Powered by

Δωρεάν σεμινάρια Θρησκευτικού Τουρισμού στη Λευκωσία

Συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον τα σεμινάρια που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου (ΣΤΕΚ), στο πλαίσιο του προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A Ελλάδας-Κύπρου 2014-2020 και της πράξης Re-Cult Magnum, για τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να γνωρίσουν καλύτερα την πολιτιστική και θρησκευτική μας κληρονομιά.

Η πράξη Re-Cult Magnum αποτελεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική αξιοποίησης του θρησκευτικού αποθεματικού, μέσω της καταγραφής και της ψηφιακής αποτύπωσης των μνημείων, της δημιουργίας ενιαίας τουριστικής ταυτότητας (branding) για την Ελλάδα και την Κύπρο ως προορισμών θρησκευτικού τουρισμού ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, αλλά και της ανάπτυξης δεξιοτήτων και γνώσεων των επαγγελματιών του τουρισμού, του κλήρου και των επιστημόνων. Στην πράξη συμμετέχουν επίσης η Εκκλησία της Ελλάδος, η Ιερά Αρχιεπισκοπή Κρήτης, η Ιερά Μητρόπολη Σύρου και το ΤΕΠΑΚ. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του ΣΤΕΚ.

Κάθε κύκλος έχει διάρκεια 30 ωρών και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία ή διαδικτυακά.

Ο επόμενος κύκλος διεξάγεται στη Λευκωσία στις 28/04, 29/04, 02/05 και 06/05 από τις 9π.μ έως τις 5μμ.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Δηλώστε τώρα συμμετοχή!

Αίτηση Συμμετοχής

*Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Δειτε Επισης

Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια
Βάζουν όρο για να πάνε σε συνάντηση οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Πυρετώδεις διεργασίες και για ΑΤΑ