Powered by

«Success story για την Wizz Air η Κύπρος»-Ο CEO της εταιρείας στο InBusinessNews

Για την Wizz Air η Κύπρος αποτελεί ένα success story, τονίζει-μεταξύ άλλων- σε αποκλειστική συνέντευξή του στο InBusinessNews, o CEO της εταιρείας, József Váradi.

Ο κ. Váradi υπογραμμίζει πως το νησί μας δεν είναι ένας προορισμός point to point για τους ταξιδιώτες, σημειώνοντας ταυτόχρονα πως αυξάνεται το ενδιαφέρον για ενδιάμεσες πτήσεις και πως η Κύπρος καθίσταται η γέφυρα για την υπόλοιπη Ευρώπη και άλλα μέρη του κόσμου.

«Αυτό το καλοκαίρι η Wizz Air ενδεχομένως να γίνει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Κύπρο με περίπου 40% του μεριδίου της αγοράς. Έρχεται η προσθήκη ακόμη ενός αεροσκάφους στη βάση μας», υπογραμμίζει.

Ο ισχυρός της μίας εκ των μεγαλύτερων αεροπορικών που δραστηριοποιείται στην χώρα μας, μίλησε ακόμη για τα πλεονεκτήματα της αεροπορικής έναντι του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και την τεχνολογική συνταγή που επιτρέπει στην εταιρεία να προσφέρει χαμηλού κόστους εισιτήρια.

Ακολουθεί η συνέντευξη του CEO της Wizz Air, József Váradi, στο InBusinessNews:

Ποια η σημασία της Κύπρου για την Wizz Air;

Αυτό το καλοκαίρι η Wizz Air ενδεχομένως να γίνει η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στην Κύπρο με περίπου 40% του μεριδίου της αγοράς. Έρχεται η προσθήκη ακόμη ενός αεροσκάφους στη βάση μας.

Θεωρώ ότι για την Wizz Air η Κύπρος αποτελεί ένα success story, οπότε ναι, είστε πολύ σημαντικοί για εμάς. Πιστεύουμε επίσης ότι δεν είστε απλά ένας προορισμός point to point για τους ταξιδιώτες. Βλέπουμε αρκετό ενδιαφέρον από τα νοτιοανατολικά και ανατολικά να θέλουν να έρθουν στην Κύπρο.

Αλλά βλέπουμε να αυξάνεται και το ενδιαφέρον για ενδιάμεσες πτήσεις και η Κύπρος να γίνεται η γέφυρα για την υπόλοιπη Ευρώπη και κάποια άλλα μέρη του κόσμου. Θεωρώ ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από την Κύπρο. Εμείς μεγαλώνουμε, είχαμε αύξηση περίπου 17% σε σύγκριση με πέρσι, και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που φέρνουμε άλλο αέρα στην αγορά όσον αφορά νέα αεροσκάφη, νέο προσωπικό και νέους προορισμούς.

Όσον αφορά τις αγορές, λόγω των πρόσφατων γεωπολιτικών γεγονότων, έχουν χαθεί οι αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Υπάρχουν άλλες αγορές να αναπληρώσουν αυτά τα κενά;

Όπως το βλέπω, υπάρχει πολύ δυνατή ζήτηση για Κύπρο στη Wizz Air και αυτό είναι η υποκείμενη δυναμική για την αύξηση της χωρητικότητας. Ξέρετε, οι αγορές και αεροπορικές ροές πάνε και έρχονται, αυτό έχει δείξει η εμπειρία μας τόσα χρόνια. Δεν πιστεύω ότι έχουμε χάσει κάτι στην Κύπρο.

Συμφωνώ ότι η ρωσική και ουκρανική αγορά είναι εκτός αυτή τη στιγμή, αλλά το πιο πιθανόν να επιστρέψουν αργότερα. Όμως βλέπουμε αρκετό ενδιαφέρον για την Κύπρο από τη Μέση Ανατολή, από την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, ενώ έχουμε ανακηρύξει την Κύπρο ως τον καλύτερο ευρωπαϊκό διαχειριστή της Wizz Air. Συμπερασματικά, δεν βλέπω ότι η αγορά γενικά είναι αδύναμη, αλλιώς δεν θα αναπτυσσόμασταν.

Η «εμπειρία» για την Wizz Air

Πείτε μας λίγο σχετικά με το κομμάτι της εμπειρίας. Ακούμε συνεχώς τουριστικούς φορείς και αεροπορικές εταιρείες να επικεντρώνονται σε αυτό το κομμάτι. Τι σημαίνει η «εμπειρία» για την Wizz Air;

Δεν βλέπω απαραίτητα ότι εμείς έχουμε γίνει τόσο συγκεκριμένοι. Με τα χρόνια, έχουμε δει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν για διάφορους λόγους. Το ίδιο άτομο, μπορεί να ταξιδέψει για διάφορους λόγους. Την μία ημέρα για εργασία και την άλλη για τουρισμό. Επίσης, έχουμε μάθει ότι η αεροπορική βιομηχανία γίνεται ολοένα πιο κοινή και πραγματικά το να πετάς είναι απλά ένα μέσο για τον προορισμό κάποιου.

Έχοντας αυτό υπόψη, ο στόχος μας είναι να δημιουργούμε έναν πολύ ασφαλή, χωρίς εμπόδια μέσο με τοπικές υποδομές για τους ανθρώπους, για το οποίο θα είναι σίγουροι ότι όπου και αν είναι ο προορισμός τους θα μπορούν να έχουν αυτές τις υπηρεσίες. Η εμπειρία στην πραγματικότητα έρχεται από τι θα κάνεις και πού θα πας. Αλλά για εμάς η εμπειρία είναι να πετάνε με γρήγορα αεροσκάφη, φιλικά προς το περιβάλλον και χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα στην Ευρώπη. Είμαστε μία από τις αεροπορικές με το πιο χαμηλό κόστος και αυτό είναι σίγουρα πλεονέκτημα για τους πελάτες.

Αυτή είναι η εμπειρία και το τι προσφέρουμε. Αλλά στο τέλος της ημέρας εναπόκειται στους ίδιους για το τι θέλουν να κάνουν, εμείς πρέπει να σιγουρέψουμε ότι έχουν το μέσο να φτάσουν στον προορισμό τους.

Επένδυση σε αεροσκάφη και τεχνολογία

Αναφερθήκατε σε αεροσκάφη και το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Θα προχωρήσετε σε νέες επενδύσεις αεροσκαφών;

Βεβαίως. Αν δείτε το στόλο που είχαμε πριν από την πανδημία, τον Φεβρουάριο του 2020, είχαμε 119 αεροσκάφη και σήμερα έχουμε 180, τα οποία σκοπεύουμε να αυξήσουμε σε 200, μέχρι το τέλος του έτους. Καμία άλλη αεροπορική δεν έχει επενδύσει περισσότερο από εμάς σε αεροσκάφη και την τεχνολογία τα τελευταία δύο χρόνια.

Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό, επειδή ξεκάθαρα επωφελείται του χαμηλού κόστους το επιχειρηματικό μας μοντέλο, με το να πετάμε με αυτή τη νέα τεχνολογία. Επίσης, πετώντας με Airbus 320, μειώνεται το κόστος των θέσεων και ως αποτέλεσμα μπορούμε να προσφέρουμε χαμηλού κόστους εισιτήρια στους καταναλωτές. Πολύ πιο χαμηλά από τους ανταγωνιστές μας, που υποφέρουν από τις οικονομικές επιπτώσεις από τον γερασμένο στόλο τους, τις πιέσεις του πληθωρισμού και άλλου μηχανισμούς.

Θέλουμε να είμαστε μία από τις πιο καινοτόμες εταιρείες στη βιομηχανία και να κινούμαστε σε νέες ευκαιρίες, αλλά και να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες.

Θα δούμε νέες υπηρεσίες, πακέτα ή προϊόντα από τη Wizz Air;

Ναι, το κάνουμε συνεχώς. Είμαστε σε μία βιομηχανία που συνεχώς αναπτύσσεται και εμείς διαρκώς επεκτεινόμαστε ως επιχείρηση και το δίκτυο μας. Αυτό κάνουμε. Αν για παράδειγμα δούμε την αγορά της Κύπρου, πρόσφατα ανακοινώσαμε προορισμούς για το Άμπου Ντάμπι, Ριάτ, και είναι πολύ καλοί προορισμοί που συνδέουν με τη Μέση Ανατολή και την περιοχή του Κόλπου.

Δεν νομίζω να σταματήσουμε εκεί γιατί συνεχώς ψάχνουμε για νέες ευκαιρίες για το δίκτυο μαζί με το υφιστάμενό μας. Κι αυτό γίνεται συνεχώς. Δεν είμαστε σαν άλλες αεροπορικές που ανακοινώνουν κάθε δέκα χρόνια νέους προορισμούς. Εμείς το κάνουμε σχεδόν κάθε μέρα. Δραστηριοποιούμαστε σε πάνω από 1000 προορισμούς και αυτό αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, μαζί με τον αριθμό των αεροσκαφών μας.

Οι ατζέντες μας ευθυγραμμίζονται

Καταληκτικά, ποιο μήνυμα θα θέλατε να στείλετε σε ό,τι αφορά την Κύπρο;

Το μήνυμά μου είναι ότι είστε μία υπέροχη χώρα και μπορείτε να προσφέρετε πολλά στους επισκέπτες της. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό ότι έχουμε εργαστεί μαζί, με την κυβέρνηση και τους οικονομικούς φορείς, για να βεβαιώσουμε ότι οι ατζέντες μας ευθυγραμμίζονται και ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στη χώρα σας.

Αλλά και ότι μπορούμε να ενισχύσουμε τον τουρισμό στην Κύπρο και να τον προωθήσουμε. Με το να είμαστε η νούμερο ένα αεροπορική στην Κύπρο, μας κάνει να νιώθουμε υπεύθυνοι προς την κοινωνία και θέλουμε να εργαστούμε στενά μαζί και την κυβέρνηση για να βεβαιώσουμε ότι οι προτεραιότητες μας και οι προτεραιότητες της Κύπρου θα ευθυγραμμίζονται στο μέλλον.

Δειτε Επισης

Μειωμένη κατά περίπου 50% η κίνηση στα κέντρα αναψυχής το Πάσχα
Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί