Powered by

Boeing: Στόχος η άντληση $25 δις για την ενίσχυση της ρευστότητας

Η Boeing σχεδιάζει να αντλήσει έως και 25 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η ταλαιπωρημένη αεροπορική εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει τον ισολογισμό της και να αντέξει την παρατεταμένη απεργία που κατέστρεψε την παραγωγή για ένα μήνα.

Η εταιρεία κατέθεσε ένα αποθεματικό ως προάγγελο μιας πιθανής αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, σύμφωνα με μια κανονιστική κατάθεση. Η Boeing ανέφερε ξεχωριστά ότι έχει συνάψει νέα πιστωτική συμφωνία ύψους 10 δις δολαρίων.

«Αυτή η καθολική εγγραφή παρέχει ευελιξία στην εταιρεία να αναζητήσει μια ποικιλία επιλογών κεφαλαίου, όπως απαιτείται για τη στήριξη του ισολογισμού της εταιρείας για μια περίοδο τριών ετών», δήλωσε η Boeing.

Η Boeing ανέφερε ότι η πιστωτική συμφωνία παρέχει «πρόσθετη βραχυπρόθεσμη πρόσβαση σε ρευστότητα καθώς αντιμετωπίζει δυσκολίες».

Η μετοχή της Boeing ταλαντεύτηκε κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση στις ΗΠΑ και σημείωνε πτώση 0,3% στις 6:53 π.μ. στη Νέα Υόρκη.

Η εταιρεία προσπαθεί να αποτρέψει πιθανές υποβαθμίσεις της πιστοληπτικής ικανότητας από τους οίκους αξιολόγησης Moody’s Ratings και S&P Global Ratings, οι οποίοι δήλωσαν και οι δύο μέσα στις τελευταίες πέντε εβδομάδες ότι ενδέχεται να προχωρήσουν σε υποβάθμιση της Boeing σε καθεστώς «σκουπιδιών-junk», μια κίνηση που θα αυξήσει σχεδόν αμέσως το κόστος τόκων της εταιρείας ενώ θα καθιστά την Boeing λιγότερο ελκυστική επένδυση για ορισμένα κεφάλαια.

Η Boeing αποκάλυψε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας ότι διαθέτει μόνο ένα μικρό απόθεμα πάνω από τα 10 δις δολάρια σε μετρητά και βραχυπρόθεσμους τίτλους που χρειάζεται για να αποφύγει την ολίσθηση σε καθεστώς junk.

Η απεργία των μελών ενός συνδικάτου μηχανικών στον βορειοδυτικό Ειρηνικό, κρίσιμο κόμβο παραγωγής αεροσκαφών της Boeing, κοστίζει στην εταιρεία πάνω από 1 δις δολάρια το μήνα, ακόμη και μετά από κινήσεις εξοικονόμησης κόστους, σύμφωνα με εκτίμηση της S&P την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η απεργία είναι μόνο μία από μια σειρά ατυχιών για μια εταιρεία που υποφέρει όλη τη χρονιά. Τον Ιανουάριο, ένα ατύχημα άνοιξε μια τρύπα μεγέθους πόρτας στην άτρακτο ενός 737 Max που βρισκόταν στον αέρα, αναγκάζοντας την εταιρεία να φρενάρει την παραγωγή για να διορθώσει προβλήματα στη διαδικασία κατασκευής.

Η μετοχή οδεύει προς τη χειρότερη ετήσια απόδοσή της από την οικονομική κρίση του 2008, και η Boeing δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι σχεδιάζει να μειώσει το 10% του εργατικού δυναμικού της, που αντιστοιχεί σε περίπου 17.000 άτομα.

Δειτε Επισης

Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ
Πόλος έλξης για διεθνείς φοιτητές η Λευκωσία-Οι παράγοντες που την καθιστούν δημοφιλή ακαδημαϊκό προορισμό
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν