Gen Z: Ποιο είναι το προϊόν που δεν αγοράζει από το internet

Στην εποχή του internet, της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των Gen Zers.

Το ένα τρίτο και συγκεκριμένα το 32% των καταναλωτών της Gen Z ψωνίζει στο διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας μάρκετινγκ Tinuiti.

Ωστόσο, το 80% των οδηγών της Gen Z προτιμούν να αγοράσουν αυτοπροσώπως ένα αυτοκίνητο. Μόνο το 9% προχωρά σε μία τέτοια αγορά ηλεκτρονικά, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Cars.com, η οποία ορίζει τους ενήλικες Gen Zers ως άτομα ηλικίας 18 έως 28 ετών.

«Όταν μιλάμε για την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας αυτοπροσώπως, σημαίνει ότι έχουν ήδη κάνει εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο», δήλωσε η Rebecca Lindland, ανώτερη διευθύντρια βιομηχανικών δεδομένων και πληροφοριών στο Cars.com.

Η έρευνα του Cars.com διεξήχθη από τον Αύγουστο έως τον Σεπτέμβριο και είχε 4.000 συμμετέχοντες που χωρίστηκαν ομοιόμορφα σε τέσσερις γενιές. Οι Baby Boomers ήταν η μόνη γενιά που είχε περισσότερες πιθανότητες από τη Gen Z να αγοράσει αυτοπροσώπως αυτοκίνητο, με ποσοστό 89%, ενώ οι millennials ήταν οι πιο πιθανό να προτιμήσουν να αγοράσουν ηλεκτρονικά, με 16%.

Παρότι το κόστος ενός νέου αυτοκινήτου εξακολουθεί να είναι γενικά αυξημένο, οι τιμές αρχίζουν να μειώνονται λόγω των υψηλότερων αποθεμάτων και των αντιπροσώπων που προσφέρουν κίνητρα, μεταδίδει το CNBC.

Η μέση τιμή συναλλαγής για ένα νέο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ ήταν 48.759 δολάρια τον Δεκέμβριο. Αν και αντιπροσωπεύει αύξηση 1,3% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ταυτόχρονα πρόκειται και για ένα ποσό μειωμένο κατά 2,4% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναμένεται επίσης να σταθεροποιηθούν μέχρι το τέλος του 2024. Η μέση τιμή για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τον περασμένο μήνα ήταν 26.091 δολάρια, μειωμένη κατά 3,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πηγή: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή
Ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου-Ουζμπεκιστάν, οι στόχοι του, η εταιρεία Arosal και ποια είναι η Arofat Salayeva
Νικόλας Παπακωνσταντίνου: Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας η Κύπρος-Ολιστική πρόταση από ΔΗΣΥ
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων
Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ