Μιχάλης Χριστοδουλίδης: Iσχυρό εργαλείο για τα Logistics η λύση τηλεματικής

Η πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες για αποφυγή κυρώσεων και εξοικονόμηση χρόνου, συχνά παραγνωρίζεται από τους διαχειριστές στόλου οχημάτων στις κυπριακές εταιρείες.

Ο Μιχάλης Χριστοδουλίδης, CEO της Frotcom Cyprus Ltd, βρέθηκε στο 17ο Συνέδριο & Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους, τα δεδομένα ταχογράφου μπορούν να αποφέρουν αποδοτική διαχείριση στόλου, προσφέροντας ταυτόχρονα εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στις εταιρείες.

Αρχικά παρουσίασε κανονισμούς του ταχογράφου, σύμφωνα με τους οποίους, μεταξύ άλλων, πρέπει να βαθμονομείται σε υποστατικά συγκεκριμένου συνεργείου που να πληροί προδιαγραφές και πως η βαθμονόμηση χρειάζεται το ελάχιστο μιάμιση ώρα ώστε να ολοκληρωθεί, θέτοντας έτσι προβληματισμούς σχετικά με θέματα συμμόρφωσης στην Κύπρο.

Αναφέρθηκε σε φαινόμενα που παρατηρούνται στου δρόμους της χώρας, που δημιουργούν κινδύνους. Για τον κατάλληλο έλεγχο και καταγραφή παραβιάσεων, υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει τους οδηγούς σε κατεβάζουν δεδομένα των ταχογράφων, υπενθύμισε, παρουσιάζοντας ακολούθως τον αντίκτυπο στις εταιρείες σε σχέση με την παραγωγικότητα και το κόστος.

Η λύση τηλεματικής αποτελεί ισχυρό εργαλείο για έναν διαχειριστή στόλου, είπε, δίνοντας παραδείγματα έξυπνης διαχείρισης στόλου.

Κατά την παρουσίασή του, ο κ. Χριστοδουλίδης ανέλυσε, τέλος, το πώς η Frotcom βοηθά πελάτες να αντιμετωπίσουν προκλήσεις μέσα από τεκμηριωμένες αποφάσεις, βελτίωση λειτουργιών, ελαχιστοποίηση λειτουργικών διαταραχών (με βελτίωση των workflows), εφαρμογή στρατηγικής για αύξηση της παραγωγικότητας κ.α.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών