Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά

Δημιουργικότητα, έμπνευση και ψηφιακή τεχνολογία. Είναι τα τρία στοιχεία τα οποία απαριθμεί ως κυρίαρχα στη σφαίρα της επικοινωνίας σήμερα, η Founder & Ceo της Avaton Communications, Μαίρη Χαρίτωνος, προβαίνοντας μάλιστα σε αισιόδοξες εκτιμήσεις για το αύριο. Υποδεικνύει ακόμη με έμφαση πως στην εταιρεία της όχι μόνο δεν επιτρέπονται ο εφυσηχασμός και τα λάθη αλλά αντίθετα, επιδιώκουν να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που έχει φέρει στον τομέα σας η επιστροφή σε ομαλούς ρυθμούς μετά την πανδημία;

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που επέφερε η πανδημία επιτάχυναν τον στόχο που είχαμε ήδη θέσει αναφορικά με την ενδυνάμωση της digital στρατηγικής μας. Η αξιοποίηση και η επένδυση στα ψηφιακά εργαλεία είχε ενεργοποιηθεί πολύ πριν από την έξαρση της πανδημίας, καθώς αναγνωρίσαμε ότι το όφελος είναι πολλαπλάσιο. Αυτό που βλέπουμε να συμβαίνει είναι πως οι κατάλληλες και εστιασμένες στις ανάγκες των πελατών μας ψηφιακές πλατφόρμες, μεταμορφώνουν μια επιχείρηση, έναν οργανισμό ή φορέα. Τον τοποθετούν μπροστά από τον ανταγωνισμό, παρέχουν μια εκπληκτική ευελιξία και απογειώνουν την επικοινωνία. Τα ψηφιακά κανάλια είναι αναμφίβολα παντοδύναμο εργαλείο.

Πώς ενεργείτε ως εταιρεία επικοινωνίας στο νέο αυτό περιβάλλον;

Σε αυτό το ψηφιακό σύμπαν ανακαλύψαμε άλλους τρόπους αλληλεπίδρασης και αμεσότητας. Ο επιχειρηματικός κόσμος και ειδικότερα ο δικός μας τομέας - επικοινωνία, PR και μάρκετινγκ - έχει εξοικειωθεί πλήρως με την ψηφιακή εποχή και αναζητά τις digital ευκαιρίες. Για εμάς στην avaton, η εντονότερη δραστηριοποίηση στην digital εποχή και η χάραξη της ψηφιακής στρατηγικής έφεραν νέες συνεργασίες, καινούργια ανοίγματα, προοπτικές ανάπτυξης και δημιουργίας.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις που βλέπουμε στον κόσμο της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ το 2023;

Το περιβάλλον παραμένει πολύπλοκο και απαιτητικό. Οι αλλαγές είναι ραγδαίες, ο ανταγωνισμός αυξάνεται και εμείς δεν επιτρέπεται να κάνουμε λάθη αλλά ούτε και να εφησυχάζουμε. Δημιουργικότητα, έμπνευση και ψηφιακή τεχνολογία κυριαρχούν.

Αυτό που επιδιώκουμε είναι να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι και έτοιμοι να διαχειριστούμε τις προκλήσεις και ταυτόχρονα να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Πώς διαμορφώνονται, στο πλαίσιο αυτό, οι επικοινωνιακές καμπάνιες;

Στις επικοινωνιακές και διαφημιστικές καμπάνιες προωθούμε πλέον εξατομικευμένες εμπειρίες και το επιτυγχάνουμε με προσωποποιημένα μηνύματα.

Η διαφήμιση δεν περιορίζεται πια στα παραδοσιακά Μέσα - τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα - και outdoor.

Επενδύει και επικεντρώνεται στα σύγχρονα digital εργαλεία, όπως social media, e-mail marketing, influencer marketing και άλλες ψηφιακές δράσεις από διαφορετικές πλατφόρμες. Αυτό που παρατηρούμε, είναι πως η επικοινωνιακή στρατηγική μεταλλάσσεται, είναι πολυεπίπεδη και πολυδιάστατη, ακολουθεί την εξέλιξη και τα νέα δεδομένα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός των ενεργειών μάρκετινγκ διευρύνεται, διαμορφώνεται και καθορίζεται ανάλογα με το προφίλ ή και το μέγεθος μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού.

Σίγουρα το PR για πολλούς από τους πελάτες μας αποτελεί διαχρονική επένδυση για την επίτευξη διευρυμένης και θετικής δημοσιότητας για brands ή υπηρεσίες. Θεωρείται απαραίτητο για τη θωράκιση της δημόσιας εικόνας ή την ανάδειξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ωστόσο όλοι αναγνωρίζουν ότι η αμφίδρομη επικοινωνία και αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και εταιρειών, καλλιεργείται, αναπτύσσεται και αποδίδει σημαντικούς καρπούς σε digital περιβάλλον.

Τι αλλαγές έχει επιφέρει στον τομέα σας η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του;

Η Τεχνητή Νοημοσύνη - Artificial Intelligence αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού και διαμορφώνει το μέλλον της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Αδιαμφισβήτητα, η ανθρώπινη πτυχή στην επικοινωνία παραμένει σημαντική, ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη συνιστά ένα πολύτιμο εργαλείο, που μας προσφέρει αναρίθμητες δυνατότητες. Επομένως, η αξιοποίηση της τεχνολογίας, δεν αντικαθιστά τις δράσεις μας, αλλά τις ενισχύει.

Το AI μπορεί να μετατρέψει ταχύτατα και με μεγάλη ευκολία δεδομένα και στοιχεία σε πολύτιμη γνώση, που μπορούμε να αξιοποιήσουμε, εξασφαλίζοντας σημαντικά οφέλη. Αυτό που προβλέπουμε είναι ότι σύντομα το ΑΙ θα αλλάξει τη δημιουργία και το περιεχόμενο, καθώς θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί, να καταγράφει, να αναλύει την ανθρώπινη συμπεριφορά και να παρέχει σε πραγματικό χρόνο στοχευμένο περιεχόμενο.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2024;

Η αγορά, τα τελευταία χρόνια, βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση. Τρέχει, θα έλεγα, σ’ ένα στίβο «μετ’ εμποδίων». Παρόλα αυτά, το 2023 σίγουρα μας έδωσε περισσότερη σταθερότητα και αισιοδοξία. Η διαφημιστική επένδυση στα Μέσα κινείται σε καλύτερα επίπεδα φέτος και όπως διαφαίνεται αυτή η βελτιωμένη εικόνα θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Είναι φανερό ότι υπάρχει μια μεγάλη μετατόπιση της διαφημιστικής δαπάνης από τα παραδοσιακά Μέσα στον κλάδο των ψηφιακών ΜΜΕ. Η digital διαφήμιση κερδίζει συνεχώς έδαφος, διαδραματίζοντας ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην επικοινωνία των εταιρειών. Το διαφημιστικό μοντέλο, που δίνει έμφαση στο digital και content advertising, θα πρωταγωνιστήσει σαφώς και το 2024, ενώ αύξηση προβλέπουμε και στην επένδυση των επιχειρήσεων στα social media. Βέβαια, η αξία και η δυναμική της διαφήμισης στην τηλεόραση παραμένει, κυρίως για τις μεγάλες εταιρείες και αν λάβουμε υπ’ όψιν τις τελευταίες έρευνες, η συνολική επένδυση παγκοσμίως για TV advertising όχι μόνο δεν φθίνει, αλλά αντιθέτως αυξάνεται ετησίως.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες φέτος και ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Διανύουμε μια πολύ δημιουργική πορεία με έμφαση στον ψηφιακό προσανατολισμό. Στεκόμαστε πάντα με σεβασμό στην επιτυχημένη διαδρομή των τελευταίων 14 χρόνων στους τομείς της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης και μετατρέπουμε σε ευκαιρία κάθε πρόκληση της Think Digital εποχής. Ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα, διατυπώνουμε μια σαφή φιλοσοφία, που θέτει ως κύρια προτεραιότητα τις ανάγκες των πελατών μας. Δίνουμε έμφαση στις νέες τάσεις και επενδύουμε δυναμικά στο create & design.

Αισθανόμαστε πραγματικά υπερήφανοι για την αναπτυξιακή μας πορεία και συνεχίζουμε με δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Επίτευγμα μας είναι η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και σεβασμού με τους πελάτες και συνεργάτες μας και αυτό επιβεβαιώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις διαχρονικές, αλλά και τις νέες συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει με σημαντικά brands.

The Team

Νικόλας Παντοπίου

General Manager

Ανήκει στο δυναμικό της avaton από την ίδρυσή της. Σήμερα εκτελεί καθήκοντα Γενικού Διευθυντή. Αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία του στον χώρο διαχειρίζεται με επιτυχία τον στρατηγικό σχεδιασμό, την εκτέλεση και ανάλυση των διαφημιστικών εκστρατειών. Στις δραστηριότητές του εντάσσεται επίσης ο καθορισμός και η επίβλεψη όλων των σταδίων προγραμματισμού και υλοποίησης της επικοινωνιακής πολιτικής των brands.

Αμαρυλλίς Χαρίτωνος

Head of Digital & Creative - Managing Partner

Με όραμα, έμπνευση, φρέσκες και σύγχρονες ιδέες ηγήθηκε της μετάβασης της avaton στην ψηφιακή εποχή, αναβαθμίζοντας την εικόνα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Ως Επικεφαλής Δημιουργικού και Ψηφιακής Επικοινωνίας χαράζει και εφαρμόζει επιτυχημένες στρατηγικές branding για τους πελάτες της avaton, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες.

Γεωργία Κυριάκου

Social Media Specialist

Με δημιουργική σκέψη, έμφαση στη λεπτομέρεια και ανεξάντλητο πάθος για την ψηφιακή τεχνολογία και τα social media αναλαμβάνει τη διαχείριση και την εφαρμογή των στρατηγικών ανάπτυξης των brands σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες. Με εμπνευσμένη συγγραφή, εντυπωσιακό editing και στοχευμένη επιλογή visual content καθορίζει το ύφος και το κατάλληλο tone of voice για κάθε πελάτη της avaton ξεχωριστά.

Νικόλας Μαρκαντώνης

Public Relations Manager

Μετά από μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία στα ΜΜΕ εντάχθηκε στο δυναμικό της avaton, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας. Ασχολείται επίσης με τον καθορισμό όλων των επικοινωνιακών δραστηριοτήτων και την προσέγγιση των εκπροσώπων των ΜΜΕ για την καλύτερη δυνατή προβολή και δημιουργία ευκαιριών δημοσιότητας για όλες τις εταιρείες και οργανισμούς - συνεργάτες της avaton.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Αθαλάσσης 16, Αγλαντζιά, 2109, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22101143

E-mail: info@avaton.cy

Ιστοσελίδα: www.avaton.cy,

Social Media: @avatoncommunications

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses
Marketway Publicis: Mindset is the way
Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling