Ο Γρηγόρης Καμπέρης νέος γενικός διευθυντής της Philip Morris Κύπρου και Μάλτας

Τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Philip Morris Cyprus & Malta αναλαμβάνει ο Γρηγόρης Καμπέρης.

Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στους τομείς της επιχειρηματικής ανάπτυξης και χρηματοοικονομικής διαχείρισης ο κ. Καμπέρης έχει διακριθεί για την ικανότητά του να προσαρμόζεται γρήγορα και να καινοτομεί αφήνοντας το αποτύπωμά του στις θέσεις που έχει υπηρετήσει.

Η πορεία του κ. Καμπέρη στην Philip Morris International ξεκίνησε το 2016, κατέχοντας σημαντικές θέσεις στην Παπαστράτος, θυγατρική της εταιρείας στην Ελλάδα, με εστίαση στον οικονομικό σχεδιασμό και την επιχειρησιακή ανάπτυξη.

Υπηρέτησε στις θέσεις του Manager Business Planning για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και προηγουμένως υπήρξε Manager Finance Controlling για το Cluster Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ο κ. Καμπέρης, παίρνει τα ηνία της Philip Morris Cyprus & Malta από τον κ. Σταύρο Δρακουλαράκο, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του Director Communications Europe, στα γραφεία της Philip Morris International στις Βρυξέλλες.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος με χώρες ευθύνης την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Γιώργος Μαργώνης, ανέφερε: «Είμαι βέβαιος ότι ο Γρηγόρης Καμπέρης, με εφόδια τον υψηλό του επαγγελματισμό και το ισχυρό οικονομικό και επιχειρηματικό του υπόβαθρο, θα ανταποκριθεί επάξια στο νέο ρόλο ως επικεφαλής της Philip Morris Cyprus & Malta.

Από τη νέα του θέση θα ενισχύσει περαιτέρω την αναπτυξιακή δυναμική της εταιρείας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην υλοποίηση του οράματός μας για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Εύχομαι από καρδιάς στον Γρηγόρη καλή επιτυχία στα νέα, αυξημένα του καθήκοντα».

ΚΑΜΠΕΡΗΣ2

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία