powered by

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού IN Business: The Business of Beauty

Η βιομηχανία της ομορφιάς αποτελεί διαχρονικά μια από τις ισχυρότερες αγορές στον κόσμο με αξία που ξεπερνά τα 500 δισ. ευρώ. Ακόμη κι όταν η πανδημία έδειξε τα δόντια της, επηρεάζοντας άμεσα καθώς και μακροπρόθεσμα αμέτρητους τομείς, ο κλάδος της ομορφιάς κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει ακμαίος, αλλά και να αναγεννηθεί μέσω και της νέας ψηφιακής διάστασης που υιοθέτησε.

Με τη βοήθεια των leaders του επιχειρείν στο κυπριακό beauty industry, διεισδύσαμε στη νέα εποχή του κλάδου των 80 εκατ. ευρώ και ενημερωθήκαμε για τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν την αγορά τα νέα trends και συνιστώσες, όπως η τάση για sustainable προϊόντα.

Στο νέο τεύχος του περιοδικού IN Business, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή 2 Απριλίου σε έντυπη και ψηφιακή έκδοση, τα ανώτερα στελέχη βασικών επιχειρήσεων με προϊόντα ομορφιάς, τόσο στο χονδρικό όσο και στο λιανικό εμπόριο, μοιράζονται τη σημερινή εικόνα του χώρου-που παρουσιάζεται ιδιαίτερα δυναμική-και το πώς ανταποκρίνονται στον απώτερο στόχο για ικανοποίηση των αυξημένων προσδοκιών, που έχουν πια οι καταναλωτές.

Καταγράφοντας τις τάσεις που παρατηρούνται σήμερα, οι συντελεστές του κλάδου συμφωνούν ότι η βιομηχανία της ομορφιάς, αλλά και οι πελάτες έχουν τα μάτια στραμμένα προς τη βιωσιμότητα, με τα sustainable, cruelty free και φυσικά προϊόντα να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος. Ισχυρή είναι και η τάση για είδη που αγκαλιάζουν το διαφορετικό, υποστηρίζουν την ποικιλομορφία, την ενσωμάτωση, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία.

Ξεκάθαρο είναι επίσης το μήνυμα ότι η ομορφιά έχει πάψει να είναι μια καθαρά γυναικεία υπόθεση. Η περιποίηση και τα καλλυντικά δεν έχουν πια φύλο, με όλο και περισσότερους άνδρες να αναζητούν και να χρησιμοποιούν προϊόντα αυτής της κατηγορίας και αρκετές εταιρείες να δημιουργούν ανδρικές σειρές. Ευρύτερα, η προσωπική φροντίδα στο σπίτι, τα home spa και το skin self-care at home είναι πια… ιεροτελεστίες που ήρθαν εν καιρώ πανδημίας και έμειναν στις ζωές μας, με τα σχετικά προϊόντα αλλά και εξειδικευμένα beauty tools να συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντικές πωλήσεις.

Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος και απαιτητικός από ποτέ, έχει στα χέρια του τη δύναμη των social media και του διαδικτύου, παρακολουθεί, ενημερώνεται για κάθε προϊόν και έχει περισσότερες απαιτήσεις, αναγκάζοντας με τα θέλω του τον υπέροχο κόσμο της ομορφιάς να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον και να είναι σε συνεχή εγρήγορση.

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού IN Business, οι πρωταγωνιστές της κυπριακής αγοράς ομορφιάς, λιανέμποροι και προμηθευτές, μιλούν για τον δυναμισμό και τις τάσεις του τομέα, περιγράφουν τη σημερινή εικόνα και εξηγούν γιατί οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί.

Για να κατεβάσετε το περιεχόμενό του περιοδικού IN Business πατήστε στο www.inbusinessnews.com/digitaledition

Δειτε Επισης

Νέα εικόνα για την οδό Τρικούπη στο ιστορικό κέντρο της Λευκωσίας (photos)
Θέλει να αποφύγει το....ηλεκτροσόκ η ΑΗΚ-Μελέτη για τις επιπτώσεις της ηλεκτρικής διασύνδεσης στον οργανισμό
Οδικός χάρτης για τον φορολογικό μετασχηματισμό υπό το πρέσινγκ και το άγρυπνο μάτι του Νίκου Χριστοδουλίδη
Πρώτη συνεδρία Εκτελεστικής Επιτροπής ΟΕΒ υπό τον Γιώργο Παντελίδη-Αναπληρωτής πρόεδρος ο Δημήτρης Ζορπάς
Κομισιόν: Τα πέντε θετικά στοιχεία στην κυπριακή οικονομία και πέντε συστάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και μεταρρυθμίσεις
Γιάννης Μισιρλής: Κινητήριος δύναμη ανάπτυξης και ευημερίας ο τομέας των ακινήτων
Η PwC Κύπρου τίμησε τους εκπαιδευόμενους του ACA για την ακαδημαϊκή τους αριστεία
Στρατηγική συνεργασία Ομίλου ΤΙΤΑΝ και Carbon Upcycling για ανάπτυξη δομικών υλικών χαμηλών εκπομπών άνθρακα
Πρωταθλήτρια στη μείωση της ανεργίας τον Απρίλιο η Κύπρος-Ιστορικό χαμηλό στον αριθμό των άνεργων νέων
Θ. Μιχαηλίδης: Αυξημένες οι πληρότητες των ξενοδοχείων το πρώτο εξάμηνο-Η εικόνα για το τριήμερο του Κατακλυσμού