Πώς θα δουλέψουν τα καταστήματα Μ.Παρασκευή και Μ.Σάββατο

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων ενημερώνει ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία ισχύει ειδικό Πασχαλινό ωράριο μέχρι και τις 15 Απριλίου. Με βάση τις πρόνοιες της νομοθεσίας, τα γενικά καταστήματα τη Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο μπορούν να παραμείνουν ανοικτά μέχρι τις 6:00μμ. Την Κυριακή του Πάσχα και τη Δευτέρα του Πάσχα τα γενικά καταστήματα θα πρέπει να παραμείνουν κλειστά, αφού οι πιο πάνω ημέρες θεωρούνται αργίες.

Αναφέρεται εξάλλου ότι η Κυριακή του Πάσχα και Δευτέρα του Πάσχα θεωρούνται αργίες για τους υπαλλήλους των ειδικών καταστημάτων. Ως εκ τούτου, σε περίπτωση που υπάλληλοι των καταστημάτων αυτών κληθούν να εργαστούν, θα πρέπει να αποζημιωθούν με αναλογία 1:2 για κάθε ώρα εργασίας.

Τα καταστήματα τα οποία βρίσκονται σε περιοχές, οι οποίες εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της νομοθεσίας (δεν συνορεύουν με Δήμους), δεν έχουν υποχρέωση να ακολουθούν τις πρόνοιές της όσον αφορά το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.

Συνεπώς, εργαζόμενοι, οι οποίοι θα κληθούν να εργαστούν κατά τις καθορισμένες από την νομοθεσία αργίες για τους υπαλλήλους καταστημάτων (Κυριακή του Πάσχα και Δευτέρα του Πάσχα), θα πρέπει να αποζημιωθούν με αναλογία 1:2 για κάθε ώρα εργασίας.

Δειτε Επισης

Κλέβει τις εντυπώσεις το νέο Jumbo στη Λευκωσία-Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του πολυκαταστήματος
Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή: Σε ποια προϊόντα αυξήθηκαν οι τιμές και σε ποια μειώθηκαν
Collect and Benefit: Τα METRO φέρνουν στην κουζίνα σας την πολυπόθητη ιταλική σειρά «Cuccina Italiana» της Bugatti
Mamas & Papas: Το βρετανικό brand που φέρνει στην Κύπρο ο όμιλος Voici La Mode
Ολική αποκατάσταση της ψευδοροφής και κανονικά το Superhome Center DIY στην Πάφο
Τι ώθησε προς τα πάνω τον κύκλο εργασιών της CTC και γιατί περιμένει βελτιωμένα αποτελέσματα το 2024
Χαλλούμι: Δεν βγαίνουν οι αριθμοί για την ποσόστωση με αιγοπρόβειο-Διατάγματα που οδηγούν σε μείωση παραγωγής
Μάριος Λουκαΐδης: Μονόδρομος οι εξαγορές στο λιανεμπόριο-Πώς θα κινηθούν οι τρεις μεγάλοι παίκτες της αγοράς
«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut
Σε χαμηλό δύο ετών οι πωλήσεις οχημάτων στην Ευρώπη