Μαρίνα Παραλιμνίου: Τρέχουν με χίλια οι κατασκευαστικές εργασίες-Πόλος έλξης για επενδυτές

Μόλις ένα χρόνο μετά την έναρξη εργασιών στα λιμενικά έργα της Μαρίνας Παραλιμνίου, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή και θωράκιση του εξωτερικού μετώπου του προσήνεμου βραχίονα της μαρίνας, καθώς και του υπήνεμου βραχίονα. Ο προσήνεμος βραχίονας έχει μήκος 500 μέτρα και ο υπήνεμος βραχίονας έχει μήκος 100 μέτρα. Εκεί, θα κατασκευαστεί το κτήριο που θα στεγάσει τις κρατικές υπηρεσίες και τον σταθμό καυσίμων της Μαρίνας Παραλιμνίου.

Η εξωτερική θωράκιση αποτελείται από 3280 προκατασκευασμένα στοιχεία Ακρόποδα (Accropodes Type 1), όγκου 5 κυβικών μέτρων και 6,2 κυβικών μέτρων.

Η PMV MARITIME HOLDINGS LTD, ιδιοκτήτρια του έργου, προχωρεί πλέον, με τη λιμενολεκάνη προστατευμένη, στην υλοποίηση των εσωτερικών προβλητών, με χρονικό ορίζοντα αποπεράτωσης το Καλοκαίρι του 2024.

Το εργοτάξιο εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς, χωρίς διακοπές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, σε δωδεκάωρη, ημερήσια βάση.

Η PMV Maritime Holdings Ltd, έχει καταφέρει να προσελκύσει διεθνείς εταιρίες μεγάλου κύρους όπως η εταιρία Armani, το Ferretti Group, καθώς και κάποιες από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες κυπριακές εταιρίες, στο εμπορικό τμήμα της Μαρίνας. Οι εμπορικές μονάδες του έργου έχουν ήδη διατεθεί. Οι οικιστικές μονάδες δύο και τριών υπνοδωματίων της πρώτης φάσης του έργου έχουν εξαντληθεί.

Η Μαρίνα, με 300 θέσεις ελλιμενισμού, έχει μέχρι στιγμής - 15 μήνες πριν την έναρξη εργασιών - δεχθεί πέραν των 500 αιτήσεων μέσω ηλεκτρονικής αίτησης στο paralimnimarina/berth.

Το έργο φιλοδοξεί να ξεπεράσει της προσδοκίες της εξαγγελίας του κράτους για μια Μαρίνα «διεθνών προδιαγραφών και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής» και επιφυλάσσεται για λεπτομερείς μελλοντικές ανακοινώσεις ως προς τις υπηρεσίες και την ποιότητα που θα προσφέρει στους επισκέπτες.

Δειτε Επισης

Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου