Absolut: Born to mix. Η μεγαλύτερη καμπάνια της δεκαετίας

Στην Absolut και δικαίως, ανήκει η μεγαλύτερη, πιο τολμηρή και πρωτοποριακή καμπάνια της δεκαετίας, που βρίσκεται σε εξέλιξη. Κτυπώντας τώρα το καλοκαίρι στην πιο δροσερή της version, η καμπάνια “The World of Absolut Cocktails”, καταφέρνει με έναν ιδιαίτερα ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο να περάσει στην κοινωνία πολλαπλά μηνύματα ισότητας, σεβασμού, αγάπης και αποδοχής, προτάσσοντας ως κεντρική ιδέα το “Born to mix”.

Με τη βοήθεια του βραβευμένου με Όσκαρ Rami Malek, η νέα καμπάνια της Absolut Vodka, εστιάζει με έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο στη διαφορετικότητα. Στην ουσία, η παγκόσμια καμπάνια του brand η οποία μετράει δέκα και πλέον χρόνια ζωής, «ερμηνεύει» τα cocktails ως ανθρώπους με βάση τα συστατικά και το γευστικό τους προφίλ.

absolutevent3

absolutevent4

absolutevent2

Tη Δευτέρα, 19/06 στην Taratsa By High & Wet στη Λευκωσία, πραγματοποιήθηκε το απόλυτο media event της χρονιάς υπό τον τίτλο “The Absolut media mix event”. Σύσσωμος ο κόσμος των media αποδέχτηκε την πρόσκληση της Absolut και της Tempo Cyprus, που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπός της στην Κύπρο, υιοθετώντας με αυτό τον τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας που βασίζεται στην ιδέα της ανάμειξης των υλικών για τη δημιουργία του τέλειου cocktail. Όταν οι άνθρωποι αναμειγνύονται ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ηλικίας δημιουργούν με βεβαιότητα έναν καλύτερο κόσμο. Ακριβώς όπως ένα cocktail όταν αναμειγνύεται με τη διάσημη και αγαπημένη βότκα. Με το σλόγκαν λοιπόν, «born to mix»… δημιουργεί μια επανάσταση στη δημιουργία των cocktails, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ιδέα της «ανάμειξης».

absolutevent18

Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήταν η γνωριμία των παρευρισκομένων με τις extravagant personas του διαφορετικού κόσμου των Absolut Cocktails, τα οποία προσωποποιούνται μέσω δυναμικών, ελκυστικών χαρακτηριστικών που όμως ευθυγραμμίζονται όταν συναναστρέφονται. Και ενώ κάθε cocktail στην καμπάνια της Absolut ξεχωρίζει γευστικά από μόνο του, η βραδιά γίνεται καλύτερη όταν συνδυάζει επιλογές από Absolut Cocktails, επιλογές από διαφορετικές προσωπικότητες. Έτσι, το ‘World of Absolut Cocktails’ έχει κάτι από όλους και για όλους.

H Cosmopolitan είναι η κομψή, η elegant, που θέτει τα trends στη μόδα και ξεχωρίζει για το καλλιτεχνικό της ταλέντο. Η Espresso Martini γεμάτη ενέργεια και αυτοπεποίθησή, είναι η trendsetter που τραβάει την προσοχή. Η Bloody Mary είναι η αξιόπιστη και έμπιστη φίλη όλων, χωρίς να προσπαθεί πολύ και τέλος ο Moscow Μule είναι ο άνετος, ψύχραιμος, cool guy, που του αρέσει πάντα να περνά καλά.

1 (266) (Copy)

absolutevent17

absolutevent16

Στο απόλυτο event, η Espresso Martini, ο Mule, η Bloody Mary και η Cosmo, βρέθηκαν να διασκεδάζουν μαζί με τους υπόλοιπους καλεσμένους, με τον χώρο να πλημμυρίζει με πολύχρωμους χαρακτήρες και διαφορετικές προσωπικότητες οι οποίες αναμείχθηκαν, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα cocktail που αναπαριστούσαν.

absolutevent15

absolutevent14

Οι άνθρωποι της Absolut δεν εφησυχάζουν, αντίθετα προσκαλούν και προκαλούν όλη την κοινωνία μαζί αλλά και τον καθένα μας ξεχωριστά σε αυτή την προσπάθεια της ανάμειξης ανθρώπων, ιδεών και ποτών ως υπέρμαχος ενός κόσμου που είναι πιο ανοιχτός, ελεύθερος και ταυτόχρονα πιο διασκεδαστικός. Και αυτό, μέχρι η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα να καταστούν τρόπος ζωής.

absolutevent13

absolutevent12

Το μόνο πράγμα που δεν είναι διαπραγματεύσιμο για την Absolut, είναι οι αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύει σ’ ότι αφορά την προσφορά στον άνθρωπο και το περιβάλλον, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνει.

absolutevent11

Δειτε Επισης

Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο