powered by

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού IN Business: The Business of Beauty

Η βιομηχανία της ομορφιάς αποτελεί διαχρονικά μια από τις ισχυρότερες αγορές στον κόσμο με αξία που ξεπερνά τα 500 δισ. ευρώ. Ακόμη κι όταν η πανδημία έδειξε τα δόντια της, επηρεάζοντας άμεσα καθώς και μακροπρόθεσμα αμέτρητους τομείς, ο κλάδος της ομορφιάς κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει ακμαίος, αλλά και να αναγεννηθεί μέσω και της νέας ψηφιακής διάστασης που υιοθέτησε.

Με τη βοήθεια των leaders του επιχειρείν στο κυπριακό beauty industry, διεισδύσαμε στη νέα εποχή του κλάδου των 80 εκατ. ευρώ και ενημερωθήκαμε για τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν την αγορά τα νέα trends και συνιστώσες, όπως η τάση για sustainable προϊόντα.

Στο νέο τεύχος του περιοδικού IN Business, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή 2 Απριλίου σε έντυπη και ψηφιακή έκδοση, τα ανώτερα στελέχη βασικών επιχειρήσεων με προϊόντα ομορφιάς, τόσο στο χονδρικό όσο και στο λιανικό εμπόριο, μοιράζονται τη σημερινή εικόνα του χώρου-που παρουσιάζεται ιδιαίτερα δυναμική-και το πώς ανταποκρίνονται στον απώτερο στόχο για ικανοποίηση των αυξημένων προσδοκιών, που έχουν πια οι καταναλωτές.

Καταγράφοντας τις τάσεις που παρατηρούνται σήμερα, οι συντελεστές του κλάδου συμφωνούν ότι η βιομηχανία της ομορφιάς, αλλά και οι πελάτες έχουν τα μάτια στραμμένα προς τη βιωσιμότητα, με τα sustainable, cruelty free και φυσικά προϊόντα να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος. Ισχυρή είναι και η τάση για είδη που αγκαλιάζουν το διαφορετικό, υποστηρίζουν την ποικιλομορφία, την ενσωμάτωση, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία.

Ξεκάθαρο είναι επίσης το μήνυμα ότι η ομορφιά έχει πάψει να είναι μια καθαρά γυναικεία υπόθεση. Η περιποίηση και τα καλλυντικά δεν έχουν πια φύλο, με όλο και περισσότερους άνδρες να αναζητούν και να χρησιμοποιούν προϊόντα αυτής της κατηγορίας και αρκετές εταιρείες να δημιουργούν ανδρικές σειρές. Ευρύτερα, η προσωπική φροντίδα στο σπίτι, τα home spa και το skin self-care at home είναι πια… ιεροτελεστίες που ήρθαν εν καιρώ πανδημίας και έμειναν στις ζωές μας, με τα σχετικά προϊόντα αλλά και εξειδικευμένα beauty tools να συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντικές πωλήσεις.

Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος και απαιτητικός από ποτέ, έχει στα χέρια του τη δύναμη των social media και του διαδικτύου, παρακολουθεί, ενημερώνεται για κάθε προϊόν και έχει περισσότερες απαιτήσεις, αναγκάζοντας με τα θέλω του τον υπέροχο κόσμο της ομορφιάς να γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον και να είναι σε συνεχή εγρήγορση.

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού IN Business, οι πρωταγωνιστές της κυπριακής αγοράς ομορφιάς, λιανέμποροι και προμηθευτές, μιλούν για τον δυναμισμό και τις τάσεις του τομέα, περιγράφουν τη σημερινή εικόνα και εξηγούν γιατί οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί.

Για να κατεβάσετε το περιεχόμενό του περιοδικού IN Business πατήστε στο www.inbusinessnews.com/digitaledition

Δειτε Επισης

Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Νικόδημος Δαμιανού: Ο «Ιππόδαμος» λειτουργεί, δεν καταρρέει και στηρίζει τη διαδικασία των ΕΟΑ
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Επιχειρηματικού Συμβουλιού Ηνωμένου Βασιλείου-Κύπρου
Μ. Πελεκάνος: Αναγκαία η προετοιμασία και στρατηγική σκέψη στην καθημερινή διαχείριση των έργων
Βάζουν στο τραπέζι ρηξικέλευθες επιλογές οι ΕΟΑ εάν δεν βελτιωθεί η κατάσταση με το «Ιππόδαμος»
Εντάχθηκε στην ΟΕΒ το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων-Η σημασία της συνεργασίας