powered by

Στέλιος Αναστασιάδης: Τα συστατικά για δημιουργική έκφραση στη διαφήμιση

Η βιομηχανία της Επικοινωνίας, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης μιλάει πάντα για τη σημασία της δημιουργικότητας. Πώς όμως ορίζουμε πραγματικά τη "δημιουργικότητα" και ποια είναι τα συγκεκριμένα συστατικά που βοηθήσουν τους επαγγελματίες στο να καταλήξουν σε μια δημιουργική ιδέα;

Την απάντηση έδωσε κατά τη διάρκεια του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Telia & Pavla BBDO, Στέλιος Αναστασιάδης.

Με μια ομιλία γεμάτη από φαντασία και δημιουργικότητα, ο κ. Αναστασιάδης «ξεκλείδωσε» την ανατομία μιας διαφήμισης.

Κατά την παρουσίαση, τονίστηκε ότι ο κόσμος μας αλλάζει δραματικά με την αλλαγή αυτή να καταγράφεται στα Μ.Μ.Ε, στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παρατηρούνται επίσης μεταβολές στον τομέα του μάρκετινγκ, την επικοινωνία, την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη.

«Ένας σωρός μηνυμάτων πρέπει να αφομοιωθούν, σε μια εποχή όπου η μία κρίση διαδέχεται την άλλη. Όμως, ένα πράγμα παραμένει σταθερό: Η ανάγκη για δημιουργικότητα», τόνισε.

Σε προηγούμενο σημείο, αναφέρθηκε στο ότι ο ρόλος των επαγγελματιών του κλάδου είναι να πουλάνε προϊόντα, να δημιουργούν ή να αλλάζουν την εικόνα ενός brand και να επηρεάζουν τη τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στο ότι η καλή δημιουργική δουλειά λειτουργεί 11 φορές καλύτερα με αισθητά αποτελέσματα στις πωλήσεις.

Τόνισε τη σημασία της δημιουργικότητας σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς. Ο κ.Αναστασιάδης προέτρεψε, ακόμη, το κοινό να αντιληφθεί την δύναμη που έχει η καινοτομία και αυθεντικότητα στη δημιουργία προϊόντων και στην επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Το τι αισθάνεται ο καταναλωτής είναι πιο σημαντικό απ’ όλα ενώ στη συνέχεια ακολουθούν τα μηνύματα, ήταν μία από τις πολλές συμβουλές του.

Τέλος, προέτρεψε, τους συνέδρους να αναζητήσουν τη δημιουργική έκφραση και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της για να ριζικές αλλαγές και επιτυχία στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων.

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Οι ομάδες «Peellastic» και «MedschoolPal» εκπροσωπούν την Κύπρο στο φεστιβάλ νεανικής επιχειρηματικότητας GEN-E 2025
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος