνική εμπειρία όσο και τη γνώση του κλάδου.

Αξιοποιώντας τις ισχυρές τεχνολογίες ολοκλήρωσης, αυτοματοποίησης και υβριδικού cloud της IBM, η Δανάη βοηθά τους οργανισμούς να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους, να εργαστούν πιο αποτελεσματικά και να αναβαθμίσουν τα συστήματά τους, ώστε να είναι έτοιμοι για τον σημερινό ψηφιακό κόσμο που αλλάζει γρήγορα.

Το Συνέδριο
Η φετινή διοργάνωση θα καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.

Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.

Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.

Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.

Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.

Ποιους αφορά

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: ECOMMBX

Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft

Οργανωτής: ΙΜΗ

Υποστηρικτής: JCC Payments

Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business

Coffee Sponsor: Starbucks

Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό
Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών: H Cyta διοργανώνει το συνέδριο «Women in STEAM»