Οι απαιτήσεις των Gen Z και πώς οι λιανέμποροι μπορούν να τους «κερδίσουν»

Η νοοτροπία που χαρακτηρίζει τη γενιά Gen Z, εκείνη του πειραματισμού αλλά και της αγάπης προς το εμφανίσιμο φαγητό, τα φυσικά και υγιεινά προϊόντα, έχουν καθορίσει και τις τάσεις της αγοράς. Έτσι, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο, εδώ και καιρό αλλάζουν στρατηγικές και στοχεύουν σε ένα κοινό που με σωστές κινήσεις μπορεί να τους αποφέρει μεγάλα κέρδη.

Η The Grocer γνωρίζει πολύ καλά πώς μπορεί να γίνει εφικτό και με την παρουσία της στο 20ό Cyprus Grocery Retail Conference ενίσχυσε τις επωνυμίες στην προσπάθειά τους να «ξεκλειδώσουν» τα μυστικά της επιτυχίας.

Η Managing Editor της The Grocer, Emma Weinbren, προέβη σε ομιλία με τίτλο «How to engage gen Z».

Όπως είπε, η γενιά Z, δηλαδή οι άνθρωποι ηλικίας μεταξύ 11 και 26 χρόνων, αποτελούν περίπου το 27% του αμερικανικού πληθυσμού και σύμφωνα με το Bloomberg έχουν διαθέσιμο εισόδημα 331 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με αυτή την αναφορά η κ. Weinbren κατέδειξε τη σημασία που έχει για τους λιανέμπορους να «κερδίσουν» τους καταναλωτές της Gen Z.

Η ομιλήτρια εξήγησε ότι η γενιά αυτή περιέχει διαφοροποιήσεις, καθώς δεν είναι όλοι οι ίδιοι. Ωστόσο, εντοπίζονται κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Μεταξύ τους, η κατανάλωση των μέσων (Media consumption), η ύπαρξη προτύπων κυρίως διασημοτήτων, καθώς και συγκεκριμένες καταναλωτικές συνήθειες.

Η Gen Z είναι ανοιχτή σε προκλήσεις και στο να δοκιμάσουν το διαφορετικό, επεσήμανε η ειδικός. Στα χαρακτηριστικά της Gen Z είναι και ο λεπτομερής έλεγχος των εμπορικών σημάτων, καθώς περισσότερο από άλλους καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ακριβώς τι περιέχει το προϊόν που αγοράζουν.

Στο σημείο αυτό, η ομιλήτρια παρουσίασε καμπάνιες διεθνών επωνυμιών που αξιοποιήσαν το μομέντουμ και ανέδειξε το ενδιαφέρον τους για θέματα βιωσιμότητας και σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποκτώντας έτσι νέους πελάτες.

Σχετικά με την κατανάλωση μέσων, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία παρακολουθεί video on demand καθημερινά, για πάνω από 90 λεπτά. Ακολουθεί το live tv (65 λεπτά), οι κονσόλες παιχνιδιού (33 λεπτά) και για κατά μέσο όρο 26 λεπτά την ημέρα βλέπουν υλικό σε playback. Οι μετρήσεις έγιναν από την Ofcom.

Δειτε Επισης

Μ. Κωνσταντίνου: Διαφυλάσσονται οι εξαγωγές χαλλουμιού-Λήψη αποφάσεων με βάση τα πραγματικά δεδομένα
Ο καυγάς για το χαλλούμι…Γιατί παρέμεινε στο 15% το αιγοπρόβειο και ποια τα επόμενα βήματα για την ποσόστωση
Nicosia Mall: Στρατηγικός στόχος οι δράσεις ανάδειξης του έργου φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ
Εγκαίνια για την Eye Boutique στο Mall of Cyprus (pics)
Το monobrand κατάστημα της Bottega Veneta έρχεται στο Nammos Retail Village
Διαπιστώνουν έλλειψη συνεργασίας από εταιρείες εισαγωγής για τους Takata-«Η ανταπόκριση δεν ήταν αναμενόμενη»
Δυναμική παρέμβαση Σταύρου Σταύρου για το χαλλούμι-Συστάσεις σε αυστηρό ύφος στους αιγοπροβατρόφους
E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα
Πώς προχωρά το ζήτημα με τους Takata... Τι εκκρεμεί για την έκδοση διαταγμάτων ανάκλησης οχημάτων
Νερό για να μην καταστραφούν ζητούν 250 μπανανοπαραγωγοί που πλήγηκαν λόγω Μαυροκόλυμπου