Powered by

Το 4ο Revenue Masterclass της RevitUp.direct στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία

Το 4ο Revenue Masterclass, υπό τη διοργάνωση της RevitUp.direct, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 110 επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας από όλη την Κύπρο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Annabelle στην Πάφο, στις 10 Οκτωβρίου 2024.

Σημαντικές προσωπικότητες του ξενοδοχειακού χώρου, εκπροσωπώντας μεγάλους ομίλους όπως Atlantica Hotels, Louis Hotels, Thanos Hotels, Leonardo Hotels, Kanika Hotels, Sunrise Hotels και άλλους, τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους.

Οι ομιλητές, εστίασαν σε καίρια ζητήματα και κατέληξαν στο ότι:

  • Η τεχνητή νοημοσύνη στο ξενοδοχειακό κλάδο συμβάλλει στην εξοικονόμηση χρόνου και τη μείωση του κόστους μέσω εργαλείων AI.
  • Η πώληση των δωματίων των ξενοδοχείων έχει αλλάξει, έχει γίνει ενιαία (online & offline). Δεν αργεί η ημέρα που τα πάντα θα είναι δυναμικά.
  • Η χρήση συστημάτων RMS γίνεται αναγκαία για τη λήψη γρήγορων και σωστών αποφάσεων στην τιμολογιακή πολιτική.
  • Η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων συμβάλει τα μέγιστα για την αύξηση της κερδοφορίας των ξενοδοχείων.
  • Τα οφέλη προβολής και προσέλκυσης δυνητικών πελατών είναι τεράστια και παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτα.

Στις εργασίες του Masterclass αναδείχθηκαν δύο σημαντικά σημεία:

  1. Η δημιουργία μιας νέας κουλτούρας τιμών-δυναμικών πωλήσεων και η βελτιστοποίηση της στρατηγικής εσόδων, με τη χρήση σύγχρονων συστημάτων. Η σύζευξη τεχνολογίας και ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί τον πυρήνα για την επίτευξη αποδοτικής και ισορροπημένης κατανομής των πωλήσεων.
  2. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη αγοραστική συμπεριφορά των επισκεπτών, επηρεασμένη από την ψηφιοποίηση, την τεχνητή νοημοσύνη και τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών, καθιστά τη σωστή ψηφιακή εικόνα του ξενοδοχείου απαραίτητη για την προσέλκυση και πειθώ των δυνητικών πελατών. Η αξιοποίηση της διαφήμισης και των νέων εργαλείων οδηγεί σε αύξηση των κρατήσεων και ευελιξία στις αγορές, υποστηρίζοντας την πωλησιακή στρατηγική σε βάθος χρόνου.

Το 4ο Revenue Masterclass υποστηρίχθηκε από τον ΠΑΣΥΞΕ - Παγκύπριο Σύνδεσμο Ξενοδόχων, τον ΠΑΣΙΔΥΞΕ - Παγκύπριο Σύνδεσμο Διευθυντών Ξενοδόχων και το Κολλέγιο Akademia, μαζί με βασικούς συνεργάτες την webhotelier | primalres group και την Lighthouse.

Το Masterclass αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για δικτύωση και ανταλλαγή γνώσεων, ανοίγοντας νέους δρόμους για την εξέλιξη της φιλοξενίας στην Κύπρο.

Η RevitUp εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της σε όλους τους συμμετέχοντες, ομιλητές και υποστηρικτές του 4ου Revenue Masterclass, που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης. Ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη απευθύνεται στο Akademia College, το οποίο στήριξε ενεργά την εκδήλωση, παρέχοντας πολύτιμες υπηρεσίες γραμματείας, προώθησης, διαχείρισης και φωτογράφησης.

  • Σχετικά με την RevitUp.direct:

Η RevitUp.direct είναι ένας κορυφαίος πάροχος λύσεων ‘revenue management’ και ‘digital marketing’ προσαρμοσμένων αποκλειστικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας.

Η αποστολή της είναι να ενισχύσει τα ξενοδοχεία και resort με τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να ευημερήσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.

Δειτε Επισης

Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές
Aegean: «Πέταξε» με 1,3 δισ. κύκλο εργασιών και κέρδη €132 εκατ. το ενιάμηνο-Μετέφερε 12,6 εκατ. επιβάτες
Τα δύο χωριά της Κύπρου στη λίστα του WTO με τα 55 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Οι ανοιχτοχέρηδες και οι σφιχτοχέρηδες τουρίστες-Ποιοι και πόσα ξοδεύουν κατά τις διακοπές τους στην Κύπρο
Στην Κύπρο για συνεδρία το εκτελεστικό συμβούλιο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών
Διαθέσιμες 10.500 κλίνες τουριστικών καταλυμάτων από Δεκέμβριο έως Μάρτιο στην Πάφο
E.V.H. Investments: Αύξησε στο 83,93% το ποσοστό συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Επιτυχής η άσκηση ετοιμότητας στο αεροδρόμιο Λάρνακας-Το σενάριο που αντιμετωπίστηκε
Wagamama: Αυτό είναι το νέο «dine in» χειμερινό μενού τους