Oι στρατηγικές επικοινωνίας στην εποχή του 24/7
Δόνα Καπαρτή 13:00 - 30 Ιουνίου 2023
Με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να συνεχίζουν να εξελίσσονται, παρέχοντας έναν εξαιρετικά γρήγορο κύκλο ειδήσεων και κάλυψη όλο το εικοσιτετράωρο, είναι ζωτικής σημασίας οι επαγγελματίες επικοινωνιακής στρατηγικής και δημοσίων σχέσεων να συμβαδίζουν με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν, έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες και συμμετέχουν με τις εταιρείες.
Σχετική συζήτηση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference. Αναλύθηκε ο τρόπος με τον οποίο οι γενιές έχουν πρόσβαση στα μέσα ενημέρωσης και το κατά πόσον οι παραδοσιακές στρατηγικές των μέσων ενημέρωσης εξακολουθούν να αποτελούν βιώσιμη επιλογή.
Συζήτηση έγινε και σχετικά με τις ιδανικές στρατηγικές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σε περιόδους κρίσης καθώς και το ζήτημα αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης και της παρενόχλησης στην ψηφιακή εποχή.
Στο πάνελ συμμετείχαν οι Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus, Χαράλαμπος Ρωσσίδης, Communication Manager της GNORA Communication Consultants, ο Πάνος Τσιρίδης, General Manager V+O Cyprus, V+O Communication, η Παναγιώτα Κονναρή, Head of Communication Strategy της Cyta και η Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου-Γιαλλουρίδου, Head of Cyta PR.
Η κ. Περδίου είπε πως υπάρχουν περιθώρια μετεξέλιξης των brand και για να γίνει «πρέπει να γίνουμε μέρος της συζήτησης». Σύμφωνα με την ίδια, οι επωνυμίες θα κληθούν να δημιουργήσουν έναν κόσμο καλύτερο μαζί με το κοινό τους. Το περιεχόμενο παραμένει πρόκληση αλλά αλλάζει η πρόκληση που είναι η δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού περιεχομένου, προσθέτει.
Ο κ. Ρωσσίδης σχολίασε τα περιστατικά διαχείρισης κρίσεων όπου συχνά γίνονται λανθασμένοι χειρισμοί. «Η διαχείριση της μπορεί να φέρει ολέθρια αποτελέσματα» είπε κάνοντας αναφορά σε παραδείγματα του εξωτερικού. Προσεγγίζοντας τη θετική πλευρά, σχολίασε ότι η κρίση είναι παρόλ’ αυτά μια ευκαιρία για να δείξει ένας Οργανισμός την ετοιμότητά του.
Ο κ. Τσιρίδης εστίασε στις προεκλογικές εκστρατείες. Έδωσε έμφαση στην ανάγκη ό,τι γίνεται να είναι αυθεντικό και αληθινό για να έχει αξία και να πετυχαίνει. Σε δεύτερη τοποθέτησή του σχολίασε την παρουσία ΑΙ στο PR λέγοντας ότι στις εκστρατείες πρέπει «να κερδίζεις και καρδιές και μυαλά» και πως «οι καρδιές είναι πιο σημαντικές από τα μυαλά». Το ΑΙ είναι εξαιρετικό εργαλείο αλλά «αν δεν μπορείς να καταλάβεις την κουλτούρα και τα συναισθήματα του κοινού, δεν μπορείς να κάνεις τη δουλειά», τόνισε.
Η κ. Κονναρή αναφέρθηκε στους τρόπους μέτρησης της επιτυχίας. «Ξεκινούμε από τα δεδομένα, μετά γίνεται η ανάλυση και η απόφαση. Ακολουθεί η δημιουργικότητα και η αξιολόγηση». Αυτό που άλλαξε, είπε, είναι πως η αξιολόγηση γίνεται πλέον καθ’ όλη τη διάρκεια. Επίσης, τα κοινά είναι διαφορετικά μεταξύ τους στο σύγχρονο περιβάλλον. Σύστησε την μελέτη διεθνών αγορών και βεβαίως του ανταγωνισμού.
Η κ. Κωνσταντινίδου-Γιαλλουρίδου είπε πως ανεξάρτητα από το πώς μια επιχείρηση αποφασίζει να κινηθεί (πόροι, ενέργειες προβολής) αυτό που έχει σημασία είναι ό,τι κάνουμε να είναι αληθινό. Αν είμαστε παρόντες στα θέλω του καταναλωτή και στην εξυπηρέτηση και τις έγνοιες τους, τότε είμαστε σχετικοί, είπε η Head of Cyta PR.