Eurolife: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη

Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου μεταμορφώνουν σημαντικά πολλούς τομείς της οικονομίας, ενώ οι αυξανόμενοι ρυθμοί της ζωής αλλάζουν δραματικά τον τρόπο που επικοινωνούμε και συναλλασσόμαστε. Με τον χρόνο να αποτελεί πλέον πολύτιμο αγαθό, η ανέπαφη εξυπηρέτηση κερδίζει έδαφος αλλά δεν εκθρονίζει την ανθρώπινη επικοινωνία, που αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα στην Ασφαλιστική Βιομηχανία, σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Eurolife, Αβραάμ Πεκρή.

Σε ένα κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται, διαδραματίζουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στη μετάβαση του κλάδου ασφάλισης και κατ’ επέκταση της χώρας μας στον ψηφιακό κόσμο. Στην Eurolife, ως πρωτοπόρος οργανισμός, επενδύουμε στα συστήματά μας, στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, στην αναβάθμιση της γνώσης και του ρόλου των ανθρώπων μας. Εντάσσουμε την τεχνολογία στην καθημερινότητα του πελάτη, ώστε να λαμβάνει πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες και δυνατότητες, που ταιριάζουν στη δική του πραγματικότητα και στις σύγχρονες ανάγκες.

Άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση

Με το Myeurolife portal οι πελάτες μας έχουν στα χέρια τους μια διαδικτυακή πύλη που τους παρέχει άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση σε ό,τι αφορά τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια. Η απλή και ευχάριστη πλοήγηση που προσφέρει το Myeurolife portal καθώς και ο μοναδικός του σχεδιασμός, παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει: πρόσβαση στα ατομικά συμβόλαια (καλύψεις και ωφελήματα, κατανεμημένες μονάδες στα επενδυτικά ταμεία, αξία εξαγοράς συμβολαίου), στοιχεία επικοινωνίας ασφαλιστικού συμβούλου, ιστορικά πληρωμών και απαιτήσεων, πιστοποιητικά φόρου εισοδήματος.

Στη διάθεση των πελατών μας είναι επίσης το LifeNeeds calculator, μία σημαντική ψηφιακή επένδυση της Eurolife, που αφορά προσωποποιημένες υπηρεσίες. Ένα μοναδικό και καινοτόμο διαδικτυακό εργαλείο, που δίνει τη δυνατότητα στον καθένα να εντοπίσει τις επιλογές του για το αύριο, με βάση τις σημερινές του ανάγκες και επιθυμίες. Χρησιμοποιώντας δεκάδες παραμέτρους για την κατηγοριοποίηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του πελάτη, προτείνει λύσεις και το ενδεικτικό κόστος σε κάθε πεδίο. Λύσεις που μπορεί να αφορούν στο μέλλον των παιδιών ή στη συνταξιοδότηση. Το LifeNeeds calculator είναι διαθέσιμο μέσω του Myeurolife portal.

Στην Eurolife, οδηγούμε την paperless εποχή και αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην αντιστροφή της κλιματικής αλλαγής. Στο πλαίσιο αυτό, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο να παρέχουμε ψηφιακά εργαλεία στους πελάτες μας, όπως το ePolicy, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους ηλεκτρονικά μέσω του Myeurolife portal και, πρόσθετα, να προχωρούν σε πληρωμές και να ενημερώνονται μέσω e-mail ή SMS. Νέες μορφές επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο και χρήμα στους πελάτες μας.

Διαχρονική ανθρωποκεντρική κουλτούρα

Η τεχνολογία, όμως, δεν αντικαθιστά τους ανθρώπους μας, που είναι η κινητήρια δύναμή μας, αλλά αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην επίτευξη της αποστολής μας για παροχή ασφάλειας και προστασίας στον άνθρωπο απέναντι στις δυσκολίες και τα αναπάντεχα της ζωής.

Για να ικανοποιούμε καλύτερα τις ανάγκες όσων μας έχουν ανάγκη, επενδύουμε συνεχώς στην εκπαίδευση και την αναβάθμιση του ρόλου των Ασφαλιστικών Σύμβουλών μας, ώστε στις κρίσιμες στιγμές οι πελάτες μας να έχουν δίπλα τους τον δικό τους άνθρωπο.

Με επαγγελματισμό, εμπειρία, κατάρτιση και υποδομές το ανθρώπινο δίκτυό μας προσφέρει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να επιλέξουν σχέδια από τρεις βασικούς πυλώνες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους: την οικονομική εξασφάλιση, την αποταμίευση και την υγεία. Προσδίδουμε αξία στα συνταξιοδοτικά πλάνα, προσφέροντας ασφαλιστικά σχέδια που βοηθούν στην αποταμίευση και στη δημιουργία ενός ταμείου για έκτακτη ανάγκη, παρέχοντας ταυτόχρονα κάλυψη ζωής. Νοιαζόμαστε και φροντίζουμε τους πελάτες μας, εξασφαλίζοντας τους ίδιους, τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις τους σε περιπτώσεις ανικανότητας, σοβαρής ασθένειας και άλλων αναπάντεχων. Την ίδια στιγμή, αναπτύσσουμε διαρκώς τις εργασίες μας σε όλους τους ασφαλιστικούς τομείς και προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις, χτίζοντας μία δυνατή σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, που διαρκεί για περισσότερο από τρεις δεκαετίες. Συνεχίζουμε με τις ίδιες αξίες να υλοποιούμε τα όνειρα των πελατών μας για το μέλλον, με την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη που μας διακρίνει. Αυτό πιστοποιούν οι τρεις διακρίσεις μας στα «Global Banking and Finance Awards 2022», που μας ανέδειξαν ως την καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρεία Κλάδου Ζωής στην Κύπρο, την Ασφαλιστική Εταιρεία που προσφέρει υψηλή ικανοποίηση στους πελάτες της και τον καλύτερο πάροχο συνταξιοδοτικών λύσεων στην Κύπρο. Σημειώνουμε, επίσης, τη βράβευση ως η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Κλάδου Ζωής στην Κύπρο, στο πλαίσιο των «Global Insurance Awards 2022», που διοργανώνει κάθε χρόνο το διεθνές οικονομικό περιοδικό «World Finance».

Facts & Figures:

Στοιχεία: Δεκεμβρίου 2022

Έτος ίδρυσης: 1989

Αριθμός προσωπικού: 94

Κύκλος εργασιών:€174.646k

Αριθμός ασφαλισμένων: 140.000+ ιδιώτες και 500+ επιχειρήσεις

Αριθμός ασφαλιστικών συμβούλων: 350

Αριθμός γραφείων στην Κύπρο: 15

Στοιχεία επικοινωνίας:

Κεντρικά γραφεία: Έβρου 4, 2003 Στρόβολος, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 8000 8880

E-mail: info@eurolife.bankofcyprus.com

Ιστοσελίδα:www.eurolife.com.cy

Δειτε Επισης

Γενικές Ασφάλειες: Ηγέτιδα και στην digital εποχή
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Σε τροχιά καινοτομιών
Anytime: Όλα online και γρήγορα
Eurolife: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη
Harris Kyriakides: Έμφαση στο ασφαλιστικό δίκαιο
MetLife Europe d.a.c.: Συνεχής αναβάθμιση