Powered by

Εισπράττει μηνύματα συμφωνίας για την ΑΤΑ ο Παναγιώτου-Παραμένει αισιόδοξος

Αισιόδοξος για θετική κατάληξη στο θέμα της Αυτόματης Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής (ΑΤΑ) δηλώνει ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γιάννης Παναγιώτου, επειδή, όπως εξήγησε η Κύπρος χρειάζεται εργατική ειρήνη ομαλότητα και σταθερότητα σύμφωνα με τις ανάγκες της οικονομίας.

Σε δηλώσεις στη Λάρνακα, ερωτηθείς για το θέμα της ΑΤΑ ενόψει και της συνάντησης των κοινωνικών εταίρων που θα πραγματοποιηθεί αύριο, ο Υπουργός απάντησε πως «συνεχίζω να είμαι αισιόδοξος και όπως υποθέτω εισπράττουμε γενικότερα, φαίνεται ότι όλες οι πλευρές διαβλέπουν πως είμαστε πιο κοντά στην προοπτική της κατάληξης σε συμφωνία, απ’ ότι είμασταν προηγουμένως».

Πρόσθεσε ότι «αυτό θα είναι κάτι πολύ καλό για όλους επειδή η χώρα μας χρειάζεται εργατική ειρήνη, ομαλότητα και σταθερότητα, σύμφωνα με τις ανάγκες της οικονομίας αλλά με επίκεντρο τις ανάγκες της κοινωνίας, όπου οι εργαζόμενοι μέσα από τις πιεστικές συνθήκες του αυξημένου κόστους ζωής, χρειάζονται μέσα από μία τέτοια συμφωνία, καλύτερες ή περισσότερες απολαβές για να μπορούν να ανταποκριθούν στην καθημερινότητα».

Δειτε Επισης

Άδειασε Παναγιώτου ο Χριστοδουλίδης για τον ΑΠΟΕΛ-«Λανθασμένη η δημόσια αναφορά του»
«Τεχνολογίες πληροφορικής για μια έξυπνη γεωργία»-Ημερίδα από το ΚΕΒΕ
Πρόταση νόμου ποινικοποιεί τις προσυνεννόησεις στην αγορά και την παραβίαση του ανταγωνισμού
Σχέδιο κρατικών ενισχύσεων ήσσονος σημασίας 2025 από το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας
Καθοριστικό βήμα για την ενίσχυση του αγροτικού κόσμου με προκήρυξη επενδυτικού μέτρου άνω των €65 εκατ.
ΥΠΟΙΚ: Μονομερής η απόφαση ΙΚΥΚ για ευνοϊκά κριτήρια υποτροφιών-Οι ευθύνες που επιρρίπτει στη διοικητική οργάνωση
Ανοδικά άρχισε η εβδομάδα στο ΧΑΚ
Εκτός υποτροφιών από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Κύπρου 348 δικαιούχοι φοιτητές
Διαπίστωση Δημοσιονομικού Συμβουλίου...Συστηματική μεροληψία στους οικονομικούς δείκτες της Ε.Ε. σε βάρος της Κ.Δ.
Στο 3,1% η αύξηση απασχόλησης στο δημόσιο το 2024-Aποδίδεται στο έκτακτο προσωπικό της Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας