Ξεχωριστές μακαρονάδες για τον «Μήνα Ζυμαρικών & Αγάπης» από την εταιρεία Μιτσίδη

Στο πλαίσιο της ετήσιας εκστρατείας κοινωνικής προσφοράς, «Μήνας Ζυμαρικών & Αγάπης», που έχει καθιερώσει και πραγματοποιεί η εταιρεία Μιτσίδη κάθε Οκτώβριο, και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών, η εταιρεία διοργάνωσε μία βραδιά για εκλεκτούς συνεργάτες και εκπροσώπους των ΜΜE.

Η εταιρεία Μιτσίδη, έχοντας καθιερώσει από το 2017 τον «Μήνα Ζυμαρικών & Αγάπης», έχει στηρίξει ένα μεγάλο αριθμό κοινωφελών Οργανισμών και Συνδέσμων όπως το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα, τον Σύνδεσμο «Ένα Όνειρο, μια Ευχή», το Σωματείο «Αλκυονίδες», τον Σύνδεσμο «Μωρά-Θαύματα», τον Οργανισμό «Hope for Children», και σύνολα όπως τον Σύνδεσμο Πολυτέκνων, το Δημοτικό Σχολείο Ιαματική των πυρόπληκτων περιοχών ορεινής Λεμεσού & Λάρνακας και τα Ειδικά Σχολεία της Κύπρου. Στo πλαίσιο των εκστρατειών αυτών, η εταιρεία εκτός από την οικονομική στήριξη πέραν των €30.000, πρόσφερε και πολλούς τόνους προϊόντων.

minaszymarikon2

minaszymarikon3

Αυτή τη χρονιά η εταιρεία Μιτσίδη, επέλεξε να αφιερώσει την εκστρατεία στους πελάτες της, με πολλούς διαγωνισμούς και πλούσια δώρα αλλά και σε εκλεκτούς συνεργάτες και εκπροσώπους των ΜΜΕ.

minaszymarikon4

minaszymarikon5

Με αφορμή μάλιστα την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών, διοργάνωσε μια όμορφη βραδιά, θέλοντας να ευχαριστήσει τους συνεργάτες και εκπροσώπους των ΜΜΕ για τη σταθερή και πολύτιμη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, οι φιλοξενούμενοι απόλαυσαν μοναδικές μακαρονάδες από τους σεφ του Συνδέσμου Αρχιμαγείρων Κύπρου.

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024