powered by

Η Άννα Κεχαϊδου από την adidas στο Marketing, Advertising and Communication Conference

Με την εξέλιξη του πολιτισμού και της τεχνολογίας, οι δημόσιες σχέσεις στις επιχειρήσεις έχουν ανασχηματιστεί. Τα παραδοσιακά εργαλεία και κανάλια δεν είναι πλέον αρκετά ή συναφή με το μήνυμα που επιθυμούν να μεταφέρουν στο κοινό που θέλουν να προσεγγίσουν. Πλέον, όλα έχουν να κάνουν με τη επαφή με τον πελάτη και την αμφίδρομη επικοινωνία.

Πρόκειται για μια νέα, συναρπαστική, αλλά και απαιτητική διαδρομή για τους επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων που θέλουν να δουν την επωνυμία τους να ξεχωρίζει και να γίνεται θέμα συζήτησης.

Στο παρελθόν οι δημόσιες σχέσεις επικεντρώνονταν κυρίως στη διαχείριση της φήμης μιας επωνυμίας μέσω των σχέσεων που διατηρούσε με τα μέσα ενημέρωσης και άλλων καναλιών επικοινωνίας. Ωστόσο, με την άνοδο των ψηφιακών πλατφορμών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η δυναμική των δημοσίων σχέσεων έχει αλλάξει ριζικά.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι επαγγελματίες δημόσιων σχέσεων έχουν στη διάθεσή τους ένα ευρύτερο φάσμα εργαλείων και καναλιών για να επικοινωνούν με τους υποψήφιους και υφιστάμενους πελάτες. Αυτή η αλλαγή έχει δώσει τη δυνατότητα στις επωνυμίες να έχουν άμεσες και άμεσες αλληλεπιδράσεις με το κοινό τους, επιτρέποντάς τους να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις και να εδραιώσουν την εμπιστοσύνη, προς τα όσα οι ίδιες πρεσβεύουν.

Το Marketing, Advertising and Communication Conference γιορτάζει είκοσι χρόνια και η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να παρά εστιάσει στην νέα εποχή του PR. Για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει, με εξαιρετικές ομιλίες και συζητήσεις, τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Άννα Κεχαϊδου, Head of PR, Influencer Marketing & Digital Publishing for South East Europe της adidas θα προβεί σε μια παρουσίαση που αδιαμφησβήτητα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των συνέδρων.

Η δημοφιλής ομιλήτρια θα ανέβει στη σκηνή για να συζητήσει τα πιο πάνω, σε μια παρουσίαση με τίτλο «PR Reimagined».

Η ομιλήτρια διαθέτει εμπειρία πέραν των δέκα χρόνων στον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ενώ παράλληλα αναπτύσσει επιτυχημένες και βραβευμένες ολοκληρωμένες λύσεις μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της διαχείρισης εκδηλώσεων, διαχείρισης πρακτορείων, ψηφιακών εκδόσεων, influence management, σχέσεων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δημιουργίας περιεχομένου και people management σε 5 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΝΑΕ). Είναι ισχυρός υποστηρικτής της αφήγησης ιστοριών για την ανάπτυξη εκστρατειών και μηνυμάτων και τη δημιουργία εμπειριών.

Όλες οι εξελίξεις

Στόχος της εκδήλωσης που θα διεξαχθεί στις 30 Ιουνίου στο K-Cineplex Nicosia Prime (Στρόβολος) στη Λευκωσία είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.

Ειδικότερα, η δομή του Συνεδρίου θα αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες θα περιλαμβάνουν δύο σκηνές. Συγκεκριμένα, το Συνέδριο έχει χωριστεί στις εξής ενότητες: The Leaders’ Stage, The Advertising, PR, Communication & Creativity Stage, The Marketing, Brands and Consumer Stage, The Media & New Media Stage και The Digital, Social Media, Data and Technology Stage.

Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων. Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ImarComms, Red Wolf, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Έρχονται έργα αξίας πέραν των €10 εκατ. που θα υλοποιηθούν με την στήριξη της ΟΠΑΠ Κύπρου
Στα σκαριά στρατηγική αποτελεσματικής προώθησης επιλεγμένων τομέων υπηρεσιών της Κύπρου στο εξωτερικό
Το 4ο ετήσιο Corporate Reporting Insights event της EY Κύπρου-Όλα όσα ειπώθηκαν
Η επιχειρηματική αποστολή και φόρουμ του ΚΕΒΕ σε Σλοβακία και Τσεχία-Τι υπέδειξε ο Μάριος Τσιακκής
Η ανακοίνωση και το σκεπτικό της ΕΠΑ για την έγκριση της εξαγοράς της CNP από την Ελληνική
Συνεργασία ΤΕΠΑΚ-ΚΣΕΕΚ για δημιουργία Τεχνολογικού Πάρκου στην περιοχή «Βερεγγάρια»
Ανέδειξε στο Χονγκ Κονγκ τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει η Κύπρος στον ναυτιλιακό τομέα η Χατζημανώλη
11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards: Οι δηλώσεις των υποστηρικτών του θεσμού-Τι είπαν επιχειρηματικοί και πολιτικοί ηγέτες (vid)
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Μετατροπή της Κύπρου σε περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας
Εγκαινιάστηκαν οι νέες εγκαταστάσεις του PASCAL Private Kindergarten & Primary School Lefkosia (pics)