powered by

Νίκος Μαυρουδής: Οι νέες τάσεις στο marketing και η επιτυχής ιστορία της Βold Marketing

Από την περίοδο της πανδημίας και μετά διαπιστώνεται μια πρωτοφανής στροφή των εταιρειών προς την ψηφιακή αρένα και, πλέον, το μεγαλύτερο εύρος της αλληλεπίδρασης της κάθε μάρκας με το κοινό της γίνεται ψηφιακά, αναφέρει ο Managing Director της Bold Marketing, Νίκος Μαυρουδής,

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews ο κ. Μαυρουδής επισημαίνει πως το στοίχημα της κάθε εταιρείας είναι να προσεγγίσει τους δυνητικούς της πελάτες και να φτιάξει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, υποδεικνύοντας συναφώς ότι πλέον η δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή και πως το marketing πρέπει να σταματήσει να περιστρέφεται γύρω από το προϊόν αυτό κάθε αυτό.

Σημειώνοντας ότι το κύριο συστατικό ενός επιτυχημένου διαφημιστικού πλάνου είναι η εστίαση στον αγοραστή, ο Νίκος Μαυρουδής τονίζει πως η Bold Marketing φροντίζει ώστε οι διαφημιστικές της καμπάνιες να περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις πιο βαθιές ανησυχίες του αγοραστή. «Για παράδειγμα», εξηγεί, «δεν εκθειάζουμε τα υπέρ της μάρκας ούτε τα αραδιάζουμε στεγνά σε ένα πιάτο μπροστά από το κοινό».

Η Bold Marketing, προσφέρει προσαρμοσμένες στρατηγικές λύσεις marketing στα μέτρα των πελατών της, δίνοντας απτά αποτελέσματα. Από το 2019 όταν και ιδρύθηκε, έχει εκπροσωπήσει μάρκες και εταιρείες σε ένα ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο, και αναγνωρίζει ότι οι πελάτες χρειάζονται έναν ταπεινό, αλλά τολμηρό συνεργάτη για να τους κάνει να ξεχωρίζουν.

Ο Νίκος Μαυρουδής, διαθέτει πάνω από 20 χρόνια στο χώρο του marketing και της διαφήμισης, και έχει ειδικευτεί σε πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, Διοίκηση Marketing, Διαπραγματεύσεις, Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχεδιασμό και Team Building. Διαθέτει πτυχίο Marketing και μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, φροντίζοντας επιτυχημένες τοπικές και διεθνείς επωνυμίες.

Ακολουθεί πιο κάτω η συνέντευξη του Νίκου Μαυρουδή στο InBusinessNews:

Πείτε μας λίγα λόγια για την Bold Marketing και τις υπηρεσίες που προσφέρει...

Στην Bold Marketing δίνουμε πνοή στις διάφορες επωνυμίες και ωθούμε τις εταιρείες σε ανάπτυξη. Προσφέρουμε μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που εκτοξεύουν την εκάστοτε μάρκα στην πρώτη γραμμή και την φέρνουν μπροστά από το καταναλωτικό κοινό.

Θεωρώ ότι οι συμβουλευτικές μας υπηρεσίες marketing & branding είναι το μυστικό συστατικό της επιτυχίας των πελατών μας. Δεν φτιάχνουμε απλώς ένα φανταχτερό λογότυπο. Αντίθετα, βουτάμε βαθιά στο DNA της επωνυμίας, ψάχνοντας με προσοχή και ακρίβεια για να ανακαλύψουμε και να αναδείξουμε τις πραγματικές δυνατότητες της κάθε μάρκας.

Αναφορικά με το ψηφιακό marketing έχουμε μια καταπληκτική ομάδα που αναλαμβάνει να μετατρέψει την εταιρική παρουσία των πελατών μας από τυπική και αναμενόμενη σε αριστουργηματικά έξυπνη και πιασάρικη. Ξέρουμε πως το καταναλωτικό κοινό βομβαρδίζεται καθημερινά με πληροφορίες από δεκάδες ανταγωνιστές.

Επομένως είναι μείζονας σημασίας να δημιουργήσουμε τέτοιου είδους περιεχόμενο για τους πελάτες μας, που να ενισχύει την ορατότητά τους στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, όσον αφορά τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, οι ειδικοί μας στο Meta & Google Ads δημιουργούν καμπάνιες που μεταφράζουν το κάθε κλικ σε ξεκάθαρο όφελος προς τον πελάτη.

Αλλά δεν σταματάμε εκεί. Η ομάδα με τους γραφίστες μας φροντίζουν ώστε η εικόνα των πελατών μας να έχει συνοχή και να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος. Από τον σχεδιασμό εντυπωσιακών γραφικών μέχρι τη δημιουργία ολοκληρωμένων εγχειριδίων επωνυμίας και από μοναδικές συσκευασίες προϊόντων μέχρι εντυπωσιακό έντυπο διαφημιστικό υλικό, η εταιρία μας καλύπτει όλες τις ανάγκες μιας μοντέρνας μάρκας που θέλει να σπάσει τα κατεστημένα και να ξεχωρίσει.

Και όταν μιλάμε για κατεστημένα, εμείς εδώ στην Βold Marketing δεν σκεφτόμαστε απλά έξω από το κουτί. Το θρυμματίζουμε σε ένα εκατομμύριο κομμάτια που πυροδοτούν την εκρηκτική ανάπτυξη και ωθούν την επωνυμία των πελατών μας σε πρωτοφανή ανάπτυξη.

Από τη δική σας εμπειρία, πόσο έχει αλλάξει ο χώρος του marketing τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο;

Από την περίοδο της πανδημίας και μετά έχουμε δει μια πρωτοφανή στροφή των εταιρειών προς την ψηφιακή αρένα. Πλέον το μεγαλύτερο εύρος της αλληλεπίδρασης της κάθε μάρκας με το κοινό της γίνεται ψηφιακά.

Το στοίχημα λοιπόν της κάθε εταιρείας είναι να προσεγγίσει τους δυνητικούς της πελάτες και να φτιάξει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Είναι πολύ εύκολο οι καμπάνιες marketing να πέσουν σε τραγικά λάθη, που αντί να κτίσουν αυτή την σχέση σπρώχνουν τους αγοραστές σε ανταγωνιστές. Πλέον η δύναμη είναι στα χέρια του αγοραστή και το marketing πρέπει να σταματήσει να περιστρέφεται γύρω από το προϊόν αυτό κάθε αυτό.

Αντίθετα το marketing πλέον πρέπει να είναι πελατοκεντρικό, να συμπορεύεται μαζί με τους αγοραστές και να τους δίνει λόγους και έμπνευση να γίνονται συνεχώς καλύτεροι, να βελτιώνονται και να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Ποιο είναι το κύριο συστατικό ενός επιτυχημένου διαφημιστικού πλάνου;

Το κύριο συστατικό ενός επιτυχημένου διαφημιστικού πλάνου είναι η εστίαση στον αγοραστή. Εμείς στην Bold Marketing φροντίζουμε ώστε οι διαφημιστικές μας καμπάνιες να περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις πιο βαθιές ανησυχίες του αγοραστή. Για παράδειγμα δεν εκθειάζουμε τα υπέρ της μάρκας ούτε τα αραδιάζουμε στεγνά σε ένα πιάτο μπροστά από το κοινό.

Αντίθετα φροντίζουμε να δείξουμε στον αγοραστή για ποιον ακριβώς λόγο χρειάζεται να επενδύσει σε αυτή την μάρκα και με ποιον τρόπο θα βελτιωθεί η ζωή του αν βάλει το χέρι στην τσέπη. Εξάλλου ο στόχος ενός διαφημιστικού πλάνου είναι αυτός: αύξηση πωλήσεων. Ο στόχος μένει ο ίδιος, απλά ο δρόμος για να φτάσουμε μέχρι εκεί έχει αλλάξει.

Ποιες τάσεις και εργαλεία θα πρέπει να εκμεταλλευτούν οι επιχειρήσεις;

Αν πρέπει να διαλέξω το πιο ισχυρό εργαλείο στα χέρια μας επιχείρησης θα έλεγα ότι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί και δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία ως προς την αποτελεσματικότητα της χρήσης τους.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, 4.9 δισεκατομμύρια άνθρωποι ανά το παγκόσμιο, χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ξοδεύοντας περίπου 2,5 ώρες καθημερινά σερφάροντάς εκεί. 76% από αυτούς έχουν αγοράσει κάτι που είδαν σε μια από αυτές τις πλατφόρμες.

Το 2021, 3.8 εκατομμύρια αναρτήσεις στο Instagram είχαν το hashtag “Ad” και έχει αποδειχτεί ότι η αύξηση του κύκλου εργασιών και πωλήσεων μιας εταιρείας σχετίζεται άμεσα με την αύξηση των ακολούθων της στα μέσα αυτά.

Νομίζω δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι περισσότερο. Το να καταλάβεις την εντυπωσιακή επιρροή που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους αγοραστές σου και να καταφέρεις να χρησιμοποιήσεις αυτή την τεράστια δύναμη προς το όφελός σου, είναι αυτό που θα κτίσει ή θα χαλάσει την επιχείρησή σου.

Πώς βλέπετε τον ανταγωνισμό στην κυπριακή αγορά στο χώρο του marketing;

Βασικά βρισκόμαστε σε μια εποχή που γραφεία marketing και ειδικοί στον χώρο ξεφυτρώνουν από παντού. Ζούμε σε μία ελεύθερη αγορά, με ότι καταστροφικό μπορεί να συνεπάγεται για τις επιχειρήσεις που εμπιστεύονται λάθος άτομα.

Άλλο να ποστάρεις κάθε εβδομάδα στο Facebook ότι σου έρθει στο μυαλό εκείνη στην στιγμή και άλλο να στηρίζεις το κάθε ποστ με ένα στρατηγικό πλάνο βασισμένο στις ανάγκες του αγοραστή και τις δυνατότητες ανάπτυξης της μάρκας. Αν και ο ανταγωνισμός είναι αρκετά έντονος, η επιτυχής ιστορία της Βold Marketing μιλά από μόνη της.

Το εντυπωσιακό πελατολόγιό μας και ο κύκλος εργασιών μας, δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την δουλειά και τις δυνατότητες μας.

Ποιο το μήνυμά σας προς το κοινό και τις επιχειρήσεις;

Λοιπόν, υπάρχουν δέκα σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση για να πετύχει εν μέσω αθέμιτου-θεμιτού ανταγωνισμού. Το πρώτο είναι να έρθει κοντά μας για να συζητήσουμε και να καταρτήσουμε ένα στρατηγικό πλάνο marketing. Τα υπόλοιπα 9 θα τα αναλάβουμε εμείς.

*Φωτογράφιση & επιμέλεια φωτογραφίας Axel Mita

Δειτε Επισης

Αναθεωρήθηκε το σχέδιο «start-up visa» από το Υπουργικό-Πιο ουσιαστικό και πιο ελκυστικό
Nέο σχέδιο χορηγιών για συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό ενέκρινε το Υπουργικό
Ρυθμίζεται η λειτουργία των βιοϊατρικών και εξειδικευμένων εργαστηρίων-Το νομοσχέδιο που ενέκρινε το Υπουργικό
Ξεκινά ο «Market Maker» στο ΧΑΚ-Ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει στις αγορές διεθνώς
Η συνεισφορά του SupportCY έναυσμα για μετονομασία του 23ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας σε «Ευαγόρας Παλληκαρίδης»
Η νέα εποχή για την κυπριακή φορολογία, οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις
Η κουλτούρα της ORB: Ανοιχτή επικοινωνία, συνεργασία και σεβασμός (video)
Save the date: Η Logicom Solutions παρουσιάζει το 12ο Banking Forum & FinTech Expo
Συνεργασία ΑνΑΔ και Ινστιτούτου Κύπρου για ψηφιακές δεξιότητες και πράσινη οικονομία-Υπέγραψαν MoU και συμβάσεις
Η payabl. συνεργάζεται με τον Δήμο Λεμεσού για στήριξη της τοπικής κοινωνίας κατά την εορταστική περίοδο