Powered by

Waterparks: Με στοχευμένες ενέργειες και στρατηγικές κάνουν...παιχνίδι και γεμίζουν

Με θετικό πρόσημο και ικανοποιητικούς ρυθμούς ξεκίνησε η σεζόν για τη βιομηχανία των waterpark, με τις εκτιμήσεις για την επισκεψιμότητα να είναι αυξημένες για τον Ιούλιο και Αύγουστο, φτάνοντας τα επίπεδα προ κορωνοϊού, δηλαδή του καλοκαιριού του 2019.

Ως γνωστόν, τα waterpark αποτελούν καλοκαιρινό προορισμό για όλες τις ηλικιακές ομάδες, με τους περισσότερους επισκέπτες να είναι οικογένειες με μικρά παιδιά καθώς και νεαρά ζευγάρια. Επίσης, κατακλύζονται, τόσο από ντόπιους όσο και από ξένους επισκέπτες, με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ως τουριστικές επιχειρήσεις, τα waterpark επηρεάζονται άμεσα από τις πληθωριστικές πιέσεις, με τους επισκέπτες φέτος να δείχνουν πιο συγκρατημένοι σε σχέση με το πόσα ξοδεύουν εντός των υδροπάρκων.

Ωστόσο, προς αντιστάθμιση των αρνητικών συνεπειών, έχουν προχωρήσει σε διάφορες στοχευμένες ενέργειες και αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ώστε να μειωθεί το κόστος του επισκέπτη και να δημιουργήσουν ενθαρρυντικές συνθήκες, κάτι που όπως φαίνεται επέφερε θετικά αποτελέσματα.

Fasouri Watermania Waterpark: Στοχευμένες ενέργειες που μειώνουν το κόστος του επισκέπτη

Αν και μετά από τρεις συνεχόμενες δύσκολες σεζόν, δύο λόγω πανδημίας και μια λόγω πολέμου στην Ουκρανία, οι χρονιές για το Fasouri Watermania Waterpark εξελίχθηκαν θετικά.

Μιλώντας στο InBusinessNews, η διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων της Lanitis Entertainment, Νάγια Ραπτάκη, αναφέρει ότι προβλέψεις μπορούν να γίνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και είναι πολύ ενθαρρυντικές, ενώ αναμένεται ότι θα ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2019.

fasouri

Σχετικά με το προφίλ των επισκεπτών, η κ. Ραπτάκη υπέδειξε ότι πριν από τον κορωνοϊό τα ποσοστά των επισκεπτών ήταν ισοζυγισμένα μεταξύ κατοίκων Κύπρου και τουριστών. Ωστόσο, οι μειωμένες τουριστικές αφίξεις λόγω κορωνοϊού άλλαξαν τα ποσοστά των επισκεπτών. Πλέον, οι επισκέπτες που είναι μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου-Κύπριοι και ξένοι-ξεπερνούν το 60% και ταυτόχρονα παρατηρήθηκε μία φυσιολογική μείωση στο ποσοστό των Ρώσων.

«Το Fasouri Watermania Waterpark αποτελεί προορισμό για όλα τα ηλικιακά κοινά, τόσο νέα όσο και μεγαλύτερα, αφού μπορεί και συνδυάζει πολύ επιτυχημένα, τα χαρακτηριστικά ενός προορισμού, τόσο για τη νεολαία όσο και για την οικογένεια», πρόσθεσε η Νάγια Ραπτάκη.

Κληθείσα να σχολιάσει τις πληθωριστικέ πιέσεις, η διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων της Lanitis Entertainment, σημείωσε ότι έπληξαν και τα waterpark, καθώς οι επισκέπτες ξοδεύουν πιο συγκροτημένα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.

«Όπως και σε όλους τους τομείς της οικονομίας, έτσι και στον τομέα της αναψυχής, οι πληθωριστικές τάσεις που επηρεάζουν αρνητικά την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, έπληξαν και τον τομέα το δικό μας. Έχουμε παρατηρήσει και καταγράψει φέτος από την αρχή της χρονιάς μία σχετική μείωση στα ποσά που ξοδεύουν οι επισκέπτες του υδροπάρκου, είτε αυτά αφορούν το κατάστημα σουβενίρ του πάρκου, είτε στα σημεία πώλησης φαγητού και ποτών.

Οι πελάτες είναι φέτος πιο συγκρατημένοι σε σχέση με το πόσα ξόδευαν τα προηγούμενα χρόνια. Προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτό το πρόβλημα με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες που μειώνουν σε κάποιο βαθμό το κόστος για τον επισκέπτη και αυξάνουν την αξία που παίρνει, βοηθώντας περισσότερο τους πιο πιστούς φίλους του υδροπάρκου που το επισκέπτονται τακτικά», είπε συγκεκριμένα.

Σε σχέση με τις υπόλοιπες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η βιομηχανία των waterpark, όπως σημείωσε η κ. Ραπτάκη, αυτές έχουν να κάνουν με το ενεργειακό κόστος και με την έλλειψη κατάλληλου εργατικού δυναμικού.

«Οι τεράστιες αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος, το οποίο είναι πολύ μεγάλο για τον τομέα μας, αποτελεί ίσως την πρώτη πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ειδικά φέτος. Φυσικό επακόλουθο της ενεργειακής κρίσης είναι και όλες οι πληθωριστικές τάσεις που δημιουργούνται και οι οποίες μειώνουν την αγοραστική δύναμη των πελατών μας.

Επίσης, η έλλειψη του σωστού εργατικού δυναμικού είναι ένα μεγάλο θέμα που αντιμετωπίζουμε, αφού στην περίπτωση των υδροπάρκων γίνεται ακόμα πιο έντονο λόγω της εποχικότητας δεδομένου ότι τα υδροπάρκα είναι κλειστά κατά τους χειμερινούς μήνες», κατέληξε.

Paphos Aphrodite Waterpark: Εφαρμογή εφαρμοσμένων στρατηγικών μάρκετινγκ για ενθαρρυντικό ξεκίνημα

Η έναρξη της φετινής σεζόν ήταν αρκετά υποσχόμενη για το Paphos Aphrodite Waterpark και επικρατεί αισιοδοξία για την συνέχεια, καθώς παρατηρείται σταθερή αύξηση στις αφίξεις και κρατήσεις τουριστών σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.

O marketing manager του υδροπάρκου, Σωκράτης Κονιώτης, μιλώντας στο InBusinessNews ανέφερε ότι η εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ σε συνδυασμό με διάφορες άλλες συνεργασίες, συνέβαλαν σε ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα.

DJI_0176 2

«Συνολικά, η σεζόν ξεκίνησε με θετικό τρόπο και είμαστε βέβαιοι ότι θα εξελιχθεί σε μια επιτυχημένη περίοδο για την τουριστική μας επιχείρηση. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε υψηλά πρότυπα, να υπερβούμε τις προσδοκίες των πελατών και να συμβάλουμε στην ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα της τουριστικής βιομηχανίας στην περιοχή μας», τόνισε, ο κ. Κονιώτης.

Το Paphos Aphrodite Waterpark προσεγγίζει κυρίως οικογένειες με μικρά παιδιά, αλλά και νεαρά ζευγάρια. Οι μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου αποτελούν σημαντικό ποσοστό των επισκεπτών και συνήθως επισκέπτονται το υδροπάρκο όταν κλείσουν τα δημόσια σχολεία και συνεχίζουν μέχρι το τέλος Αυγούστου.

Όσον αφορά τους ξένους επισκέπτες, προέρχονται κατά κύριο λόγο από το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα τελευταία χρόνια ανερχόμενη αγορά είναι αυτή του Ισραήλ.

Ακολουθούν οι χώρες της κεντρικής Ευρώπης όπως η Ολλανδία, Γερμάνια, Πολωνία και Γαλλία.

Ερωτηθείς σχετικά με τις κύριες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει γενικά η βιομηχανία, ο κ. Κονιώτης ανέφερε ότι αυτές έχουν να κάνουν με τον πληθωρισμό, τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την παγκόσμια πανδημία, σημειώνοντας ότι αυτές οι συνθήκες έχουν επηρεάσει όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις δημιουργώντας συνθήκες αβεβαιότητας και προσαρμογής.

2

«Κατανοούμε ότι η τουριστική βιομηχανία μπορεί να είναι απρόβλεπτη και εξωτερικοί παράγοντες όπως τα γεωπολιτικά γεγονότα ή οι παγκόσμιες οικονομικές διακυμάνσεις μπορούν να επηρεάσουν τον κλάδο.

Ως εκ τούτου, παραμένουμε σε επαγρύπνηση και προσαρμοστικότητα σε οποιεσδήποτε αλλαγές μπορεί να προκύψουν, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες μας», ανέφερε συγκεκριμένα.

  • Fasouri Watemania Waterpark

To υδροπάρκο Fasouri Watemania Waterpark στη Λεμεσό, το οποίο ανήκει στον Όμιλο Λανίτη, λειτούργησε για πρώτη φορά το 1999 και το διαχειρίζεται η Lanitis Entertainment, η management εταιρία του Ομίλου που εξειδικεύεται στη διαχείριση σύνθετων χώρων εστίασης, εκδηλώσεων και αναψυχής.

Το υδροπάρκο εκτείνεται σε μία καταπράσινη έκταση πέραν των 100,000 τετραγωνικών μέτρων στο Φασούρι στη Λεμεσό, προσφέροντας ένα πολύ μεγάλο αριθμό παιχνιδιών και υπηρεσιών: 30 διαφορετικά παιχνίδια και νεροτσουλήθρες για όλες τις ηλικίες, από τη τσουλήθρα Καμικάζι για τους πιο τολμηρούς μέχρι τη μεγαλύτερη πισίνα κυμάτων στο νησί, και από τη τσουλήθρα σωλήνα “Aqua” μέχρι το τεμπέλη-ποταμό.

fasouri 2

Επίσης, λειτουργούν επτά καφεστιατόρια, χώροι ξεκούρασης και χαλάρωσης –fish spa- , κατάστημα σουβενίρ και δωρεάν χώρος στάθμευσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το Fasouri Watemania Waterpark έχει λάβει πολλά διεθνή βραβεία και αναγνωρίσεις, από το Trip Advisor, παγκόσμιο βραβείο στα World Luxury Travel Awards, Cyprus Tourism Awards, και επίσης έχει πιστοποιηθεί από το Υφυπουργείο Τουρισμού με το σήμα ποιότητας "Theme Parks of Cyprus".

  • Paphos Aphrodite Waterpark

Το Paphos Aphrodite Waterpark είναι ένα καταπράσινο πάρκο με φυσική ομορφιά και έχει εντυπωσιακές νεροτσουλήθρες αλλά και πισίνες που υπόσχονται μια συναρπαστική, γεμάτη δράση εμπειρία στους επισκέπτες μας.

Διαθέτει νεροτσουλήθρες υψηλής ταχύτητας, όπως και ειδικά διαμορφωμένο χώρο που φιλοξενεί τους μικρούς μας φίλους, που παρέχονται ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και πολλά άλλα που μπορούν να χαρίσουν ατελείωτες ώρες διασκέδασης και χαράς.

5

Δειτε Επισης

Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Τα μέτρα άμβλυνσης του κυκλοφοριακού και πώς θα κοπάσει το κομφούζιο στους δρόμους-Το πλάνο του Υπ. Μεταφορών
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
Διαβουλεύσεις για γερά νεύρα στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος-Ανησυχίες για τις επιπτώσεις της απεργίας