Ν. Φλίγκος: To παράδειγμα Kaizen Gaming, η στρατηγική και ο δρόμος προς την επιτυχία
InBusinessNews 11:19 - 29 Σεπτεμβρίου 2023
Το Commercial Strategy της Kaizen Gaming με παραδείγματα χορηγιών/στρατηγικών συνεργασιών μοιράστηκε ο Νίκος Φλίγκος, Commercial Director της Kaizen Gaming με το κοινό του 5ου Cyprus Sports Management, Marketing & Branding Conference που παρουσίασε η Kaizen Gaming/ Stoiximan.
Όπως είπε ο αθλητισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA για την εταιρεία και πως στηρίζουν αθλητές και αθλητικές οργανώσεις, όχι μόνο για την αναγωρισιμότητα αλλά γιατί «πιστεύουμε στους στόχους των αθλητών».
Πάνω από 8 εκατ. πελάτες απόλαυσαν την εμπειρία του παιχνιδιού με Stoiximan και Kaizen, είπε.
Στην Κύπρο η εταιρεία ήρθε το 2015 και χορηγεί τον Μαραθώνιο της Λάρνακας και τις ποδοσφαιρικές ομάδες ΑΠΟΕΛ και Απόλλων.
Η επένδυση της εταιρείας στην Κύπρο αγγίζει τα 15 εκατ. ευρώ δήλωσε ο κ. Φλίγκος.
Όσο για το ταξίδι της εταρείας, ενδιαφέρον είναι το γεγονός σύμφωνα με το οποίο η αρχή έγινε το 2012 «με 20 άτομα σε ένα μικρό διαμέρισμα». Τρία χρόνια μετά και η εταιρεία είχε 500 εργαζομένους. Φέτος οι υπάλληλοι ανέρχονται στους 2000 με την εταιρεία να είναι κυρίαρχη σε μικρές και μεγάλες αγορές του κόσμου και να έχει στο πορτφόλιό της πάνω από 20 ομάδες.
«Στηρίζουμε αθλητές που πιστεύουμε στους στόχους και το όραμά τους», είπε, λέγοντας καταληκτικά το εξής: «Είμαστε υπερήφανοι για τους αθλητές μας. Οι αθλητές είναι η οικογένειά μας».