Μ. Κασάπης: Σε νέα ελπιδοφόρα εποχή η ΚΕΑΝ, διασφάλιση προσωπικού

Με τη διατήρηση του ονόματος, της διευθυντικής ομάδας, του προσωπικού και της παραγωγής, η KEAN εισέρχεται σε νέα εποχή ανάπτυξης, μετά την πώληση του 100% των μετοχών της στην bbf.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός διευθυντής της KEAN Soft Drinks Ltd, Μάριος Κασάπης διαβεβαιώνει ότι δεν αλλάζει οτιδήποτε τόσο για τους περίπου 200 εργαζομένους όσο και για το καταναλωτικό κοινό.

Με τη συμφωνία να υπόκειται σε έλεγχο δέουσας επιμέλειας που αναμένεται να διαρκέσει τρεις μήνες, όλα τα κεκτημένα του προσωπικού θα συνεχίσουν να ισχύουν, καθώς και η απασχόληση όλων.

Διαβάστε εδώ: Σε νέα εποχή η KEAN με εξαγορά από bbf

Διασφάλιση παρουσίας προσωπικού και διευθυντικής ομάδας
Μπορεί να αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς, ωστόσο προσωπικό και διευθυντική ομάδα παραμένουν στις θέσεις τους, καθώς οι δυνητικοί νέοι ιδιοκτήτες θεωρούν την παρουσία τους απαραίτητη για τη συνέχιση της επιτυχημένης λειτουργίας της εταιρείας.

Η KEAN εισέρχεται σε νέα ελπιδοφόρα εποχή, με ενθουσιασμό και αισιοδοξία από τους νέους ιδιοκτήτες, επεσήμανε ο κ. Κασάπης, εξηγώντας ότι θα συνεχιστεί η νοικοκυρεμένη πολιτική με στόχο πάντα την επικέντρωση στο αναπτυξιακό πλάνο.

«Με την bbf επιτυγχάνονται στον μέγιστο βαθμό οι στόχοι που θέσαμε εξαρχής να προστατεύσουμε το προσωπικό, να διατηρήσουμε την επωνυμία KEAN και την παραγωγή, εξασφαλίζοντας καλή τιμή για το deal», ανέφερε σχετικά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας.

Αλλαγή γενιάς και παραστάσεων
Δεδομένης της οικονομικής ευρωστίας των δύο εταιρειών που διαγράφουν μια λαμπρή επιτυχημένη πορεία, η κάθε μία στον τομέα της (σ.σ. βιομηχανία/εμπόριο και ακίνητα), η συναλλαγή δεν έγινε σε οικονομικά κριτήρια.

Με τις αλλαγές γενεών και παραστάσεων, αποφασίστηκε ότι θα ήταν καλύτερο σε αυτό το στάδιο η πώληση του πακέτου μετοχών σε ένα ακμάζον brand, όπως η bbf, η οποία, ανάμεσα σε άλλα, ανέλαβε να αναστήσει το θρυλικό ξενοδοχείο Βερεγγάρια.

Προσωρινή πίεση στην κερδοφορία, κλείνει ο κύκλος
Ερωτηθείς για τις επιπτώσεις των έντονων πληθωριστικών τάσεων και των αυξήσεων στην κατανάλωση, ο Μάριος Κασάπης ανέφερε ότι όντως επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό η κυπριακή αγορά. «Πρόκειται για πρωτόγνωρες συνθήκες και εξωγενείς παράγοντες που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε ήταν να μετριάσουμε και να απορροφήσουμε όσο μπορούμε τις αυξήσεις, αντιλαμβανόμενοι τη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών», τόνισε.

Παράλληλα, εξήγησε ότι για πέραν της μίας δεκαετίας δεν είχαν επιβληθεί αυξήσεις στις τιμές αρκετών προϊόντων.

Εξέφρασε ακόμα την αισιοδοξία ότι αν και θα υποφέρει για περίπου μία διετία η κερδοφορία των επιχειρήσεων, εντούτοις σύντομα θα κλείσει αυτός ο κύκλος, με την παρούσα κρίση να μένει στο παρελθόν.

Δειτε Επισης

Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)