Powered by

Το 4ο Revenue Masterclass της RevitUp.direct στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία

Το 4ο Revenue Masterclass, υπό τη διοργάνωση της RevitUp.direct, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 110 επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας από όλη την Κύπρο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Annabelle στην Πάφο, στις 10 Οκτωβρίου 2024.

Σημαντικές προσωπικότητες του ξενοδοχειακού χώρου, εκπροσωπώντας μεγάλους ομίλους όπως Atlantica Hotels, Louis Hotels, Thanos Hotels, Leonardo Hotels, Kanika Hotels, Sunrise Hotels και άλλους, τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους.

Οι ομιλητές, εστίασαν σε καίρια ζητήματα και κατέληξαν στο ότι:

  • Η τεχνητή νοημοσύνη στο ξενοδοχειακό κλάδο συμβάλλει στην εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση του κόστους μέσω εργαλείων AI.
  • Η πώληση των δωματίων των ξενοδοχείων έχει αλλάξει, έχει γίνει ενιαία (online & offline). Δεν αργεί η ημέρα που τα πάντα θα είναι δυναμικά.
  • Η χρήση συστημάτων RMS γίνεται αναγκαία για τη λήψη γρήγορων και σωστών αποφάσεων στην τιμολογιακή πολιτική.
  • Η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων συμβάλει τα μέγιστα για την αύξηση της κερδοφορίας των ξενοδοχείων.
  • Τα οφέλη προβολής και προσέλκυσης δυνητικών πελατών είναι τεράστια και παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτα.

Στις εργασίες του Masterclass αναδείχθηκαν δύο σημαντικά σημεία:

  1. Η δημιουργία μιας νέας κουλτούρας τιμών-δυναμικών πωλήσεων και η βελτιστοποίηση της στρατηγικής εσόδων, με τη χρήση σύγχρονων συστημάτων. Η σύζευξη τεχνολογίας και ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί τον πυρήνα για την επίτευξη αποδοτικής και ισορροπημένης κατανομής των πωλήσεων.
  2. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη αγοραστική συμπεριφορά των επισκεπτών, επηρεασμένη από την ψηφιοποίηση, την τεχνητή νοημοσύνη και τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών, καθιστά τη σωστή ψηφιακή εικόνα του ξενοδοχείου απαραίτητη για την προσέλκυση και πειθώ των δυνητικών πελατών. Η αξιοποίηση της διαφήμισης και των νέων εργαλείων οδηγεί σε αύξηση των κρατήσεων και ευελιξία στις αγορές, υποστηρίζοντας την πωλησιακή στρατηγική σε βάθος χρόνου.

Το 4ο Revenue Masterclass υποστηρίχθηκε από τον ΠΑΣΥΞΕ - Παγκύπριο Σύνδεσμο Ξενοδόχων, τον ΠΑΣΙΔΥΞΕ - Παγκύπριο Σύνδεσμο Διευθυντών Ξενοδόχων και το Κολλέγιο Akademia, μαζί με βασικούς συνεργάτες την webhotelier | primalres group και την Lighthouse.

Το Masterclass αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων, ανοίγοντας νέους δρόμους για την εξέλιξη της φιλοξενίας στην Κύπρο.

Η RevitUp εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της σε όλους τους συμμετέχοντες, ομιλητές και υποστηρικτές του 4ου Revenue Masterclass, που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης. Ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη απευθύνεται στο Akademia College, το οποίο στήριξε ενεργά την εκδήλωση, παρέχοντας πολύτιμες υπηρεσίες γραμματείας, προώθησης, διαχείρισης και φωτογράφησης.

  • Σχετικά με την RevitUp.direct:

Η RevitUp.direct είναι ένας κορυφαίος πάροχος λύσεων ‘revenue management’ και ‘digital marketing’ προσαρμοσμένων αποκλειστικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας.

Η αποστολή της είναι να ενισχύσει τα ξενοδοχεία και resort με τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να ευημερήσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.

Δειτε Επισης

Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ