Padel Ergo: Η εταιρεία που κάνει γήπεδα και... σερβίρει το padel στην Κύπρο
Δώρα Πάμπουλου 06:35 - 12 Αυγούστου 2023
Ένα φιλικό παιχνίδι padel των 60 λεπτών ήταν η αιτία για να φυτευτεί ο σπόρος και να ανθίσει η ιδέα της επιχείρησης του Χρήστου Ευθυμιόπουλου, Padel Ergo.
Η πολυετής ενασχόλησή του με τον κόσμο των κατασκευών και πιο συγκεκριμένα με το γυαλί και το μέταλλο, που είναι τα κύρια στοιχεία ενός γηπέδου padel, ήταν κι ο λόγος που έλαβε μια πρόσκληση για να παίξει το ίδιο το παιχνίδι, αλλά και να μπει στο παιγνίδι της κατασκευής των συγκεκριμένων γηπέδων.
Aυτό το σχετικά νέο και αναδυόμενο άθλημα που παίζεται από τέσσερα άτομα, σε ένα γήπεδο που περιβάλλεται από μέταλλο και γυαλί και είναι ένας συνδυασμός ρακέτα παραλίας, τένις και σκουός, του κέντρισε το ενδιαφέρον.
Το γεγονός όμως, ότι πρόκειται για ένα από τα πλέον ανερχόμενα αθλήματα σε όλο τον κόσμο και ανάμεσα στα πιο δημοφιλή σε χώρες, όπως, Ισπανία, Ιταλία και Σουηδία, τον έπεισε να πάρει την απόφαση και να ιδρύσει την επιχείρησή του το 2021.
Πολύ γρήγορα απέκτησε την αποκλειστική αντιπροσώπευση κάποιων εκ των κατασκευαστριών εταιρειών από την Ισπανία, οι οποίες έχουν και το μεγαλύτερο μέρος της παγκόσμιας αγοράς, καθώς και τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία στα γήπεδα padel.
Σήμερα, η Padel Ergo κατέχει στρατηγική θέση στην αγορά, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις μεταξύ των ξένων οίκων που αντιπροσωπεύει και του εκάστοτε επενδυτή σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με την εισαγωγή, προμήθεια και τοποθέτηση γηπέδων padel και έχει ολοκληρώσει περισσότερα από 60 στις δύο χώρες, ενώ μέχρι το τέλος του 2023 θα φτάσουν τα 80.
Ανάμεσα στους πελάτες της εταιρείας, hotel resorts, padel clubs, υφιστάμενες αθλητικές εγκαταστάσεις, παιδότοποι, εμπορικά κέντρα, δήμοι, πολιτιστικά κέντρα, αλλά και ιδιώτες. Οργανώνει, επίσης, events με portable padel court.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μόνο στην Ευρώπη, τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν επενδυθεί στο άθλημα κοντά στα 300 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός το οποίο ο Χρήστος ερμηνεύει ως μια ακόμη απόδειξη της ραγδαίας ανάπτυξης του αθλήματος, αλλά και ως μια επιχειρηματική ευκαιρία. Στο μέλλον, η εταιρεία του θα συνεχίσει να βάζει και εκείνη το λιθαράκι της, για να γίνει το άθλημα γνωστό σε όλους.
Έχοντας παρουσία σε διεθνείς αναγνωρισμένες εκθέσεις σε Ελλάδα και Κύπρο, με δράσεις όπως εκείνη που έγινε πρόσφατα στο Mall of Cyprus, όπου σε ένα event τεσσάρων ημερών, πέρασαν, είδαν και γνώρισαν το άθλημα πάνω από 60.000 επισκέπτες.
Παράλληλος στόχος, η σύνδεση της Padel Ergo με το οποιοδήποτε επενδυτικό ενδιαφέρον υπάρχει για ανάπτυξη padel γηπέδων, τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα. «Το άθλημα ήρθε για να μείνει και το πλεονέκτημα που διαθέτουμε έναντι του ανταγωνισμού δεν είναι άλλο από την εμπειρία και την τεχνογνωσία», καταλήγει.
*Το πιο πάνω ρεπορτάζ δημοσιεύεται στο περιοδικό IN Business, τεύχος Αυγούστου, στο πλαίσιο του αφιερώματος "Millennial Stories".