Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos

Σε αναστολή λειτουργίας του καταστήματός του στο Neon Mall of Pafos μετά την πρώτη μέρους της ψευδοροφής, προχωρεί η εταιρεία Superhome Center (DIY), διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της πως η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων».

Αμέσως μετά το περιστατικό, προσθέτει, «ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο».

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει.

Η εταιρεία, συνεχίζει, «έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής».

«Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας», καταλήγει.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση:

Η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας.

Δειτε Επισης

Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο