Νέα συνεργασία για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ-Βrand ambassador σεφ η Χριστίνα Χριστοφή

Σε δημοσιογραφική διάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο The Block Restaurant του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024, οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ ανακοίνωσαν τη νέα τους συνεργασία με την ταλαντούχα Κύπρια σεφ Χριστίνα Χριστοφή, και την καλωσόρισαν στην «μπριγάδα» τους.

Η ευρηματική σεφ αναλαμβάνει από φέτος τον Οκτώβριο καθήκοντα brand ambassador στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, με το «μενού δράσεων» να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη συμμετοχή της σε εκδηλώσεις των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, masterclasses, live cooking shows σε ειδικές κουζίνες που θα στηθούν σε καταστήματα της αλυσίδας, και τη δημιουργία μαγειρικού περιεχομένου που θα αναρτάται στην ιστοσελίδα και στους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων των Υπεραγορών.

Η σεφ Χριστίνα Χριστοφή, με σπουδές μαγειρικής σε Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο, κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον μαραθώνιο τελικό του Masterchef, και κέρδισε την πρωτιά στις καρδιές χιλιάδων τηλεθεατών σε Κύπρο και Ελλάδα με το τεράστιο ταλέντο της, και την αυθεντικότητα και την ποιότητα του χαρακτήρα της. Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής διάσκεψης, η κ. Νατάσα Κωνσταντινίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίηση της για τη σύναψη της συνεργασίας των Υπεραγορών με τη σεφ και αναφέρθηκε στα κοινά μελλοντικά τους πλάνα.

Με τη σειρά της, η Χριστίνα Χριστοφή, καλωσόρισε τη συνεργασία και δήλωσε, επισημαίνοντας τη χαρά της για την ένταξή της στην οικογένεια των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, την ετοιμότητά της για δημιουργική συνεισφορά στις δράσεις την Υπεραγορών που θα πραγματοποιηθούν στο προσεχές μέλλον.

Στη συνέχεια προβλήθηκε το νέο τηλεοπτικό σποτ των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, με τίτλο «Έτσι φτιάχνεται… το τέλειο πιάτο», το οποίο είναι αφιερωμένο στην αναζήτηση της τέλειας συνταγής. Το τηλεοπτικό σποτ θα μεταδίδεται από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες από τις 17 Οκτωβρίου, βάζοντας ξανά στο «σπίτι» των τηλεθεατών την αγαπημένη σεφ, που ξεχώρισε στον μεγάλο μαγειρικό διαγωνισμό - από την audition της μέχρι και τον τελικό.

Ακολούθως, η κ. Νατάσα Κωνσταντινίδου ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σεφ Χριστίνας Χριστοφή στο ΑΛΦΑΜΕΓΑ Run As One, που έχει προγραμματιστεί για τις 20 Οκτωβρίου, με τη διεξαγωγή διατροφικών εργαστηρίων για παιδιά. Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων, μικροί μάγειρες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη σεφ και να φτιάξουν, με τη βοήθειά της, υγιεινά σνακ, στα πλαίσια προαγωγής της ισορροπημένης διατροφής στην οποία στοχεύει η διοργάνωση.

Μετά το τέλος της διάσκεψης, μέλη εκπρόσωποι την Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ πήραν μία γεύση από το Masterchef, συμμετέχοντας σε μαγειρικό διαγωνισμό, που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Ο ξεχωριστός διαγωνισμός συνδύαζε τις δοκιμασίες “Mystery Box” και “Follow the Chef”, καθώς το ζητούμενο ήταν να ετοιμάσουν μία απαιτητική συνταγή-έκπληξη, ακολουθώντας τις οδηγίες της σεφ. Τα δύο πιάτα που ξεχώρισαν, αναδείχτηκαν νικητήρια και βραβεύτηκαν με ένα ιδιαίτερο έπαθλο, που μετέφερε τους συμμετέχοντες στον δημιουργικό και συναρπαστικό κόσμου του Masterchef.

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, πιστές στη δέσμευσή τους για συνεχή πρόοδο, συνεχίζουν να πρωτοπορούν υλοποιώντας ξεχωριστές ιδέες και εμπλουτίζοντας την ομάδα τους με μέλη με τα οποία μοιράζονται τη φιλοσοφία τους για καινοτομία.

Δειτε Επισης

Βλέπει πόλεμο τιμών, άτακτο ανταγωνισμό και ζητά fair play η κινεζική ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών
Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)