Powered by

Δράσεις ανάδειξης του πάρκου καλλιτεχνών «Μεσόγειος» από Δήμο και ΕΤΑΠ Λάρνακας

Σε σημείο αναφοράς και πόλο έλξης επισκεπτών επιδιώκουν ο Δήμος Λάρνακας και η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας να καταστήσουν το νέο Πάρκο Καλλιτεχνών «Μεσόγειος» που βρίσκεται στη Γειτονιά Καλλιτεχνών.

Το εν λόγω πάρκο, το οποίο εγκαινιάστηκε το 2024, αναδεικνύεται σε κομβικό χώρο δημιουργίας και ψυχαγωγίας για τους δημότες και τους επισκέπτες της Λάρνακας.

Η περιοχή φιλοξενεί ήδη εργαστήρια τέχνης και επιδιώκεται η ενίσχυση του πολιτιστικού της χαρακτήρα, εφόσον αυτή η γραφική γωνιά της πόλης περιλαμβάνεται στις περιπατητικές ξεναγήσεις για τους τουρίστες.

Για το σκοπό αυτό, έχουν τροχοδρομηθεί δράσεις ώστε να εμπλουτιστεί και να αποκτήσει το χαρακτήρα που του αρμόζει.

Συγκεκριμένα, έχει ολοκληρωθεί η εκπόνηση μελέτης και έχουν καθοριστεί οι όροι υποβολής προτάσεων για την προσθήκη γλυπτών, τα οποία θα συνάδουν με τη θεματική του πάρκου, που είναι εμπνευσμένη από τη Μεσόγειο.

Ο διαγωνισμός για την υποβολή των εικαστικών προτάσεων αναμένεται να προκηρυχθεί αρχές του επόμενου έτους.

Επιπρόσθετα, μια ξεχωριστή πινακίδα-έργο τέχνης έχει τοποθετηθεί στο εν λόγω πάρκο, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα πολυπολιτισμικότητας. Δημιουργημένη από τον εικαστικό Μιχαήλ Ηλία, η πινακίδα φέρει τον τίτλο «Μεσόγειος» και περιλαμβάνει την ονομασία γραμμένη σε οξειδωμένο ατσάλι στις κύριες γλώσσες των μεσογειακών χωρών.

Το μέγεθος των γραμμάτων αντανακλά την ακτογραμμή κάθε χώρας, με τα Ελληνικά, Ιταλικά, Τουρκικά, Αραβικά, Γαλλικά και Ισπανικά να είναι τα μεγαλύτερα, ενώ μικρότερα είναι τα Κροατικά, Μαλτέζικα, Μαυροβουνιακά, Βοσνιακά, Ισραηλινά, Αλβανικά και Σλοβενικά.

Κάθε γλώσσα διαθέτει μοναδική γραμματοσειρά, τονίζοντας την πολιτιστική ποικιλία και βελτιώνοντας την αισθητική του έργου.

Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία έτυχε της στήριξης του Υφυπουργείου Τουρισμού μέσω του Σχεδίου Δράσης της ΕΤΑΠ Λ/κας, αποσκοπεί στο να δημιουργήσει ένα αίσθημα καλωσορίσματος σε όλους τους λαούς της Μεσογείου και ευρύτερα, προσκαλώντας τους να επισκεφτούν το ομώνυμο πάρκο και να βιώσουν τον πολιτισμό της περιοχής.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου