Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos

Σε αναστολή λειτουργίας του καταστήματός του στο Neon Mall of Pafos μετά την πρώτη μέρους της ψευδοροφής, προχωρεί η εταιρεία Superhome Center (DIY), διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της πως η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων».

Αμέσως μετά το περιστατικό, προσθέτει, «ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο».

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει.

Η εταιρεία, συνεχίζει, «έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής».

«Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας», καταλήγει.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση:

Η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας.

Δειτε Επισης

Μ. Λοττίδη: Το Τμήμα Τελωνείων να καταστήσει σαφές τι είναι επιτρεπτό για μεταφορά από τα κατεχόμενα
Κόβει κάθε συζήτηση για κλείσιμο καταστημάτων τις Κυριακές ο Παναγιώτου-Αν χρειαστεί θα εκδοθεί διάταγμα για το ωράριο
Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos
Το πρόβλημα της στέγασης στην Κύπρο... Τι έδειξε η έρευνα της Eurostat και το αποτέλεσμα της εξίσωσης του Μάκη Κεραυνού
Διαψεύδει για φυσικό αέριο από το Ισραήλ ο Παπαναστασίου-«Πιο ρεαλιστική πρόταση το τερματικό»
Δυσφορία καταναλωτών για τις τιμές των φρέσκων φρούτων και λαχανικών-«Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα»
Η μεγάλη αξία της προώθησης της κουμανταρίας στη εγχώρια και διεθνή αγορά-Ενισχύει τα κυπριακά προϊόντα
Υπό διερεύνηση διάθεση χαλλουμιού κατά παράβαση προδιαγραφών ΠΟΠ-Η ανακοίνωση του Τμήματος Γεωργίας
Πώς το Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αλλάζει τον τομέα της υγείας της Κύπρου-Η δυνατότητα για επενδύσεις
Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας: Τα σημαντικά αποτελέσματα, ο θετικός αντίκτυπος και τα περιθώρια βελτίωσης