Facebook και Instagram Ads: Συμβουλές από τη Veronica Gentili για καλύτερες αποδόσεις
InBusinessNews 08:00 - 25 Μαΐου 2023
Δύο χρόνια πριν και συγκεκριμένα τον Οκτώβριο του 2021, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κάνει εκτενή αναφορά στο metaverse και το όραμά του για ένα διαδίκτυο με περισσότερη, ουσιαστικότερη και αμεσότερη συνδεσιμότητα, όπου η εικονική πραγματικότητα είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής που οδηγεί σε πόρτες, οι οποίες παλαιότερα ήταν ανοικτές μόνο στη φαντασία μας.
Ερχόμενοι στο σήμερα, το Meta έχει υιοθετήσει μαζικά την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και πολλά χαρακτηριστικά του προστέθηκαν στον τρόπο λειτουργείας καμπανιών – και όχι μόνο- για να αυξηθεί η απόδοση και να διευκολυνθεί η διαδικασία δημιουργίας τους.
Ειδικότερα, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ευρέως στο διαφημιστικό περιβάλλον της Meta για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών, την επίτευξη στοχευμένης απήχησης και τη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων: Οι αλγόριθμοι της τεχνητής νοημοσύνης αναλύουν τα δεδομένα των χρηστών, τα ενδιαφέροντα, τη δημογραφική τους κατανομή και τη συμπεριφορά τους για να στοχεύσουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένο κοινό.
Αναλύουν, επίσης, τα πρότυπα αλληλεπίδρασης των χρηστών και τα ιστορικά δεδομένα για να προσδιορίσουν τη βέλτιστη τοποθέτηση των διαφημίσεων, διασφαλίζοντας ότι θα εμφανίζονται σε τοποθεσίες όπου είναι πιθανότερο να αποκτήσουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.
Δειτε Επισης
Αναθέρμανση προσπαθειών κατάργησης βίζας για ΗΠΑ-Ποια τα δεδομένα Άναψε φωτιές το «e-kalathi»-Έντονη ενόχληση υπεραγορών με Παπαναστασίου Οι απόψεις δικηγόρων και λογιστών μετά τον δεύτερο γύρο κυρώσεων από ΗΠΑ και Η.Β. Ο κεντρικός ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στην αυτοματοποίηση επιχειρήσεων AstroBank: Προς πώληση οικιστικά ακίνηταΗ δημοφιλής Veronica Gentili, Social Media Expert και Digital Entrepreneur της Veronica Gentili Academy θα παρουσιάσει τα πιο σημαντικά νέα γύρω από την τάση της εποχής και τα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων σε Facebook και Instagram - με πραγματικά παραδείγματα ώστε οι επιχειρήσεις να τα ενσωματώσουν στην μάρκετινγκ στρατηγική τους.
Δείτε την παρουσίαση της Gentili ζωντανά, κατά το 20ο Marketing, Advertising and Communication Conference. Το Συνέδριο που κλείνει εικοσαετία, θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιουνίου 2023, στο K-Cineplex στον Στρόβολο, στη Λευκωσία.
Στους 50 κορυφαίους AdTech Influencers
Η Βερόνικα είναι Ειδικός στο Μάρκετινγκ σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στη Διαφήμιση, με περισσότερο από 11 χρόνια εμπειρίας. Συγκαταλέγεται στους 50 κορυφαίους AdTech Influencers από το AdTechWeekly. Έχει εργαστεί για πολλά χρόνια στη Hootsuite και την AdEspresso ως διεθνής σύμβουλος διαφημίσεων και έχει διαχειριστεί και επιβλέψει εκατομμύρια δολάρια που αξιοποιήθηκαν στο Meta Advertising. Μέσω της Ακαδημίας Veronica Gentili, έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 επιχειρηματίες και ψηφιακούς marketer για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω Facebook και Instagram.
Ο θεσμός που τιμά τον Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας
Για 20ή χρονιά ο θεσμός θα τιμήσει τον πάντα συναρπαστικό Κλάδο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας, επιστρέφοντας με εορταστικό ύφος και πολυθεματικό χαρακτήρα.
Στόχος του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη των εξελίξεων, των προκλήσεων και των νεότερων γύρω από τον τομέα της επικοινωνίας, σε ένα εορταστικό κλίμα με μια πρωτότυπη δομή.
Ειδικότερα, η δομή του Συνεδρίου θα αποτελείται από πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες θα περιλαμβάνουν δύο σκηνές. Συγκεκριμένα, το Συνέδριο έχει χωριστεί στις εξής ενότητες: The Leaders’ Stage, The Advertising, PR, Creativity Stage, The Marketing, Brands and Consumer Stage, The Media & New Media Stage και The Digital, Social Media, Data and Technology Stage.
Το γεγονός πραγματοποιείται σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής προσβλέπει σε εξατομικευμένες εμπειρίες και μαζί, στην αυθεντικότητα των αξιών που το brand επικαλείται ότι πρεσβεύει. Το ζήτημα αυτό ανήκει ανάμεσα σε πολλά άλλα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές που κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση.
Ποιους ενδιαφέρει
Το Συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και Στελέχη μάρκετινγκ, Brand Manager, Διευθυντές ψηφιακών υπηρεσιών, Διευθυντές πωλήσεων, Διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές, Επικεφαλής επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων. Αξίζει επίσης να το παρακολουθήσετε αν είστε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών από κάθε τομέα οικονομικής δραστηριότητας. Ενδιαφέρει επίσης στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Συμβούλους Επικοινωνίας.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, Cyprus Business News, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com
Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com