powered by

Καμπάνια για το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα Αλάμπρα από την Orb Communications

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια λανσαρίσματος για το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα Αλάμπρα, την οποία «υπογράφει» η Orb Communications.

Μετά από 40 χρόνια πορείας, η οικογένεια Αλάμπρα προσθέτει στην γκάμα της Φρέσκο Κυπριακό Γάλα.

Αντλώντας έμπνευση από την ιστορία της οικογενειακής επιχείρησης και με στόχο να προβάλει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει, η Orb Communications δημιούργησε μια ολιστική 360ο εκστρατεία. Ένα ιδιαίτερα απαιτητικό project, μέσα από το οποίο η ομάδα της Orb Communications ανέδειξε με συναισθηματικό και ανθρώπινο τρόπο, την ιστορία της γαλακτοβιομηχανίας, τους άρρηκτους οικογενειακούς δεσμούς, την αφοσίωση των ανθρώπων της εταιρείας στην ποιότητα και την παράδοση, αλλά και τη συνεχή εξέλιξή τους.

Για τις ανάγκες του λανσαρίσματος, η Orb Communications δημιούργησε μια ταινία διάρκειας 3 λεπτών, μέσα από την οποία εξιστορεί με εικόνες μια ιστορία τριών γενιών και 40 χρόνων, η οποία εξακολουθεί να γράφεται με τις ίδιες αξίες, την ίδια αγάπη και την ίδια αφοσίωση. Τις ωραίες κινηματογραφικές εικόνες της ταινίας συνοδεύει το κυπριακό τραγούδι «Το Γιασεμί», προκαλώντας συναισθήματα και κυρίως συγκίνηση στον θεατή.

Αναφερόμενη στην εκστρατεία, η Managing & Creative Director της Orb Communications, Νικολέττα Χαραλάμπους, ανέφερε πως «Σαν ομάδα αισθανόμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα αυτής της υπέροχης δουλειάς. Η Orb Communications και η Γαλακτοβιομηχανία Αλάμπρα, χαράζουν τα τελευταία 7 χρόνια μία κοινή πορεία. Μια πορεία βασισμένη στη στενή συνεργασία, τη συνοχή και στη θέσπιση μακροχρόνιων στόχων.

Το λανσάρισμα του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος Αλάμπρα, ήταν ένα μεγάλο και πολύ απαιτητικό project, αλλά ταυτόχρονα αρκετά εύκολο, αφού απλώς είπαμε την ΑΛΗΘΕΙΑ του πελάτη μας, χωρίς καμία υπερβολή. Μέσα από αυτή την ταινία, παρουσιάσαμε την αυθεντικότητα των ανθρώπων της οικογένειας Αλάμπρα, αλλά και των προϊόντων της.

Στόχος μας άλλωστε στην Orb Communications, είναι πάντα να δημιουργούμε δράσεις που ανακατεύουν τα συναισθήματα και χτίζουν σχέσεις μεταξύ του brand και του καταναλωτή».

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία Cube Productions, με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη και διευθυντή φωτογραφίας τον Αλέξη Κανάκη, ενώ τη νέα εκτέλεση του τραγουδιού «Το Γιασεμί» ανέλαβε ο σπουδαίος Κύπριος μουσικοσυνθέτης, Κώστας Κακογιάννης.

Δειτε Επισης

Εικονική ποινική δίκη με θέμα την ενδοοικογενειακή βία στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Επεκτείνουν την συνεργασία τους και ενώνουν τις δυνάμεις τους PwC Κύπρου και CIM-Cyprus Business School
Αποκωδικοποίηση της νόσου Πάρκινσον με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και του cloud
Συνέδριο ΣΥΡΕΚ: «Η σημασία της ύφεσης στις ρευματοπάθειες και η πρόκληση της πολυανθεκτικότητας στα φάρμακα»
Smart Solutions στην Αρχιτεκτονική και τη Μηχανική: Ο ρόλος τους στη βιώσιμη εξέλιξη
Ανησυχία Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για τις καθυστερήσεις στην ανακαίνιση και επέκταση ΜΕΝΝ στο Μακάρειο
Ξεκίνησε η κάθοδος ινδικών κολοσσών…Thomas Cook India και LTIMindtree έρχονται στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 17ων IN Business Awards(pics)
17α IN Business Awards: Lifetime Achievement Award στους Σώτο, Σάββα, Αλέξανδρο και Άρη Ιακωβίδη
17α IN Business Awards: Βραβείο Editor’s Choice στον Invest Cyprus