Intrakat: Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών προχωρούν οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς

Με τη χρήση νέων, πρωτοποριακών τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον και τους εργαζόμενους προχωρούν οι εργασίες κατασκευής της Α’ φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς.

Το έργο, μήκους 15 χλμ. με δύο σήραγγες μήκους 900 μ. και πέντε υψηλές γέφυρες μήκους 1.400 μ., με προϋπολογισμό 73 εκατ. ευρώ, υλοποιείται από την Intrakat για λογαριασμό του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.

Ειδικότερα για την κατασκευή των σηράγγων και, συγκεκριμένα, για την εφαρμογή σκυροδέματος γίνεται πρωτοποριακή χρήση μη αλκαλικού επιταχυντή, ο οποίος προσφέρει σειρά πλεονεκτημάτων.

Σε σχέση με τους ευρέως χρησιμοποιούμενους αργιλικούς επιταχυντές, οι μη αλκαλικοί δεν είναι καυστικοί, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται πιθανά ατυχήματα και να δημιουργείται ευχάριστο περιβάλλον στη σήραγγα, κάτι που συμβάλλει στην αποδοτικότερη εργασία.

Επιπλέον, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές είναι φιλικοί προς το περιβάλλον καθώς με τη χρήση τους δεν εκπέμπονται επιβλαβή αλκαλικά αέρια κι έτσι αποτρέπεται τυχόν μόλυνση του υπόγειου υδροφόρου ορίζοντα. Επιπρόσθετα, οι μη αλκαλικοί επιταχυντές δε μειώνουν την αντοχή του εκτοξευόμενου σκυροδέματος.

Αντίθετα, οι αλκαλικοί επιταχυντές δύναται να προκαλέσουν μείωση της αντοχής ακόμα και μεγαλύτερη του 30%, καθώς στις σήραγγες όπου έχουν χρησιμοποιηθεί έχει παρατηρηθεί φραγή στα συστήματα απορροής λόγω αλάτων νατρίου ή/και καλίου που περιέχουν.

Με χρήση νέων τεχνολογιών, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, εμπειρία και τεχνογνωσία σε μεγάλα και σύνθετα έργα, η Intrakat ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των σύγχρονων κατασκευών και υποδομών με αξιοπιστία και συνέπεια.

Σημειώνεται πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα στην Κύπρο. Η ολοκλήρωσή του θα αναβαθμίσει ποιοτικά και λειτουργικά την καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων και των επισκεπτών της ευρύτερης περιοχής.

Δείτε video με την εφαρμογή σκυροδέματος με τη χρήση του μη αλκαλικού επιταχυντή στο έργο κατασκευής της Α’ φάσης του αυτοκινητόδρομου Πάφου-Πόλης Χρυσοχούς:

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Γιατί είναι τόσο καίριος ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διπλωματία
Αλέξης Βαφεάδης: Νέος εργολάβος για τον δρόμο Πάφου-Πόλεως τον Σεπτέμβριο...«Δεν έχουμε χάσει λεφτά»
Οικιστική ανάπτυξη €10 εκατ. από την Celicandia στην Πέγεια
Μοναδικές ευκαιρίες για οικιστικά ακίνητα από την Altamira Real Estate
Κ. Κωνσταντή: Απαιτούνται γενναίες αποφάσεις και τομές για τα έργα του δημοσίου
Άμεσο τερματισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων ζητά το Συμβούλιο Εγγραφής Κτηματομεσιτών
Μ. Λάμπρου: Το δεύτερο εξάμηνο του 2026 αρχίζουν τα έργα για τον δρόμο Τάφοι των Βασιλέων-Κόλπος των Κοραλλίων
Σε αλματώδη πορεία η αδειοδότηση μη οικιστικών κτιρίων-Μεγαλύτερης αξίας και έκτασης
Piraeus Residences by Cyfield: Nέα μοντέρνα οικιστική ανάπτυξη στη Λευκωσία
Μικρή ετήσια άνοδος στις τιμές κατασκευαστικών υλικών τον Ιανουάριο