Στέλιος Αναστασιάδης: Τα συστατικά για δημιουργική έκφραση στη διαφήμιση
InBusinessNews 15:22 - 30 Ιουνίου 2023
Η βιομηχανία της Επικοινωνίας, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης μιλάει πάντα για τη σημασία της δημιουργικότητας. Πώς όμως ορίζουμε πραγματικά τη "δημιουργικότητα" και ποια είναι τα συγκεκριμένα συστατικά που βοηθήσουν τους επαγγελματίες στο να καταλήξουν σε μια δημιουργική ιδέα;
Την απάντηση έδωσε κατά τη διάρκεια του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Telia & Pavla BBDO, Στέλιος Αναστασιάδης.
Με μια ομιλία γεμάτη από φαντασία και δημιουργικότητα, ο κ. Αναστασιάδης «ξεκλείδωσε» την ανατομία μιας διαφήμισης.
Κατά την παρουσίαση, τονίστηκε ότι ο κόσμος μας αλλάζει δραματικά με την αλλαγή αυτή να καταγράφεται στα Μ.Μ.Ε, στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παρατηρούνται επίσης μεταβολές στον τομέα του μάρκετινγκ, την επικοινωνία, την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη.
«Ένας σωρός μηνυμάτων πρέπει να αφομοιωθούν, σε μια εποχή όπου η μία κρίση διαδέχεται την άλλη. Όμως, ένα πράγμα παραμένει σταθερό: Η ανάγκη για δημιουργικότητα», τόνισε.
Σε προηγούμενο σημείο, αναφέρθηκε στο ότι ο ρόλος των επαγγελματιών του κλάδου είναι να πουλάνε προϊόντα, να δημιουργούν ή να αλλάζουν την εικόνα ενός brand και να επηρεάζουν τη τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στο ότι η καλή δημιουργική δουλειά λειτουργεί 11 φορές καλύτερα με αισθητά αποτελέσματα στις πωλήσεις.
Τόνισε τη σημασία της δημιουργικότητας σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς. Ο κ.Αναστασιάδης προέτρεψε, ακόμη, το κοινό να αντιληφθεί την δύναμη που έχει η καινοτομία και αυθεντικότητα στη δημιουργία προϊόντων και στην επικοινωνία με τους καταναλωτές.
Το τι αισθάνεται ο καταναλωτής είναι πιο σημαντικό απ’ όλα ενώ στη συνέχεια ακολουθούν τα μηνύματα, ήταν μία από τις πολλές συμβουλές του.
Τέλος, προέτρεψε, τους συνέδρους να αναζητήσουν τη δημιουργική έκφραση και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της για να ριζικές αλλαγές και επιτυχία στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων.