powered by

Valērija Lieģe: Οι εξειδικευμένες λύσεις της Oaklins και η εμπειρία σε 45+ χώρες

Τις εξειδικευμένες λύσεις της Oaklins, της εταιρείας που δραστηριοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο στον τομέα των συγχωνεύσεων και εξαγορών, μίλησε η Valērija Lieģe, Global Executive Committee Member της Oaklins International, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της εταιρείας στη Λευκωσία.

Συγκεκριμένα η Oaklins πραγματοποίησε εκδήλωση που είχε θέμα τις συγχωνεύσεις και εξαγορές διεξάχθηκε την Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2023, στο Pralina Experience στη Λευκωσία, όπου οι ειδικοί αντάλλαξαν απόψεις μαζί με επιχειρηματίες και άλλους επαγγελματίες της Κύπρου.

Κατά τη δική της παρουσίαση, η Valērija Lieģe παρουσίασε τις λόγους που η Oaklins ξεχωρίζει στον τομέα των συγχωνεύσεων και εξαγορών.

Όπως είπε, η Oaklins αποτελείται από ένα παγκόσμιο δίκτυο 850+ εξειδικευμένων επαγγελματιών, με 60 γραφεία σε 45+ χώρες. Ουσιαστικά, η Oaklins εξειδικεύεται στις εξαγορές και συγχωνεύσεις εταιρειών (sell-side & buy-side), στην ανάπτυξη κεφαλαίων, στις συμβουλευτικές υπηρεσίες χρέους και στις υπηρεσίες εταιρικής χρηματοδότησης. Έχει στο χαρτοφυλάκιό της 6.500 deals και 500+ live mandates, ενώ πέραν των 50% των συναλλαγών της είναι διασυνοριακές, κάτι που όπως τόνισε, είναι πολύ σημαντικό καθώς συνεπάγεται στο ότι η Oaklins έχει τη δυνατότητα να φέρει στην Κύπρο περισσότερους ξένους επιχειρηματίες.

«Πιστεύουμε ότι μπορούμε να επιτύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας» είπε η Valērija Lieģe, κάνοντας αναφορά στους τρείς πυλώνες της Oaklins, οι οποίοι είναι το πάθος για βελτίωση της τεχνογνωσίας, η δυναμική προσέγγιση με παρουσία στην παγκόσμια αγορά και η ευθύνη απέναντι στους πελάτες.

Ταυτόχρονα αναφέρθηκε στην πολυετή εμπειρία της Oaklins σε 15 βασικούς κλάδους και 25+ εξειδικευμένους τομείς, ανάμεσά τους η γεωργία, η υγεία, η ενέργεια, το real estate, οι χρηματοοοικονομικές υπηρεσίες και το food and bevarage.

«Έχουμε πραγματοποιήσει συναλλαγές και deals και στην Κύπρο» σημείωσε η κ. Lieģe, κάνοντας αναφορά σε διάφορα παραδείγματα.

Η Valērija Lieģe υπογράμμισε ότι μέσα από μία συγχώνευση ή εξαγορά και οι δύο πλευρές έχουν να κερδίσουν. Για να το στηρίξει αυτό, έδωσε διάφορα αληθινά παραδείγματα, ανάμεσά τους η εξαγορά της Orlebar Brown, της εταιρείας που πουλά μαγιό, από την Chanel.

«Γιατί η Chanel να θέλει να αγοράσει μια εταιρεία μαγιό; Τι είχε να κερδίσει; Η Orlebar Brown είναι πάρα πολύ καλή στο digital marketing, και μέσω της αγοράς η Chanel κερδίζει σε αυτό το κομμάτι» κατέληξε.

Δειτε Επισης

Σε 24ωρη απεργία εργαζόμενοι του Ιδρύματος ΑμεΑ «Άγιος Λάζαρος» στη Λάρνακα
Προς ανανέωση η συλλογική σύμβαση στα υπεραστικά λεωφορεία-Αίρουν τα απεργιακά μέτρα οι οδηγοί
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar με αρχιτέκτονες από την AVW Architecture
Τα μερίδια αγοράς το 2024 και το ντέρμπι Τράπεζας Κύπρου και Ελληνικής για την πρωτιά στον ασφαλιστικό τομέα
DHD Insurance: Κατέκτησε την 4η θέση στον Μαραθώνιο Λεμεσού και έστειλε μηνύματα για την οδική ασφάλεια
Η επιστήμη συνάντησε την κοινωνία στην 3η επιστημονική ημερίδα του Ογκολογικού Κέντρου Τράπεζας Κύπρου
Πέτρος Σολωμού: Γιατί η Primetel αποτελεί τον τεχνολογικό συνεργάτη της σύγχρονης επιχείρησης
Universal Life: Δωρεάν ασφάλιση υγείας MultiCare για νεογέννητα
Γονείς και μαθητές: Ψυχολογία, στρες και επιτυχία-Εκπαιδευτική ημερίδα του Πανεπιστημίου Λεμεσού (UoL)
Στο φόρουμ του Atlantic Council ο Δημήτρης Σκουρίδης-Κατ’ ιδίαν συνομιλία με τον πρώην Αμερικανό ΥΠΑΜ Mark Esper