powered by

Καμπάνια για το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα Αλάμπρα από την Orb Communications

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια λανσαρίσματος για το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα Αλάμπρα, την οποία «υπογράφει» η Orb Communications.

Μετά από 40 χρόνια πορείας, η οικογένεια Αλάμπρα προσθέτει στην γκάμα της Φρέσκο Κυπριακό Γάλα.

Αντλώντας έμπνευση από την ιστορία της οικογενειακής επιχείρησης και με στόχο να προβάλει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει, η Orb Communications δημιούργησε μια ολιστική 360ο εκστρατεία. Ένα ιδιαίτερα απαιτητικό project, μέσα από το οποίο η ομάδα της Orb Communications ανέδειξε με συναισθηματικό και ανθρώπινο τρόπο, την ιστορία της γαλακτοβιομηχανίας, τους άρρηκτους οικογενειακούς δεσμούς, την αφοσίωση των ανθρώπων της εταιρείας στην ποιότητα και την παράδοση, αλλά και τη συνεχή εξέλιξή τους.

Για τις ανάγκες του λανσαρίσματος, η Orb Communications δημιούργησε μια ταινία διάρκειας 3 λεπτών, μέσα από την οποία εξιστορεί με εικόνες μια ιστορία τριών γενιών και 40 χρόνων, η οποία εξακολουθεί να γράφεται με τις ίδιες αξίες, την ίδια αγάπη και την ίδια αφοσίωση. Τις ωραίες κινηματογραφικές εικόνες της ταινίας συνοδεύει το κυπριακό τραγούδι «Το Γιασεμί», προκαλώντας συναισθήματα και κυρίως συγκίνηση στον θεατή.

Αναφερόμενη στην εκστρατεία, η Managing & Creative Director της Orb Communications, Νικολέττα Χαραλάμπους, ανέφερε πως «Σαν ομάδα αισθανόμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα αυτής της υπέροχης δουλειάς. Η Orb Communications και η Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα, χαράζουν τα τελευταία 7 χρόνια μία κοινή πορεία. Μια πορεία βασισμένη στη στενή συνεργασία, τη συνοχή και στη θέσπιση μακροχρόνιων στόχων.

Το λανσάρισμα του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος Αλάμπρα, ήταν ένα μεγάλο και πολύ απαιτητικό project, αλλά ταυτόχρονα αρκετά εύκολο, αφού απλώς είπαμε την ΑΛΗΘΕΙΑ του πελάτη μας, χωρίς καμία υπερβολή. Μέσα από αυτή την ταινία, παρουσιάσαμε την αυθεντικότητα των ανθρώπων της οικογένειας Αλάμπρα, αλλά και των προϊόντων της.

Στόχος μας άλλωστε στην Orb Communications, είναι πάντα να δημιουργούμε δράσεις που ανακατεύουν τα συναισθήματα και χτίζουν σχέσεις μεταξύ του brand και του καταναλωτή».

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία Cube Productions, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη και διευθυντή φωτογραφίας τον Αλέξη Κανάκη, ενώ τη νέα εκτέλεση του τραγουδιού «Το Γιασεμί» ανέλαβε ο σπουδαίος Κύπριος μουσικοσυνθέτης, Κώστας Κακογιάννης.

Δειτε Επισης

Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο θεσμών-Τα είπαν ΣΕΛΚ και Γενικός Ελεγκτής
Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου και George of London ένωσαν δυνάμεις για το Movember
Σχέδιο στήριξης εφημερίδων και πρακτορείων διανομής Τύπου από το ΥΠΟΙΚ-Οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις
SOFTONE: Χρυσός χορηγός στην ετήσια εκδήλωση του Cyprus Payroll Management Association
Χαιρετίζει τη συνεργασία ΤΕΠΑΚ και ΚΣΕΕΚ το ΚΕΒΕ-Στρατηγικό βήμα ανάπτυξης
ΟΠΑΠ Κύπρου: Σχεδόν 70 εκατ. για επενδύσεις και έργα προς όφελος των Κυπρίων πολιτών-Η δέσμευση της εταρείας
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα κυπριακά Πανεπιστήμια από Ελλαδίτες-Ξεπέρασε τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Η Ελληνική Τράπεζα στήριξε και φέτος τον θεσμό Movember Cyprus
EKO Kύπρου: Αναβαθμίζει τη στρατηγική συνεργασία της με την Πυροσβεστική Υπηρεσία
Ice Power: Official Recovery Sponsor και φέτος στο Quantum Nicosia Marathon