The female boss: Οκτώ γυναίκες ηγέτιδες αποκαλύπτουν τo μυστικό της επιτυχίας (videos)

Γυναίκες δυνατές και πετυχημένες, που καταφέρνουν μικρούς και μεγάλους άθλους καθημερινά. Γυναίκες που αποφασίζουν, γυναίκες που καθορίζουν, γυναίκες που ξεχωρίζουν.

Ηγούνται, είναι δυναμικές και θέτουν προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους, βάζοντας τον πήχη ψηλά για να ανταποκριθούν εξίσου σε όλους τους ρόλους τους με αξιώσεις. Επαγγελματίες, σύζυγοι και μητέρες, που έχουν κερδίσει, ανάμεσα σε άλλα, και τον δικό τους προσωπικό χρόνο γι’ αυτά που αγαπούν και ονειρεύονται.

Το περιοδικό ΙN Business για δεύτερη συνεχή χρονιά έστρεψε τον φακό του στις γυναίκες που μετράνε επιτεύγματα σε επιχειρήσεις, πολιτική, κοινωνική προσφορά και θεσμούς, δημιουργώντας ένα τεύχος αφιερωμένο στο πάλαι ποτέ ασθενές φύλο.

Στο πλαίσιο αυτό, οκτώ γυναίκες επικεφαλής κυπριακών οργανισμών μίλησαν, μεταξύ άλλων, για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η γυναίκα και τους τρόπους με τους οποίους καταφέρνει να ισορροπεί οικογενειακή και επαγγελματική ζωή ως… the female boss.

The female boss: Στέλλα Στρατή

The female boss: Άντρεα Χατζηβασιλείου

The female boss: Άννα Πιττάλη

The female boss: Ευαγγελία Ηλιάδου

The female boss: Φωτεινή Τσίκκου

The female boss: Joanna Κασουλίδου

The female boss: Μαρία Χριστοδούλου

The female boss: Μαρία Σολωμού

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί