Powered by

Scandro Holding: Στο κάδρο για την ακτοπλοϊκή και το λιμάνι Λάρνακας

Ένα εγχείρημα που μετά από πολλά χρόνια αναμονής ξεκίνησε τελικά πέρσι και στέφθηκε με επιτυχία που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, έχει εισέλθει στην αντίστροφη μέτρηση για την επανέναρξή του για φέτος με φόντο την επερχόμενη νέα καλοκαιρινή περίοδο.

Ο λόγος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, με την ανάδοχο εταιρεία Scandro Holding Ltd να ενημερώνει με προ ημερών ανακοίνωσή της πως βρίσκεται στο στάδιο τελικής διεκπεραίωσης όλων των απαιτούμενων ενεργειών που αφορούν τη λειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο.

Η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια, θα είναι σε θέση να προβεί σε ανακοινώσεις για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τη λειτουργία της υπηρεσίας, όπως δρομολόγια, κόμιστρα, διαδικασία κρατήσεων θέσεων, το αργότερο μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, ενώ η έναρξη των δρομολογίων προγραμματίζεται για την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Διαβάστε ακόμα:

Το ζήτημα που προκύπτει ωστόσο έγκειται στο λιμάνι το οποίο η Scandro Holding θα επιλέξει προς διενέργεια των δρομολογίων από και προς τον Πειραιά, καθότι η εταιρεία φαίνεται να εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης του λιμανιού της Λάρνακας, αντί της Λεμεσού απ’ όπου πέρσι πραγματοποιείτο το δρομολόγιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σύμβαση την οποία η ανάδοχος εταιρεία υπέγραψε, της παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής λιμανιού, καθότι περιλαμβάνονται ως επιλογές, είτε το λιμάνι Λεμεσού είτε το λιμάνι της Λάρνακας είτε συνδυαστικά. Εναπόκειται δηλαδή στην διακριτική της ευχέρεια να αποφασίσει το λιμάνι το οποίο θα χρησιμοποιεί. Στο πλαίσιο αυτό, διόλου τυχαίο δεν φαίνεται να είναι το γεγονός πως στην πρόσφατη ανακοίνωσή της επέλεξε να μην προσδιορίσει τη Λεμεσό, αλλά να μιλήσει για «θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας».

Πάντως, σε χθεσινές του δηλώσεις ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης διέψευσε πληροφορίες που ήθελαν στο κάδρο των επιλογών της Scandro Holding και την μαρίνα Αγίας Νάπας, ξεκαθαρίζοντας πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί βάσει της συμβάσης να συμβεί.

Ο κ. Δημητριάδης τόνισε πως έχει ζητήσει από την εταιρεία να ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας τις προθέσεις της, τόσο σε ό,τι αφορά το λιμάνι που προτίθεται να αξιοποιήσει όσο και γενικότερα, όπως για παράδειγμα και το ενδεχόμενο αλλαγής του πλοίου που πέρσι διενεργούσε το δρομολόγιο.

Υπενθυμίζεται ότι το δρομολόγιο εκτελούσε πέρσι το επιβατικό οχηματαγωγό M/V Daleela, πραγματοποιώντας συνολικά 22 ταξίδια μεταξύ Ιουνίου-Σεπτεμβρίου 2022.

Διαβάστε ακόμη:

Το πρώτο του ταξίδι από το λιμάνι Λεμεσού, και συγκεκριμένα από το τερματικό της  DP World Limassol, ξεκίνησε την Κυριακή 19 Ιουνίου.  

Δειτε Επισης

Στην κυπριακή αγορά μέσω της Chestertons Cyprus Residential η Chestertons Global-Οι υπηρεσίες που θα προσφέρει
Ολοκληρώνεται η ανάπλαση του παλαιού ΓΣΠ-Αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση του έργου των €20 εκατ.
Καλπάζει η τιμή του ελαιόλαδου στην Κύπρο... Αύξηση πέραν του 60% τον περασμένο Απρίλιο
Απεργίες κατά παράβαση των εργασιακών θεσμίων-Νομοθετική ρύθμιση στις ουσιώδεις υπηρεσίες
Έντονη αντίδραση ΚΕΒΕ για την απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-Ρύθμιση απεργιών σε ουσιώδεις υπηρεσίες
ΟΕΒ: Απαράδεκτη η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-«Η κατάσταση έφθασε στο απροχώρητο»
Μελέτη του ΚΟΕ επιβεβαιώνει τους κινδύνους από την ΑΤΑ- Πιθανόν να επιδεινώσει τις πληθωριστικές τάσεις
Σημαντική μείωση της ανεργίας σε ετήσια βάση τον Απρίλιο-Υποχώρησε στα 9.343 πρόσωπα
Technology FAST 50 2024: Η Capital.com με έδρα την Κύπρο στην πρώτη θέση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
Moving Doors: Χρυσάφι το Β2Β στα ακίνητα