Οι αθλητικές διοργανώσεις, το στοίχημα της διαχείρισης εγκαταστάσεων και η εμπειρία του οπαδού
Δόνα Καπαρτή 14:01 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
Μεγάλη συζήτηση γίνεται αναφορικά με τη διαχείριση εγκαταστάσεων αθλητικών διοργανώσεων και την ανάγκη του οπαδού να βιώσει ξεχωριστές εμπειρίες.
Για το πολυσυζητημένο αυτό ζήτημα μίλησαν ειδικοί του χώρου κατά τη διάρκεια της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης που πραγματοποιήθηκε κατά το 5ο Cyprus Sports Management, Marketing & Branding Conference που παρουσίασε η Kaizen Gaming/ Stoiximan.
Μέλη του πάνελ ήταν Πάνος Κωνσταντόπουλος, Vice President της Stoiximan, Ανδρέας Μουζουρίδης, πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης και Γιάννης Νικολάου, Head of Global PR & Campaigns / Communications, World Athletics
Ο κ. Κωνσταντόπουλος είπε πως δεν αρκεί πλέον στις εταιρείες η ύπαρξη ενός brand. «Είναι σημαντικό να ζητάμε το κάτι παραπάνω, το κομμάτι της εμπειρίας». Να ζουν οι άνθρωποι μια εμπειρία «που δεν αγοράζεται», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε.
«Πλέον τα brand αναζητούν εμπειρίες και πρέπει να δούμε πώς μπορούμε να τις βελτιώσουμε», σχολίασε. Η παρουσία αθλητών δημιουργεί μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα για τους οπαδούς όταν τους γνωρίζουν από κοντά, είπε, που συχνά αποτελούν και πρότυπα.
Ο πρόεδρος της ΚΟΚ κλήθηκε να σχολιάσει το Eurobasket του 2025, λέγοντας πως το στοίχημα ήταν να γίνει στην Κύπρο και τώρα, οι θεατές και φίλαθλοι με την πραγματοποίησή του να βιώσουν εμπειρίες που απολαμβάνουν και σε μεγάλες διοργανώσεις στου εξωτερικού.
«Δεν θα επικεντρωθούμε στο δεκαπενθήμερο που θα γίνουν οι αγώνες», είπε, καθώς η Κύπρος θα απολαύσει για μεγαλύτερο διάστημα την σπουδαία αυτή διοργάνωση με πλούσιο πρόγραμμα και δράσεις.
Ο κ. Νικολάου είπε πως είναι σημαντικό ο στίβος να είναι πιο σχετικός με τη σημερινή εποχή. "Μέσα σε 3 χρόνια δείξαμε ένα πολύ διαφορετικό παγκόσμιο πρωτάθλημα" ανέφερε, λέγοντας ότι ο παγκόσμιος στίβος ανέδειξε τον όρο «ψυχαγωγία» και «fan experience» με τον καλύτερο τρόπο.
«Καταφέραμε να το υλοποιήσουμε», συμπλήρωσε. Η διοργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Στίβου στη Βουδαπέστη έγινε με μεγάλη επιτυχία μέσα από θυσίες των διοργανωτών, είπε και έξυπνες κινήσεις ώστε το κοινό να ψυχαγωγηθεί.
Συντονιστής ήταν ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director του Red Wolf PR & Advertising Agency.