Click & Collect: Λανσάρεται η καινοτόμα υπηρεσία των Υπεραγορών Αλφαμέγα

Θέμα μερικών ημερών είναι το λανσάρισμα της νέας καινοτόμου υπηρεσίας των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Click & Collect, η οποία έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο λιανεμπόριο τροφίμων και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Διαβάστε εδώ: Αλφαμέγα: H καινοτομία click and collect που αλλάζει τα δεδομένα

Η υπηρεσία, η οποία προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλάβουν οι ίδιοι τα προϊόντα που παραγγέλνουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, παρακάμπτοντας την υπηρεσία delivery, τίθεται σε ισχύ την πρώτη εβδομάδα Μαΐου, οπότε και θα είναι διαθέσιμη για το κοινό.

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιάννης Ιωάννου ανέφερε ότι η παραλαβή των προϊόντων γίνεται από προκαθορισμένο σημείο έξω τις υπεραγορές, με άνεση και ταχύτητα, χωρίς ταλαιπωρία ή οποιαδήποτε πρόσθετη χρέωση.

Σε Ακρόπολη, Πολεμίδια και προσεχώς σε άλλα 3 καταστήματα

Σημειώνεται ότι το Click & Collect θα λειτουργήσει, σε πρώτο στάδιο, στις Υπεραγορές Αλφαμέγα Ακρόπολης και Πολεμιδιών, ενώ στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου, η λειτουργία της υπηρεσίας να επεκταθεί σε τρία ακόμα καταστήματα, σε όλες τις πόλεις.

«Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι η επέκταση του Click & Collect σε περισσότερα καταστήματά μας, κάτι που θα υλοποιείται σταδιακά», επεσήμανε σχετικά ο κ. Ιωάννου.

clickandcollect2

Γρήγορα, χωρίς χρέωση

Διαχρονικός στόχος των Υπεραγορών Αλφαμέγα είναι να προσφέρουν αναβαθμισμένη εμπειρία ψωνίσματος στους καταναλωτές. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία συνεχώς διευρύνει τις υπηρεσίες της, προς όφελος και διευκόλυνση των πελατών της, βελτιώνοντας παράλληλα το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με τον Chief Marketing Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, η νέα υπηρεσία Click & Collect προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τα ψώνια τους γρήγορα, χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.

Lockers τριών θερμοκρασιών
Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία είναι απλή και εύκολη στη χρήση. Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος των Υπεραγορών Αλφαμέγα, ο καταναλωτής δημιουργεί τη λίστα με τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, ακολούθως επιλέγει την υπηρεσία Click and Collect και δηλώνει το πότε επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του βάσει του καθορισμένου ωραρίου.

Ακολούθως, λαμβάνει έναν κωδικό, τον οποίο θα χρησιμοποιήσει στη συνέχεια στον χώρο παραλαβής των προϊόντων. Μετά την εισαγωγή του κωδικού, τα Lockers που περιέχουν την παραγγελία του κάθε πελάτη ανοίγουν, δίνοντάς του τη δυνατότητα να παραλάβει τα ψώνια του.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία διαθέτει Lockers τριών διαφορετικών θερμοκρασιών, ώστε να προϊόντα να διατηρούνται αναλλοίωτα και φρέσκα κάτω από τις οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Επίσης, επειδή είναι ακόμα αρχή, λειτουργούν δύο παράθυρα παραλαβής (collection slots), με μεγάλα χρονικά περιθώρια, έτσι ώστε οι καταναλωτές να συνηθίσουν τον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας.

Ωστόσο, στη συνέχεια, ο αριθμός των παραθύρων παραλαβής θα αυξηθεί.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Διαχρονικά υψηλό το αίσθημα ευθύνης των κοινωνικών εταίρων
Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό