Powered by

Νέα καφετέρια Gloria Jean’s Coffees στο Fasouri Watermania Waterpark

H απολαυστική εμπειρία του υπέροχου καφέ, θα συνδιάζεται από αυτό το καλοκαίρι και με δροσιστικές βουτιές. Η αλυσίδα των Gloria Jean’s Coffees, επεκτείνει το δίκτυό της, με το άνοιγμα νέας καφετέριας στον πιο «fun» και ταυτόχρονα πιο δροσιστικό προορισμό του καλοκαιριού. Στο Fasouri Watermania Waterpark στη Λεμεσό.

Η πορεία των Gloria Jean’s στην Κύπρο, ενισχύεται ακόμη περισσότερο, αφού στα υφιστάμενα καταστήματα της αλυσίδας Gloria Jean’s Coffees, έρχεται να προστεθεί ακόμη ένα, σε ένα στρατηγικά επιλεγμένο σημείο. Στο Fasouri Watermania Waterpark, το οποίο αποτελεί τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό για όλες τις ηλικίες και όλες τις παρέες. Στο καταπράσινο περιβάλλον του υδροπάρκου, στον υφιστάμενο πολύ μεγάλο αριθμό παιχνιδιών, υπηρεσιών και εστιατορίων που προσφέρει, προστίθεται τώρα και ένα αυτόνομο κατάστημα της αλυσίδας Gloria Jean’s το οποίο θα προσφέρει όλη την γνωστή ποικιλία των ζεστών και κρύων ροφημάτων Gloria Jean’s.

gloriajeansfasouri2

Η αλυσίδα Gloria Jean’s, ξεκίνησε από το Ιλλινόις των Ηνωμένων Πολιτειών το 1979, σήμερα έχει τη βάση της στην Αυστραλία και λειτουργεί περισσότερα από 600 καταστήματα σε 40 χώρες. Στην Κύπρο λειτουργεί από το 2006 και υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον Όμιλο Λανίτη.

Δειτε Επισης

Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Έρχονται τρία νέα σχέδια περαιτέρω ενίσχυσης της απασχόλησης με στόχο την εργοδότηση 1.760 ατόμων
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Λύρα Αμβροσίδου: Ο ανθεκτικός αλλά όχι άτρωτος τομέας των ακινήτων, οι προκλήσεις και το ανανεωμένο Pendeli Resort