Tα brands στην εποχή της υπερφόρτωσης περιεχομένου

Κάθε μέρα, δισεκατομμύρια περιεχομένων κοινοποιούνται σε ψηφιακές πλατφόρμες, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο για τις επωνυμίες να ξεχωρίσουν.

Ο αριθμός των κοινοποιήσεων σε ψηφιακές πλατφόρμες αυξάνεται ραγδαία, με τα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες περιεχομένου να γεμίζουν από κείμενα, εικόνες, βίντεο και podcasts.

Η συνεχής ροή πληροφορίας δημιουργεί ένα πολυδιάστατο ψηφιακό τοπίο όπου οι επωνυμίες πρέπει να καταβάλουν ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια για να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού.

Με τις τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση να επιταχύνουν την παραγωγή περιεχομένου, ο όγκος των κοινοποιήσεων αγγίζει νέα ύψη, προκαλώντας κορεσμό στο κοινό και μειώνοντας τον χρόνο προσοχής τους.

Συνεπώς, η παγκόσμια αύξηση των κοινοποιήσεων όχι μόνο δημιουργεί ανταγωνισμό μεταξύ των επωνυμιών, αλλά και πιέζει τους δημιουργούς περιεχομένου να είναι πιο αυθεντικοί και πρωτότυποι.

Η ενσωμάτωση των γνώσεων που βασίζονται στα δεδομένα με τη συναισθηματική αφήγηση, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να δημιουργήσουν εξατομίκευση που έχει απήχηση στους καταναλωτές και δημιουργεί πίστη στη μάρκα.

Σε ένα περιβάλλον όπου οι μάρκες ανταγωνίζονται τα μεγάλα μεγαθήρια, η κατανόηση και η εμπλοκή των καταναλωτών είναι απαραίτητη για την επιτυχία.

Ο Harri Olavinsilta στο θα διερευνήσει τον αντίκτυπο της υπερφόρτωσης περιεχομένου στους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης κατά το προσεχές 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπου θα τονίσει τον ζωτικό ρόλο της δημιουργικότητας στη δημιουργία συναρπαστικών αφηγήσεων για τα brands.

Ο Creative Director της IPG MEDIABRANDS από την Φινλανδία θα εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει τις δημιουργικές διαδικασίες, κάνοντας επίσης αναφορά στην παραγωγή παράγωγή περιεχομένου με την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο ενίσχυσης και όχι αντικατάστασης της ανθρώπινης δημιουργικότητας.

Ο Harri Olavinsilta είναι έμπειρος στρατηγικός σύμβουλος, creative director και διεθνής ομιλητής.

Στα 20 χρόνια της επαγγελματικής του δραστηριότητας, έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως η IKEA, η Audi και η UNICEF, έχει δημιουργήσει βραβευμένες καμπάνιες για τη Nissan και τη L'Oréal και έχει πραγματοποιήσει επιτυχημένες παρουσιάσεις σε διεθνή φεστιβάλ διαφήμισης όπως το Eurobest, το Digital Marketing Europe και το Best Internet.

Στον σημερινό ρόλο του, βοηθά εταιρείες και οργανισμούς να γίνουν ηγέτες του κλάδου τους μέσω της δημιουργικότητας και της επικοινωνίας μάρκετινγκ με γνώμονα την αξία.

Οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του. Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται για 16η χρονιά και αποτελεί θεσμό για το e-Commerce στην Κύπρο, καθώς παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και τα πιο αξιόλογα case studies από Κύπρο και εξωτερικό.

Ποιο είναι το μέλλον του e-Commerce, ποια προνόμια μπορεί να παρέχει σε μία επιχείρηση και πώς μπορεί να αποτελέσει μια εύκολη και ασφαλή διαδικασία αγορών για τον καταναλωτή;

Αυτά και άλλα κρίσιμα ερωτήματα πρόκειται να απαντηθούν κατά τη φετινή διοργάνωση που θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.

Η αίθουσα θα γεμίσει από κορυφαίους επαγγελματίες και πρωτοπόρους στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ οι οποίοι θα ενημερωθούν για τις καινοτομίες στο e-Commerce, καθώς και τις επωνυμίες εκείνες που βρήκαν τη συνταγή για επιτυχία.

Το Συνέδριο που φέτος εστιάζεται στο «Online Retail: Redefining eCommerce for Tomorrow» απευθύνεται σε φιλόδοξους επαγγελματίες οι οποίοι αναζητούν τεχνολογικές λύσεις που να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή, ενδυναμώνοντας παράλληλα το brand της επιχείρησης και την αφοσίωση των πελατών.

Συγκεντρώνει τους πρωταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του μάρκετινγκ, οι οποίοι παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και λύσεις για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς.

Με την παρουσία τους, οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα αποκτήσουν τα εργαλεία και τη γνώση που χρειάζονται ώστε να είναι έτοιμοι για το μέλλον στο ψηφιακό εμπόριο καθώς και να «εξοπλιστούν» με τις πιο πρόσφατες αναλύσεις και τεχνολογικές λύσεις που θα επηρεάσουν τη μελλοντική τους δραστηριότητα.

Η συμμετοχή τους θα τους επιτρέψει επίσης να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εμπειρία χρήστη (UX) και τη βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπών (CRO), για να κερδίσουν πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Αποτελεί επίσης εξαιρετική ευκαιρία για διερεύνηση τρόπων που οδηγούν σε διεθνή επέκταση και δραστηριοποίηση.

Το συνέδριο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.

Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.

Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.

Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.

Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.

Ποιους αφορά

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

  • Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
  • Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
  • Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
  • Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft
  • Οργανωτής: ΙΜΗ
  • Υποστηρικτής: JCC Payments
  • Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business
  • Coffee Sponsor: Starbucks
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

  • Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Αλέξης Βαφεάδης: Μια από τις πιο σημαντικές που έχει το κράτος η σύμβαση με την Hermes-Η σημασία της συμφωνίας
Deal Κυβέρνησης με Hermes για τα αεροδρόμια απογειώνει ως διεθνή ταξιδιωτικό κόμβο την Κύπρο-Η συμφωνία που επιτεύχθηκε
Συγκινεί ο Μάριος Τσιακκής…«Έφθασε η ώρα της αποχώρησής μου, σας ευχαριστώ από καρδιάς»
Έφυγε από την ζωή ο Ευστάθιος Ευσταθίου…Εκ των κορυφαίων νομικών και επί σειρά ετών μάχιμος πολιτικός(vid)
Αυτά είναι τα 19 σχέδια για ανέργους και εργαζομένους που θα «τρέξει» η ΑνΑΔ το 2025-Όλες οι πληροφορίες
Γιώργος Παπαναστασίου: Καλά νέα για το έργο αν ισχύει η συμμετόχη της Meridiam στον GSI-Προχωρά κανονικά η Κ.Δ.
H πληθώρα και το άλμα των κενών θέσεων εργασίας-Οι κλάδοι με τις περισσότερες
Τζώρτζια Κωνσταντίνου-Παναγιώτου: Ανησυχώ για τον τομέα της δικαιοσύνης και των διοικητικών υπηρεσιών
Φτάνει στο peak της χρονιάς η κίνηση στις υπεραγορές-Οι προσφορές «σώζουν» το αυξημένο κόστος
Σε εικονική λειτουργία με εικονικούς πελάτες το e-kalathi...Ο τρόπος λειτουργίας και εφαρμογής της πλατφόρμας