Οι απαιτήσεις των Gen Z και πώς οι λιανέμποροι μπορούν να τους «κερδίσουν»

Η νοοτροπία που χαρακτηρίζει τη γενιά Gen Z, εκείνη του πειραματισμού αλλά και της αγάπης προς το εμφανίσιμο φαγητό, τα φυσικά και υγιεινά προϊόντα, έχουν καθορίσει και τις τάσεις της αγοράς. Έτσι, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο, εδώ και καιρό αλλάζουν στρατηγικές και στοχεύουν σε ένα κοινό που με σωστές κινήσεις μπορεί να τους αποφέρει μεγάλα κέρδη.

Η The Grocer γνωρίζει πολύ καλά πώς μπορεί να γίνει εφικτό και με την παρουσία της στο 20ό Cyprus Grocery Retail Conference ενίσχυσε τις επωνυμίες στην προσπάθειά τους να «ξεκλειδώσουν» τα μυστικά της επιτυχίας.

Η Managing Editor της The Grocer, Emma Weinbren, προέβη σε ομιλία με τίτλο «How to engage gen Z».

Όπως είπε, η γενιά Z, δηλαδή οι άνθρωποι ηλικίας μεταξύ 11 και 26 χρόνων, αποτελούν περίπου το 27% του αμερικανικού πληθυσμού και σύμφωνα με το Bloomberg έχουν διαθέσιμο εισόδημα 331 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με αυτή την αναφορά η κ. Weinbren κατέδειξε τη σημασία που έχει για τους λιανέμπορους να «κερδίσουν» τους καταναλωτές της Gen Z.

Η ομιλήτρια εξήγησε ότι η γενιά αυτή περιέχει διαφοροποιήσεις, καθώς δεν είναι όλοι οι ίδιοι. Ωστόσο, εντοπίζονται κάποια κοινά χαρακτηριστικά. Μεταξύ τους, η κατανάλωση των μέσων (Media consumption), η ύπαρξη προτύπων κυρίως διασημοτήτων, καθώς και συγκεκριμένες καταναλωτικές συνήθειες.

Η Gen Z είναι ανοιχτή σε προκλήσεις και στο να δοκιμάσουν το διαφορετικό, επεσήμανε η ειδικός. Στα χαρακτηριστικά της Gen Z είναι και ο λεπτομερής έλεγχος των εμπορικών σημάτων, καθώς περισσότερο από άλλους καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ακριβώς τι περιέχει το προϊόν που αγοράζουν.

Στο σημείο αυτό, η ομιλήτρια παρουσίασε καμπάνιες διεθνών επωνυμιών που αξιοποιήσαν το μομέντουμ και ανέδειξε το ενδιαφέρον τους για θέματα βιωσιμότητας και σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποκτώντας έτσι νέους πελάτες.

Σχετικά με την κατανάλωση μέσων, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία παρακολουθεί video on demand καθημερινά, για πάνω από 90 λεπτά. Ακολουθεί το live tv (65 λεπτά), οι κονσόλες παιχνιδιού (33 λεπτά) και για κατά μέσο όρο 26 λεπτά την ημέρα βλέπουν υλικό σε playback. Οι μετρήσεις έγιναν από την Ofcom.

Δειτε Επισης

Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών τον Νοέμβριο-Άνοδος στις πωλήσεις από πρατήρια
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει