Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos

Σε αναστολή λειτουργίας του καταστήματός του στο Neon Mall of Pafos μετά την πρώτη μέρους της ψευδοροφής, προχωρεί η εταιρεία Superhome Center (DIY), διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της πως η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων».

Αμέσως μετά το περιστατικό, προσθέτει, «ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο».

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει.

Η εταιρεία, συνεχίζει, «έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής».

«Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας», καταλήγει.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση:

Η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας.

Δειτε Επισης

Hellenic Bank Mobile App: Τα πάντα από το κινητό, ακόμα και οι αιτήσεις δανείου
Επεκτείνεται δυναμικά ο όμιλος PHC...Εγκαινιάζει νέα καταστήματα Pizza Hut και KFC στην Μεσόγη
Ο περιορισμός συναλλαγών με μετρητά για ποσά άνω των 10.000 ευρώ και γιατί πρέπει να εξαιρεθεί το καζίνο
Εξήγαγε 5,4 εκατ. και εισήγαγε τέσσερα εκατ. αυτοκίνητα η Ε.Ε. το 2024-Στα €89,3 δισ. το εμπορικό πλεόνασμα
Περαιτέρω επιβράδυνση και πλησιάζει τον στόχο της ΕΚΤ για 2% ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη
Κώστας Κουμής: Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τον τουρισμό το 2025-Ο στόχος του Υφυπουργείου Τουρισμού
Τα μερίδια αγοράς το 2024 και το ντέρμπι Τράπεζας Κύπρου και Ελληνικής για την πρωτιά στον ασφαλιστικό τομέα
Η Ειρήνη Ψάλτη στο Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας Κύπρου
Χρονιά με την σφραγίδα της αγοράς διαμερισμάτων το 2024-Ξεπέρασαν τα €2 δισ. οι πωλήσεις καινούργιων κατοικιών
Πέτρος Σολωμού: Γιατί η Primetel αποτελεί τον τεχνολογικό συνεργάτη της σύγχρονης επιχείρησης