Parfois: Κάθοδος στη Λευκωσία για το brand γυναικείας μόδας

Η Λευκωσία υποδέχεται το γνωστό brand γυναικείας μόδας, Parfois, το οποίο έχει ήδη παρουσία στην κυπριακή αγορά.

Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στην πρωτεύουσα άνοιξε στο Nicosia Mall.

parfoisstory400

Το Parfois είναι μια μάρκα γυναικείων αξεσουάρ μόδας από την Πορτογαλία με δημιουργό την Manuela de Medeiros το 1994.

parfoisstory3

Οι συλλογές είναι εμπνευσμένες από το ευρύ φάσμα των επιρροών που παρουσιάζονται σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.

parfoisstory4

Με παρουσία σε πέραν των 70 χωρών, ετήσια ανάπτυξη 24% και περισσότερα από 1.000 καταστήματα και 100 καινούργια να ανοίγουν κάθε χρόνο, η αλυσίδα από την Πορτογαλία έχει ως μότο την σχέση καλής ποιότητας και τιμής, λανσάροντας smart, chich, ευέλικτα και στυλάτα προϊόντα.

parfois6

Το μοναδικό κατάστημα Parfois στη Λευκωσία βρίσκεται στο ισόγειο του Nicosia Mall.

parfois5

Η αλυσίδα διαθέτει πλέον έξι καταστήματα στην Κύπρο, ανάμεσά τους δύο στη Λεμεσό και από ένα σε Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Παραλίμνι.

parfois7

Στα Parfois οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τις τελευταίες τάσεις, μεταξύ άλλων, σε τσάντες, κοσμήματα και ρολόγια.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα