Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού σε Μάρκετινγκ και Διαφήμιση

Τον ρόλο του μετασχηματισμού αναλαμβάνει στο μάρκετινγκ η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ). Ολοένα και περισσότερα εργαλεία ΑΙ ενισχύουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις εμπειρίες των πελατών, με τις επιχειρήσεις να εστιάζουν όλο και πιο πολύ στα πλεονεκτήματά τους.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει την ικανότητα να ενισχύει δραστικά τα επίπεδα αποτελεσματικότητας κάθε καμπάνιας. Aξιοποιώντας την προηγμένη ανάλυση δεδομένων, την αυτοματοποίηση και τη βελτιστοποίηση σε πραγματικό χρόνο, οι Οργανισμοί είναι σε θέση να δουν θεαματική διαφορά στις εκστρατείες και εν τέλει… στα έσοδά τους.

Με την ανάλυση δεδομένων μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, οι εταιρείες μπορούν να επεξεργάζονται και να εξάγουν πολύτιμες πληροφορίες από τεράστιες ποσότητες δεδομένων, επιτρέποντας τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και τη δημιουργία στοχευμένων εκστρατειών.

Η προγνωστική ανάλυση που υποστηρίζεται από το ΑΙ επιτρέπει στους marketers να προβλέπουν τη συμπεριφορά των πελατών και να λαμβάνουν προληπτικές αποφάσεις, βελτιστοποιώντας την κατανομή των πόρων και την επιτυχία της κάθε καμπάνιας. Στα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν από την αξιοποίησή της είναι και η απίστευτη εξατομίκευση: Το ΑΙ μπορεί με ασύλληπτη ακρίβεια να προβλέψει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να κάνει λεπτομερείς εκτιμήσεις για το τι πραγματικά επιθυμεί.

Ο CEO της APG MEDIA, Aurimas Paulius Girčys, θα αναλύσει ενώπιον του Αdvertising, Marketing and Communication Conference στις 30 Ιουνίου 2023 το πώς το σύγχρονο μάρκετινγκ και η διαφήμιση αλλάζουν ριζικά χάρη στο ΑΙ, σε μια παρουσίαση με τίτλο «Unleashing AI: The Game-Changer in Modern Marketing and Advertising».

Who is who

O Aurimas Paulius Girčys είναι ειδικός στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης με πάνω από 14 χρόνια εμπειρίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το διαδικτυακό μάρκετινγκ και τις καμπάνιες. Είναι ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της APG MEDIA, ενός πρακτορείου με γνώμονα την αποδοτικότητα. Επιπλέον, ο Girčys είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της Google στην Digital Academy Baltics και πρώην Λέκτορας Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο ISM University of Management and Economics. Η εξειδίκευσή του έγκειται στην ανάλυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, τη βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής και τις διαφημιστικές λύσεις με γνώμονα την απόδοση της επένδυσης (ROI).

Επετειακή χρονιά με πλούσια θεματολογία

Tο Advertising, Marketing and Communication Conference επιστρέφει φέτος με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα. Το Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στο Κ Cineplex στον Στρόβολο, κλείνει εικοσαετία και η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να είναι παρά πλήρως επετειακή. Έτσι, για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας.

Στόχος είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.

Ειδικότερα, η δομή του Συνεδρίου θα αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες θα περιλαμβάνουν δύο σκηνές. Συγκεκριμένα, το Συνέδριο έχει χωριστεί στις εξής ενότητες: The Leaders’ Stage, The Advertising, PR, Creativity Stage, The Marketing, Brands and Consumer Stage, The Media & Social Media Stage και The Digital, Data and Technology Stage.

Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.

Ποιους ενδιαφέρει

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων.

Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί: ImarComms, Red Wolf, Webarts

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η payabl. ενισχύει τη στήριξή της προς τον TechIsland ως δωρητής
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας