powered by

City Centre: Υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών στο κατάστημα πρότυπο της Ελληνικής Τράπεζας

Καθοδηγούμενη από τη φιλοσοφία της διαρκούς εξέλιξης και προσμετρώντας τις ανάγκες των πελατών της, η Ελληνική Τράπεζα προχώρησε στη δημιουργία ενός πρωτοποριακού πολυχώρου. Το «City Centre», το κατάστημα-πρότυπο της Ελληνικής στο κέντρο της Λευκωσίας, παρέχει μια αναβαθμισμένη εμπειρία τραπεζικής εξυπηρέτησης, που συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής και ευθυγραμμίζεται με διεθνείς βέλτιστες πρακτικές.

Προσφέροντας εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες, βασισμένες στο μοντέλο «phygital», που συνδυάζει το παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε τις ψηφιακές δυνατότητες (digital), το «City Centre» αποτελεί ένα ακόμα βήμα της Ελληνικής Τράπεζας προς την τραπεζική εμπειρία του μέλλοντος.

photo2

Ευρισκόμενο στην καρδιά της πρωτεύουσας, στη Λεωφόρο Μακαρίου 56, το κατάστημα προσφέρει ταχεία, άμεση, σύγχρονη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, δίνοντας στους πελάτες πληθώρα επιλογών για την πραγματοποίηση συναλλαγών τους. Εφοδιασμένο με εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και με έμπειρο προσωπικό, το «City Centre» αντιπροσωπεύει τόσο την τεχνογνωσία της Ελληνικής, όσο και τη δέσμευσή της για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

Στο κατάστημα λειτουργεί ειδικά διαμορφωμένος self-service χώρος, ο οποίος υποστηρίζεται και από τους Meeters-Greeters, την εξειδικευμένη ομάδα της Τράπεζας που διευκολύνει το κοινό στη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών. Στον συγκεκριμένο χώρο, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι, χωρίς την ανάγκη αναμονής σε ταμεία, όλες τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές τους, όπως καταθέσεις, αναλήψεις, κ.τ.λ. Επιπλέον, σημαντική επιλογή αυτοεξυπηρέτησης είναι και ο ειδικός χώρος που λειτουργεί 24/7 δίπλα από το υποκατάστημα, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες με τη χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Στον 24/7 χώρο, εξυπηρετούνται τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες, διενεργώντας καταθέσεις στη μηχανή cash 360.

photo3

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες, που αφορούν πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια, επενδυτικές επιλογές, οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους, μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999.

photo4

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com ή μιλήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών καλώντας το 8000 9999.

Δειτε Επισης

ΙδΕΚ: Διαβούλευση για πρόγραμμα €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής
Μεταρρύθμιση φορολογίας: Η προσοχή σε ΦΠΑ και φορολογική δικαιοσύνη
Δύο αναπληρωτές γενικοί γραμματείς στο ΚΕΒΕ...Διορίστηκαν Αιμίλιος Μιχαήλ και Ανδρέας Ανδρέου
Αρχίζει η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων για το Κυπριακό Βραβείο Καινοτομίας ΟΕΒ
Σύμβαση με ομάδα μελέτης για Κέντρο Νεανικής Επιχειρηματικότητας στην Πάφο
Η κουλτούρα της ORB: Ανοιχτή επικοινωνία, συνεργασία και σεβασμός (video)
Η επέκταση του American Medical Center στη Λεμεσό...Οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες που θα παρέχονται
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ιδιωτικών Φροντιστηρίων Κύπρου-Πρόεδρος ο Συμεών Παπανικόλα
Banking Forum & FinTech Expo: Δηλώστε το παρών σας και αξιοποιείστε μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης
Η φορολογική μεταρρύθμιση στην Κύπρο: Τι να αναμένουν οι επιχειρήσεις