Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Άλλες τιμές στα ράφια, άλλες στο ταμείο

Απόκλιση της τάξης του 2,2% διαπίστωσε η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή στις τιμές των προϊόντων στο ταμείο των καταστημάτων, σε σχέση με τις τιμές στα ράφια τον περασμένο Ιούνιο. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία, κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν, ελέγχθηκαν 11.288 προϊόντα σε 238 καταστήματα λιανικής πώλησης και διαπιστώθηκε απόκλιση σε 252.

Σημειώνεται, ακόμα, ότι σε 113 από τα 252 προϊόντα που παρουσίασαν απόκλιση, δηλαδή σε ποσοστό ύψους 1,0% της δειγματοληψίας, η απόκλιση ήταν υπέρ του καταναλωτή, ενώ στα υπόλοιπα 139, δηλαδή σε ποσοστό ύψους 1,2% της δειγματοληψίας, η απόκλιση ήταν κατά του καταναλωτή.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, σκοπός του ελέγχου ταμειακών μηχανών ήταν να ελεγχθεί εάν η αναρτημένη τιμή ενός προϊόντος στο ράφι συμφωνεί με την τιμή που τελικά χρεώνεται ο καταναλωτής όταν το προϊόν σαρωθεί στην ταμειακή μηχανή.

Σημειώνει, ακόμα, ότι στις περιπτώσεις όπου διαπιστώθηκε απόκλιση δόθηκαν γραπτές συστάσεις προς τις επιχειρήσεις για άμεση συμμόρφωση με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας και ακολούθησε επανέλεγχος.

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή καλεί τις επιχειρήσεις να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές και να εφαρμόζουν ένα αποτελεσματικό σύστημα εσωτερικού ελέγχου, προκειμένου να βεβαιώνονται ότι οι αναρτημένες τιμές των προϊόντων τους συμφωνούν με τις αντίστοιχες καταχωρημένες τιμές στο ηλεκτρονικό τους σύστημα, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι δεν θα υπάρχει παραπλάνηση για τον καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο