DeLeMa McCann και Universal Life: Ένα βήμα μπροστά στην επικοινωνία

Μία διαφορετική και άκρως συναισθηματική εκστρατεία επικοινωνίας δημιούργησε για τη Universal Life, η DeLeMa McCann, θέτοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη της ποιότητας και της δημιουργικότητας. Μια παραγωγή τολμηρή, πρωτότυπη, που μεταφέρει μηνύματα και συναισθήματα μέσα από ένα μοναδικό τρόπο: τον χορό. Ένα δύσκολο και φιλόδοξο project που μόλις παρουσιάστηκε σαν ιδέα, ενθουσίασε τους ανθρώπους της Universal Life, αφού όλα τα στοιχεία της εκστρατείας ανταποκρίνονται απόλυτα στη φιλοσοφία της εταιρείας.

Η εκστρατεία «Ένα βήμα μπροστά», θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι η εταιρεία είναι πάντα ένα βήμα μπροστά και από τις τάσεις της αγοράς αλλά κυρίως για τον άνθρωπο, την υγεία και την κοινωνία, προβάλλει μια πραγματική ομάδα χορού, τη «Δαγίπολη», η οποία απαρτίζεται από άτομα με κινητικές δυσκολίες και μη. Πρόκειται για μια ωδή στη ζωή, τη διαφορετικότητα και την ελπίδα. Ένας χορός γεμάτος ανατροπές, συναίσθημα, δυναμισμό, που ξεφεύγει από κάθε συμβατότητα και που ανατρέπει τη σωματική ικανότητα και την αναπηρία, με στόχο να εμπνεύσει τον καθένα μας να κάνει καλύτερο τον εαυτό του και να τον ξεπεράσει, αφήνοντας πίσω ότι τον κρατάει χαμηλά και παίρνοντας δύναμη απ’ ότι μπορεί να τον σηκώσει και πάλι ψηλά. Αρκεί να κάνει ένα βήμα μπροστά, κάθε φορά. Ο ποιητικός λόγος και το sound design έρχονται να ολοκληρώσουν αυτή την πραγματικά ανατρεπτική προσπάθεια.

Η εκστρατεία συνδυάστηκε με την εταιρική κοινωνική ευθύνη της Universal Life, η οποία πλέον στέκεται δίπλα στην Οργάνωση Παραπληγικών Κύπρου, καλύπτοντας διάφορες ανάγκες της.

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Green Olive. Η σκηνοθεσία, το casting, η επιλογή της «μαγικής» τοποθεσίας γυρισμάτων, το art direction, το styling και το post-production, όλα έγιναν με απόλυτο επαγγελματισμό και διάθεση για ένα τέλειο αποτέλεσμα.

DeLeMa McCann και Universal Life μετρούν 24 χρόνια άψογης συνεργασίας και δημιουργικότητας, προσφέροντας πάντα δουλειές που ξεχωρίζουν.

Η εκστρατεία τρέχει με τηλεοπτικό σποτ και on line video αλλά και digital campaign με dedicated landing page, banners και social media υλικό καθώς και υπαίθριες διαφημίσεις.

Απολαύστε το video της εκστρατείας εδώ.

Δειτε Επισης

Συμβούλιο «ΦΩΝΗ»: Παρουσίαση Εθνικής Στρατηγικής και Σχεδίου Δράσης 2025–2028 για καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών
Άρχισε η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας 2025
AI4Business: Πώς να χτίσεις την επιχείρησή σου με τεχνητή νοημοσύνη
Νίκη Ιωάννου: Θεσμός με μακροχρόνια προοπτική τα CBN Young Dragon Awards-Στηρίζει η Cyta Business(video)
Η νέα γενιά αλλάζει τα δεδομένα στη φιλοξενία
Προχωρούν σε νέες επενδύσεις και «διψούν» για προσωπικό οι επιχειρήσεις της Λεμεσού-Τα ευρήματα του βαρόμετρου του ΕΒΕΛ
Βαρυσήμαντα μηνύματα εργοδοτών στις συντεχνίες για την ΑΤΑ…«Δεν θα έχουν το αποτέλεσμα που θέλουν με τις απεργίες»
Τάκης Φειδία: Νέα εποχή στην ασφαλιστική αγορά με ERB Cyprialife, ERB Asfalistiki και βασικό πυλώνα στήριξης την Eurobank
Neocleous Tower: Αποκαλύπτει την εντυπωσιακή εξωτερική του όψη-Το μεγαλύτερο ορόσημο στην κατασκευή του κτιρίου
Ολοκλήρωσε την εξαγορά του «Εδέμ» ο όμιλος Υγεία-Σημαντικό ορόσημο για τις επενδύσεις της ECM Partners στον τομέα