Powered by

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν την «εισβολή» κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών στην ανάπτυξη προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία., όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία.

Δειτε Επισης

Στην πρίζα οι διεθνείς αγορές... Αναταραχή από τις προβλέψεις για αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025
Μια ανάσα από τη δημοσιονομική παράλυση oι ΗΠΑ-Ντόναλντ Τραμπ και Eλον Μασκ τορπίλισαν συμφωνία με τους Δημοκρατικούς
Γαλλία: Η εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων μειώνεται για τρίτο συνεχή μήνα εν μέσω πολιτικού αδιεξόδου
Bitcoin: Σε χαμηλό τετραμήνου μετά τις αποφάσεις της Fed-«Προσγειώθηκε» στα $101.280
Fed: Με τρίτη μείωση των επιτοκίων «κλείνει» το 2024-Σήμα για χαμηλότερο ρυθμό το 2025
UBS: O χρυσός θα συνεχίσει να «λάμπει» και το 2025
DBRS: Ευνοϊκές οι διεθνείς οικονομικές συνθήκες το 2024 παρά τις προκλήσεις
Το ράλι του bitcoin συνεχίζεται ακάθεκτο-Ο ρόλος του στρατηγικού αποθέματος των ΗΠΑ
ΗΠΑ: Νέο άλμα στις λιανικές πωλήσεις επιβεβαιώνει τις αντοχές της οικονομίας – Τι σημαίνει για τη Fed
«Καμπάνα» €251 εκατ. στη Meta για χακάρισμα λογαριασμών του Facebook