Μ. Κασάπης: Σε νέα ελπιδοφόρα εποχή η ΚΕΑΝ, διασφάλιση προσωπικού

Με τη διατήρηση του ονόματος, της διευθυντικής ομάδας, του προσωπικού και της παραγωγής, η KEAN εισέρχεται σε νέα εποχή ανάπτυξης, μετά την πώληση του 100% των μετοχών της στην bbf.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός διευθυντής της KEAN Soft Drinks Ltd, Μάριος Κασάπης διαβεβαιώνει ότι δεν αλλάζει οτιδήποτε τόσο για τους περίπου 200 εργαζομένους όσο και για το καταναλωτικό κοινό.

Με τη συμφωνία να υπόκειται σε έλεγχο δέουσας επιμέλειας που αναμένεται να διαρκέσει τρεις μήνες, όλα τα κεκτημένα του προσωπικού θα συνεχίσουν να ισχύουν, καθώς και η απασχόληση όλων.

Διαβάστε εδώ: Σε νέα εποχή η KEAN με εξαγορά από bbf

Διασφάλιση παρουσίας προσωπικού και διευθυντικής ομάδας
Μπορεί να αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς, ωστόσο προσωπικό και διευθυντική ομάδα παραμένουν στις θέσεις τους, καθώς οι δυνητικοί νέοι ιδιοκτήτες θεωρούν την παρουσία τους απαραίτητη για τη συνέχιση της επιτυχημένης λειτουργίας της εταιρείας.

Η KEAN εισέρχεται σε νέα ελπιδοφόρα εποχή, με ενθουσιασμό και αισιοδοξία από τους νέους ιδιοκτήτες, επεσήμανε ο κ. Κασάπης, εξηγώντας ότι θα συνεχιστεί η νοικοκυρεμένη πολιτική με στόχο πάντα την επικέντρωση στο αναπτυξιακό πλάνο.

«Με την bbf επιτυγχάνονται στον μέγιστο βαθμό οι στόχοι που θέσαμε εξαρχής να προστατεύσουμε το προσωπικό, να διατηρήσουμε την επωνυμία KEAN και την παραγωγή, εξασφαλίζοντας καλή τιμή για το deal», ανέφερε σχετικά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας.

Αλλαγή γενιάς και παραστάσεων
Δεδομένης της οικονομικής ευρωστίας των δύο εταιρειών που διαγράφουν μια λαμπρή επιτυχημένη πορεία, η κάθε μία στον τομέα της (σ.σ. βιομηχανία/εμπόριο και ακίνητα), η συναλλαγή δεν έγινε σε οικονομικά κριτήρια.

Με τις αλλαγές γενεών και παραστάσεων, αποφασίστηκε ότι θα ήταν καλύτερο σε αυτό το στάδιο η πώληση του πακέτου μετοχών σε ένα ακμάζον brand, όπως η bbf, η οποία, ανάμεσα σε άλλα, ανέλαβε να αναστήσει το θρυλικό ξενοδοχείο Βερεγγάρια.

Προσωρινή πίεση στην κερδοφορία, κλείνει ο κύκλος
Ερωτηθείς για τις επιπτώσεις των έντονων πληθωριστικών τάσεων και των αυξήσεων στην κατανάλωση, ο Μάριος Κασάπης ανέφερε ότι όντως επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό η κυπριακή αγορά. «Πρόκειται για πρωτόγνωρες συνθήκες και εξωγενείς παράγοντες που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε ήταν να μετριάσουμε και να απορροφήσουμε όσο μπορούμε τις αυξήσεις, αντιλαμβανόμενοι τη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών», τόνισε.

Παράλληλα, εξήγησε ότι για πέραν της μίας δεκαετίας δεν είχαν επιβληθεί αυξήσεις στις τιμές αρκετών προϊόντων.

Εξέφρασε ακόμα την αισιοδοξία ότι αν και θα υποφέρει για περίπου μία διετία η κερδοφορία των επιχειρήσεων, εντούτοις σύντομα θα κλείσει αυτός ο κύκλος, με την παρούσα κρίση να μένει στο παρελθόν.

Δειτε Επισης

Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Μοναδικές οικιστικές επιλογές σε όλη την Κύπρο από την Altamira Real Estate
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ικανοποίηση Λευκωσίας για την έκθεση προόδου της Moneyval-Η αταλάντευτη προσήλωση της Κυβέρνησης