Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos

Σε αναστολή λειτουργίας του καταστήματός του στο Neon Mall of Pafos μετά την πρώτη μέρους της ψευδοροφής, προχωρεί η εταιρεία Superhome Center (DIY), διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της πως η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων».

Αμέσως μετά το περιστατικό, προσθέτει, «ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο».

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει.

Η εταιρεία, συνεχίζει, «έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής».

«Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας», καταλήγει.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση:

Η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας.

Δειτε Επισης

Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
CP Herbalist: Το νέο pop-up κατάστημα στο My Mall Limassol και το εργοστάσιο προ των πυλών
Νέο νομικό πλαίσιο για τη λειτουργία των λαϊκών αγορών-Τι περιλαμβάνουν οι βασικές ρυθμίσεις
Bruegel: Τι θα πρέπει να περιμένει η Ευρώπη από τους δασμούς του Τραμπ
Μιχάλης Πέτρου: Στρατηγική επέκταση με το γάλα «ΜΟΟ» σοκολάτας-Προσεχώς εμπλουτισμός με νέους κωδικούς
Όμιλος Παπαέλληνας: Γιορτάζει τα 70 χρόνια παρουσίας των χαρτομάντηλων Kleenex στην κυπριακή αγορά με επετειακή συσκευασία
Γιώργος Μαλέκκος: Εξαιρετική εμπειρία για όλους το 16ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Έρευνα Marc για καπνικές συνήθειες στην Κύπρο-Κλειδί η ενημέρωση για το τέλος του τσιγάρου
Άγγιξε το ενά δις δολάρια ο όγκος εμπορίου μεταξύ Κύπρου και Κίνας το 2023
Beauty Line: Επανασυστήνεται με φρέσκια εικόνα και ανανεωμένη ταυτότητα