Παραθαλάσσιο τουριστικό συγκρότημα πωλείται έναντι €1.5 εκατ.

Ένα συγκρότημα διαμερισμάτων ξενοδοχείου (hotel apartments) πωλείται μέσω της Gordian.

Το τουριστικό συγκρότημα βρίσκεται στην Πόλη Χρυσοχούς, 1,5 χιλιόμετρο από το κέντρο του δήμου και 150 μέτρα από την παραλία.

touristcomplexpolis7

Το συγκρότημα 16 διαμερισμάτων διαθέτει χώρο υποδοχής, τέσσερα στούντιο, τρία διαμερίσματα δύο υπνοδωματίων, εννέα διαμερίσματα του ενός υπνοδωματίου και ένα υπόγειο.

touristcomplexpolis2

Το ακίνητο, το οποίο πωλείται έναντι €1.5 εκατ., έχει συνολικούς καλυμμένους χώρους 940 τ.μ. και είναι κτισμένο σε οικόπεδο 3.171 τ.μ.

touristcomplexpolis3

Διαθέτει επιπλέον συντελεστή δόμησης 526 τ.μ., ενώ η πισίνα, το μπαρ και ο κήπος αποτελούν μέρος των κοινόχρηστων χώρων.

touristcomplexpolis4

Το συγκρότημα απέχει οκτώ λεπτά από το λιμάνι του Λατσιού, ψαροταβέρνες, beach bar, εστιατόρια και άλλες ανέσεις.

Το ακίνητο, το οποίο προσφέρει πρόσβαση στα Λουτρά της Αφροδίτης και στη χερσόνησο του Ακάμα, κατασκευάστηκε το 1996.

touristcomplexpolis5

touristcomplexpolis6

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Γιατί είναι τόσο καίριος ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διπλωματία
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα