Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΑΓΡΟΣ»: Διεθνές Βραβείο Υψηλής Ποιότητας

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΑΓΡΟΣ» του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, με υπερηφάνεια ανακοινώνει την κατάκτηση του διεθνές Grand Gold Quality Award από το κορυφαίο Ινστιτούτο Ποιότητας Monde Selection. Αυτή η επιβράβευση αποτελεί αναγνώριση της υψηλής ποιότητας και της αριστείας που το διακρίνει εδώ και χρόνια.

Το Monde Selection είναι ένας από τους παλαιότερους και πιο επαγγελματικούς φορείς στην ποιοτική αξιολόγηση καταναλωτικών προϊόντων βασισμένη σε αυστηρά κριτήρια. Ιδρύθηκε το 1961 στο Βέλγιο και κάθε χρόνο πάνω από 3.000 προϊόντα σε διαφορετικές κατηγορίες, απ’ όλο τον κόσμο διαγωνίζονται για το Βραβείο Ποιότητας του Monde Selection. Η επιτροπή αξιολόγησης αποτελείται από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του χώρου με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση.

nerophotiades2

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου κ. Louis Poot Baudier, είπε «Όταν οι καταναλωτές βλέπουν το σήμα Ποιότητας του Monde Selection, έχουν την επιβεβαίωση και εγγύηση ότι επιλέγουν το καλύτερο προϊόν στην κατηγορία του».

Η απονομή του Βραβείου Ποιότητας από το Monde Selection αναδεικνύει την αξία και την αναγνώριση που απολαμβάνει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΑΓΡΟΣ» στην αγορά και αντικατοπτρίζει την πιστή προσήλωση και δέσμευση του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης στην υψηλή ποιότητα και στην παροχή αξιόπιστων προϊόντων στον Κύπριο καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών