Superhome: Πρώτη προτεραιότητα η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας-Λύπη για το συμβάν στο Neon Mall of Pafos

Σε αναστολή λειτουργίας του καταστήματός του στο Neon Mall of Pafos μετά την πρώτη μέρους της ψευδοροφής, προχωρεί η εταιρεία Superhome Center (DIY), διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της πως η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων».

Αμέσως μετά το περιστατικό, προσθέτει, «ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο».

«Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει.

Η εταιρεία, συνεχίζει, «έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής».

«Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας», καταλήγει.

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την ανακοίνωση:

Η διεύθυνση της εταιρείας Superhome Center (DIY) εκφράζει τη βαθιά της λύπη για το ατυχές συμβάν που σημειώθηκε σήμερα στο νέο μας κατάστημα, στο Neon Mall of Pafos, στο οποίο κατέρρευσε αναπάντεχα μικρό μέρος της ψευδοροφής, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό τριών προσώπων.

Αμέσως μετά το περιστατικό, ενεργοποιήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλειας και οι αρμόδιες υπηρεσίες κλήθηκαν για άμεση παροχή βοήθειας στους τραυματίες, των οποίων η υγεία, ευτυχώς, δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε το αγαπητό μας κοινό ότι η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας ήταν πάντα και παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του περιστατικού, καθώς και για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή της λειτουργίας του καταστήματος, και βρίσκονται σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση της ψευδοροφής.

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που προκλήθηκε και διαβεβαιώνουμε τους πελάτες μας ότι η ασφάλεια και η εξυπηρέτησή τους παραμένουν η ύψιστη προτεραιότητα μας.

Δειτε Επισης

Σήμα κινδύνου από ΤΟΜ προς ιδιοκτήτες υπό ανάκληση Citroën κατασκευής 2008 έως 2019-Πρέπει να ακινητοποιηθούν
Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Όμιλος Παπαέλληνας: Φέρνει και παρουσίασε το Panadol Duo στην κυπριακή αγορά
EvZeen.com: Έκτα γενέθλια με επιπλέον εκπτώσεις και δώρα- Ένας αξιόπιστος online προορισμός
Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery