Στην Κύπρο η μεγαλύτερη αύξηση όγκου λιανικού εμπορίου στην Ε.Ε.

Αύξηση 1,6% σημείωσε τον Φεβρουάριο του 2023 ο όγκος του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο σε σχέση με τον Ιανουάριο, και αύξηση 8,3% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Eurostat, στην Κύπρο σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ, τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση.

Τον ίδιο μήνα, ο εποχιακά προσαρμοσμένος όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά 0,8% στην ευρωζώνη και κατά 0,9% στην ΕΕ σε σχέση με τον Ιανουάριο, ενώ μειώθηκε κατά 3,0% στην ευρωζώνη και κατά 3,1% στην ΕΕ σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022.

Τον Ιανουάριο του 2023 ο όγκος λιανικού εμπορίου είχε αυξηθεί κατά 0,3% στην Κύπρο, κατά 0,8% στην ευρωζώνη και κατά 0,9% στην ΕΕ σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2022.

Ανά τομέα, τον Φεβρουάριο του 2023 στην ευρωζώνη ο όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα κατά 1,8% για τα καύσιμα αυτοκινήτων, κατά 0,7% για μη διατροφικά προϊόντα και κατά 0,6% για τρόφιμα, ποτά και καπνό.

Στην ΕΕ την ίδια περίοδο, ο όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά 1,4% για τα καύσιμα αυτοκινήτων, κατά 1,0% για τα μη διατροφικά προϊόντα και κατά 0,6% για τρόφιμα, ποτά και καπνό.

Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπήρχαν διαθέσιμα δεδομένα, οι μεγαλύτερες μειώσεις σε μηνιαία βάση καταγράφηκαν στην Σλοβενία (-10,5%), την Ουγγαρία και την Πολωνία (-2,0% και στις δύο) και στη Σουηδία (-1,6%).

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στην Κύπρο (+1,6%), το Λουξεμβούργο (+0,8%) και το Βέλγιο (+0,7%).

Σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, ο όγκος λιανικού εμπορίου στην ευρωζώνη μειώθηκε κατά 4,9% για τρόφιμα, ποτά και καπνό και κατά 1,8% για μη διατροφικά προϊόντα, ενώ αυξήθηκε κατά 1,1% για τα καύσιμα αυτοκινήτων.

Στην ΕΕ την ίδια περίοδο, ο όγκος λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά 4,9% σε τρόφιμα, ποτά και καπνό και κατά 1,9% για μη διατροφικά προϊόντα, ενώ αυξήθηκε κατά 0,1% για τα καύσιμα αυτοκινήτων.

Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπήρχαν διαθέσιμα δεδομένα, οι μεγαλύτερες μειώσεις σε ετήσια βάση καταγράφηκαν στην Ουγγαρία (-10,1%), τη Σουηδία (-8,5%) και τη Γερμανία (-7,0%).

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στην Κύπρο (+8,3%), το Λουξεμβούργο (+6,8%) και την Ισπανία (+4,7%).

Δειτε Επισης

Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA