Αβραάμ Πεκρής: Η εικόνα του ασφαλιστικού τομέα και το στίγμα πορείας της Eurolife

Στο ασταθές οικονομικό περιβάλλον των τελευταίων ετών η ασφαλιστική βιομηχανία όχι μόνο επέδειξε ισχυρή ανθεκτικότητα, αλλά σημείωσε και σημαντική αύξηση ασφαλίστρων, αναφέρει ο ο γενικός διευθυντής της Eurolife, Αβραάμ Πεκρής, προσδιορίζοντας ταυτόχρονα τους λόγους για τους οποίους κατάφερε κάτι τέτοιο.

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο κ. Πεκρής οριοθετεί τις σημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, επισημαίνοντας πως ο πληθωρισμός και το ενεργειακό μείωσαν την καταναλωτική δύναμη των νοικοκυριών, με αποτέλεσμα αρκετοί από τους συνανθρώπους μας να δυσκολεύονται σε πολλές περιπτώσεις να αποκτήσουν ακόμη και τα απαραίτητα.

«Στην Eurolife προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις και προσφέρουμε πλήρη σειρά από προγράμματα, τα οποία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πολιτών», υποδεικνύειο Αβραάμ Πεκρής, για να τονίσει πως η σχέση εμπιστοσύνης που έχτισε με τους πελάτες της για περισσότερες από τρεις δεκαετίες αποτυπώνονται στα αυξημένα εισοδήματα και κέρδη της εταιρείας.

Στις προκλήσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Eurolife, βρίσκεται και το ΓεΣΥ, και δη η λειτουργία του σε ένα βιώσιμο μοντέλο, κατά την έκφρασή του. Κάτι που, όπως επισημαίνει, αποτελεί ζητούμενο για τις ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που συμπληρώνουν το κρατικό σύστημα υγείας.

Σε ό,τι αφορά τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της Eurolife, ο κ. Πεκρής υπογραμμίζει την από μέρους της εταιρείας περαιτέρω ένταξη της τεχνολογίας στην καθημερινότητα του πελάτη, ώστε να παίρνει πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες που ταιριάζουν στη δική του πραγματικότητα.

Η εικόνα του ασφαλιστικού τομέα

Πώς σκιαγραφείτε την σημερινή εικόνα στον ασφαλιστικό τομέα; Ποια τα προβλήματα και ποιες οι προκλήσεις;

Τα τελευταία χρόνια ήταν μία δύσκολη περίοδος για όλους. Η πανδημία και ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία έθεσαν τις διεθνείς αγορές ενώπιον ισχυρών πιέσεων, με τις επιπτώσεις να επηρεάζουν σημαντικά την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση την κοινωνία. Στο ασταθές αυτό οικονομικό περιβάλλον η ασφαλιστική βιομηχανία, όχι μόνο επέδειξε ισχυρή ανθεκτικότητα αλλά σημείωσε και σημαντική αύξηση ασφαλίστρων.

Αυτό οφείλεται κυρίως σε δύο σημαντικούς λόγους. Καταρχάς, η Κύπρος γνωρίζει πολύ καλά πώς να αντιμετωπίζει δυσκολίες και όπως το απέδειξε το 2013 με την οικονομική κρίση το απέδειξε εκ νέου στη διάρκεια της πανδημίας και στην περίοδο που ακολούθησε.

Η ωριμότητα του ασφαλιστικού τομέα να παρέχει ευελιξία στις υποχρεώσεις του κοινού αποτέλεσε ακόμη ένα βήμα στο κτίσιμο μεγαλύτερης εμπιστοσύνης, απότοκο της οποίας είναι η δόμηση διαχρονικών σχέσεων με ειλικρίνεια και αφοσίωση.

Την ίδια στιγμή, παρατηρούμε πως μετά την υγειονομική κρίση της πανδημίας, προκύπτει μία σημαντική στροφή προς την ασφάλιση, με τους ανθρώπους να αντιλαμβάνονται ολοένα και περισσότερο την αξία της ασφάλισης ζωής και υγείας και να επενδύουν σε αυτές.

Σήμερα, οι γεωπολιτικές εξελίξεις συνεχίζουν να δοκιμάζουν τις αντοχές της οικονομίας και των κρατών. Ο πληθωρισμός και το ενεργειακό μείωσαν την καταναλωτική δύναμη των νοικοκυριών, με αποτέλεσμα αρκετοί από τους συνανθρώπους μας να δυσκολεύονται σε πολλές περιπτώσεις να αποκτήσουν ακόμη και τα απαραίτητα.

Στις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε βρίσκεται και το ΓεΣΥ, που η λειτουργία του σε ένα βιώσιμο μοντέλο αποτελεί ζητούμενο για τις ασφαλιστικές εταιρείες ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες που συμπληρώνουν το κρατικό σύστημα υγείας. Με την Πολυκλινική Υγεία να βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ένταξή της στο ΓεΣΥ, αυτό αμφισβητείται στην επαρχία Λεμεσού, μία εξέλιξη που αναμένεται να προκαλέσει αλυσιδωτές επιπτώσεις, τόσο στον τομέα της υγείας όσο και στην οικονομία και κατ’ επέκταση στην κοινωνία της χώρας μας.

Πρόσθετα, οι διακυμάνσεις και αποδόσεις των αγορών, σταθμίζοντας και τα ψηλά δανειστικά αλλά χαμηλά πιστωτικά επιτόκια, επηρεάζουν την επενδυτική πολιτική των εταιρειών και δημιουργούν κάποιες επιπρόσθετες πιέσεις. Όμως, τα μέχρι στιγμής δεδομένα καταδεικνύουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες διατηρούν πολύ ψηλή κεφαλαιουχική επάρκεια, η οποία δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα από την πορεία των επιτοκίων.

Η ισχυρή πίεση που δέχεται η αγορά

Πέραν των εποτοκίων, πώς έχουν επηρεάσει την εταιρεία σας, αλλά και γενικότερα τον κλάδο, άλλες εξελίξεις, όπως η άνοδος των τιμών των πρώτων υλών, της ενέργειας κτλ;

Στην Eurolife προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις και προσφέρουμε πλήρη σειρά από προγράμματα, τα οποία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πολιτών. Αυτό πράξαμε και τώρα, δίνοντας τη δυνατότητα στο συνάνθρωπό μας να εκπληρώσει τα όνειρά του για το μέλλον, ως πραγματικό στήριγμα στις δύσκολες στιγμές.

Η σχέση εμπιστοσύνης που χτίσαμε με τους πελάτες μας για περισσότερες από τρεις δεκαετίες αποτυπώνονται στα αυξημένα εισοδήματα και κέρδη της Eurolife.

Η ισχυρή πίεση που δέχεται η αγορά, ως αποτέλεσμα του ενεργειακού και του πληθωρισμού, αυξάνει το κόστος των πρώτων υλών και επηρεάζει σημαντικά ολόκληρους τομείς της οικονομίας και κατ’ επέκταση τον προϋπολογισμό των νοικοκυριών. Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, πρέπει να επικοινωνήσουμε την αξία της ασφάλισης και την ανάγκη των ανθρώπων να την εντάξουν στο μηνιαίο προγραμματισμό τους, ιδιαίτερα σε μια εποχή που η στενότητα κυριαρχεί.

Ως ηγέτιδα ασφαλιστική εταιρεία, αναλαμβάνουμε τον ρόλο που μας αναλογεί και μέσα από διάφορές πρωτοβουλίες προσπαθούμε να μεταδώσουμε πως ένα αναπάντεχο περιστατικό μπορεί να είναι δυσβάστακτο για την οικονομική επιβίωση μίας επιχείρησης ή μίας οικογένειας στις μέρες μας.

Το στίγμα στρατηγικής της εταιρείας

Ποιο είναι το στίγμα της στρατηγικής βάσει της οποίας η Eurolife πορεύεται;

Στην Eurolife o άνθρωπος αποτελεί την κινητήρια δύναμή μας, για αυτό επενδύουμε διαρκώς στην εκπαίδευση και την αναβάθμιση του ρόλου των Ασφαλιστικών Σύμβουλών μας.

Το ανθρώπινο δίκτυο μας εργάζεται με επαγγελματισμό, εμπειρία, κατάρτιση και υποδομές προσφέροντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και αυτό είναι κάτι που το πιστοποιούν τα εντυπωσιακά αποτελέσματά και οι συνεχείς και πυκνές διεθνείς μας διακρίσεις.

Την ίδια στιγμή, πιστεύουμε πως τεχνολογία και άνθρωπος μπορούν να συνυπάρξουν στη νέα εποχή, για αυτό θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στα συστήματά μας, στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, στην εκπαίδευση και στην αναβάθμιση της γνώσης των στελεχών μας.

Τι να περιμένουμε από την Eurolife το αμέσως προσεχές διάστημα όσον αφορά τον αναπτυξιακό της σχεδιασμό;

«Στην Eurolife έχεις τον άνθρωπό σου». Αυτό είναι το σύνθημά μας και η στρατηγική μας. Νοιαζόμαστε και φροντίζουμε τους πελάτες μας, με στόχο να τους παρέχουμε ασφάλεια και προστασία απέναντι στις δυσκολίες και τα αναπάντεχα της ζωής.

Εξελισσόμαστε διαρκώς, ώστε να συμβαδίζουμε με τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε ανταγωνιστικά προϊόντα, για τη ζωή, την υγεία και την αποταμίευση.

Εντάσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία στην καθημερινότητα του πελάτη, ώστε να παίρνει πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες που ταιριάζουν στη δική του πραγματικότητα.

Δειτε Επισης

16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Στις 18 Ιουνίου το 7ο Παγκύπριο Συνέδριο Γάλακτος, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας
Στην Κίνα για σειρά συναντήσεων και την... βάφτιση πλοίου της ΑAL Shipping η Μαρίνα Χατζημανώλη
Παρουσία Σκουρίδη η συμμετοχή Πανεπιστημίου Νεάπολις στον 47ο Διεθνή Διαγωνισμό ICPC
Yo2: Πρωτοπορία στην παγκόσμια σχεδιαστική συνεργασία από την Κύπρο με το «Touch of Dutch»
Νέα πρόεδρος του Συμβουλίου «Φωνή» η Κλέα Χατζηστεφάνου Παπαέλληνα
Ρεκόρ συμμετοχών στον «Γύρο της Πάφου 2024»
ΤΕΠΑΚ: Τον Στρατηγικό Προγραμματισμό Ανάπτυξης παρουσίασε ο Πρύτανης-Οι έξι πυλώνες
Η Ελληνική Τράπεζα μαζί με το Priceless Planet Coalition της Mastercard® γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Νέα διάλεξη της διαδικτυακής δράσης «Μίλα μου Ιστορικά» του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τραπέζης Κύπρου