powered by

Οι αθλητικές διοργανώσεις, το στοίχημα της διαχείρισης εγκαταστάσεων και η εμπειρία του οπαδού

Μεγάλη συζήτηση γίνεται αναφορικά με τη διαχείριση εγκαταστάσεων αθλητικών διοργανώσεων και την ανάγκη του οπαδού να βιώσει ξεχωριστές εμπειρίες.

Για το πολυσυζητημένο αυτό ζήτημα μίλησαν ειδικοί του χώρου κατά τη διάρκεια της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης που πραγματοποιήθηκε κατά το 5ο Cyprus Sports Management, Marketing & Branding Conference που παρουσίασε η Kaizen Gaming/ Stoiximan.

Μέλη του πάνελ ήταν Πάνος Κωνσταντόπουλος, Vice President της Stoiximan, Ανδρέας Μουζουρίδης, πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης και Γιάννης Νικολάου, Head of Global PR & Campaigns / Communications, World Athletics

Ο κ. Κωνσταντόπουλος είπε πως δεν αρκεί πλέον στις εταιρείες η ύπαρξη ενός brand. «Είναι σημαντικό να ζητάμε το κάτι παραπάνω, το κομμάτι της εμπειρίας». Να ζουν οι άνθρωποι μια εμπειρία «που δεν αγοράζεται», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.

«Πλέον τα brand αναζητούν εμπειρίες και πρέπει να δούμε πώς μπορούμε να τις βελτιώσουμε», σχολίασε. Η παρουσία αθλητών δημιουργεί μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα για τους οπαδούς όταν τους γνωρίζουν από κοντά, είπε, που συχνά αποτελούν και πρότυπα.

Ο πρόεδρος της ΚΟΚ κλήθηκε να σχολιάσει το Eurobasket του 2025, λέγοντας πως το στοίχημα ήταν να γίνει στην Κύπρο και τώρα, οι θεατές και φίλαθλοι με την πραγματοποίησή του να βιώσουν εμπειρίες που απολαμβάνουν και σε μεγάλες διοργανώσεις στου εξωτερικού.

«Δεν θα επικεντρωθούμε στο δεκαπενθήμερο που θα γίνουν οι αγώνες», είπε, καθώς η Κύπρος θα απολαύσει για μεγαλύτερο διάστημα την σπουδαία αυτή διοργάνωση με πλούσιο πρόγραμμα και δράσεις.

Ο κ. Νικολάου είπε πως είναι σημαντικό ο στίβος να είναι πιο σχετικός με τη σημερινή εποχή. "Μέσα σε 3 χρόνια δείξαμε ένα πολύ διαφορετικό παγκόσμιο πρωτάθλημα" ανέφερε, λέγοντας ότι ο παγκόσμιος στίβος ανέδειξε τον όρο «ψυχαγωγία» και «fan experience» με τον καλύτερο τρόπο.

«Καταφέραμε να το υλοποιήσουμε», συμπλήρωσε. Η διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Στίβου στη Βουδαπέστη έγινε με μεγάλη επιτυχία μέσα από θυσίες των διοργανωτών, είπε και έξυπνες κινήσεις ώστε το κοινό να ψυχαγωγηθεί.

Συντονιστής ήταν ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director του Red Wolf PR & Advertising Agency.

Δειτε Επισης

Υστερούν οι Κύπριοι σε χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό-Τι καταδεικνύει η έρευνα ΚΤΚ και ΟΟΣΑ
Nerofarm Properties: «Καμιά επίδραση στα Ενετικά Τείχη από το CITADEL-Το Τμήμα Αρχαιοτήτων αρνείται συνάντηση»
Οι δρομείς του ΟΠΑΠ Μαραθώνιου Λεμεσού 2025 τρέχουν με την Δύναμη Ασφάλειας της CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Τι περιμένουν οι φορείς της οικονομίας από την φορολογική μεταρρύθμιση και οι ανησυχίες για την πράσινη φορολογία
Το αίτημα για μοριοδότηση καθηγητών των αδειοδοτημένων ιδιωτικών φροντιστηρίων στη συνάντηση ΣΦΙΚ-Υπ. Παιδείας
Παγκύπριος διαγωνισμός γραπτής έκθεσης για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από την Medicover Genetics Κύπρου
EPLO και CMMI ενώνουν δυνάμεις για προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας στους θαλάσσιους και ναυτιλιακούς τομείς
Στο λιμάνι Λεμεσού το πρώτο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG (pics)
Αποκτά νέες κτιριακές εγκαταστάσεις το ΤΕΠΑΚ-Πού θα ανεγερθούν και το κόστος (pics)
Nespresso: Πρωτοπορεί στην εμπειρία καφέ στην Κύπρο από το 1993