Κωνσταντίνος Ντάλτας: Σε μια νέα εποχή τo ποδοσφαιρικό marketing
InBusinessNews 12:00 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
Μια εξαιρετική ευκαιρία για να ανακαλύψει κανείς τα τελευταία trend και τις καινοτομίες στον χώρο της αθλητικής διαχείρισης, του μάρκετινγκ και της δημιουργίας ενός επιτυχημένου brand προσέφερε το 5ο Cyprus Sports Management, Marketing & Branding Conference που παρουσίασε η Kaizen Gaming/ Stoiximan.
Διεθνώς αναγνωρισμένοι ομιλητές και ειδικοί προσέφεραν μια συναρπαστική εμπειρία γεμάτη από πολύτιμη γνώση και έμπνευση. Ανάμεσά τους και ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency με θέμα «To ποδοσφαιρικό marketing στη σύγχρονη εποχή».
Όπως χαρακτηριστικά είπε, εκεί που το πάθος για το ποδόσφαιρο συγκλίνει με τη δυναμική του μάρκετινγκ, αρχίζει το ταξίδι του ποδοσφαιρικού μάρκετινγκ. «Η εξέλιξη του μέσα από τις πρώτες ταπεινές διαφημίσεις στο σημερινό υπερθέαμα, είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακή», αναφέρει.
Κάνοντας μια αναδρομή, ο κ.Ντάλτας ανέφερε ότι οι πρώτες ταπεινές διαφημίσεις κοσμούσαν διακριτικά τα προγράμματα αγώνων και τις φανέλες των ομάδων, δημιουργώντας μια σύνδεση μεταξύ των οπαδών και των brand.
Στη συνέχεια έγινε το επαναστατικό άλμα, με τις διαφημιστικές πινακίδες γύρω από τα γήπεδα, το οποίο αυξάνει την προβολή τους ραγδαία θέτοντας τις βάσεις, σε πολλές περιπτώσεις, για ευρύτερη εμπορευματοποίηση και αναγνωσιμότητα. Φτάνοντας στο σήμερα, η ψηφιακή εποχή δίνει άλλη διάσταση, εμβαθύνοντας την αφοσίωση των οπαδών και την παρουσία των χορηγών, σχολίασε ο κ.Ντάλτας.