Powered by

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν την «εισβολή» κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών στην ανάπτυξη προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία., όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία.

Δειτε Επισης

Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders
Δασμοί Τραμπ: Πιέσεις για τη σύναψη άμεσων εμπορικών συμφωνιών ασκεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Το νέο σχέδιο Μερτς για τόνωση της γερμανικής οικονομίας… Φοροελαφρύνσεις-μαμούθ ύψους €46 δις
Κομισιόν: Άνοιξε τον δρόμο για ένταξη της Βουλγαρίας στη ζώνη του ευρώ από 1η Ιανουαρίου 2026
Οριακή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρωζώνη τον Μάιο κόντρα στους δασμούς Τραμπ
Αύξηση εμπορίου υπηρεσιών έρευνας και ανάπτυξης από και προς Ε.Ε.
Τραμπ: Εξαιρετικά δύσκολο να κάνω εμπορική συμφωνία με τους Κινέζους
Αυξάνει στο 50% τους δασμούς σε χάλυβα και αλουμίνιο ο Τραμπ-«Έκρινα ότι είναι απαραίτητο...»
Πιο χαμηλά οι προβλέψεις για την γερμανική οικονομία