Powered by

Scandro Holding: Στο κάδρο για την ακτοπλοϊκή και το λιμάνι Λάρνακας

Ένα εγχείρημα που μετά από πολλά χρόνια αναμονής ξεκίνησε τελικά πέρσι και στέφθηκε με επιτυχία που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, έχει εισέλθει στην αντίστροφη μέτρηση για την επανέναρξή του για φέτος με φόντο την επερχόμενη νέα καλοκαιρινή περίοδο.

Ο λόγος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, με την ανάδοχο εταιρεία Scandro Holding Ltd να ενημερώνει με προ ημερών ανακοίνωσή της πως βρίσκεται στο στάδιο τελικής διεκπεραίωσης όλων των απαιτούμενων ενεργειών που αφορούν τη λειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο.

Η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια, θα είναι σε θέση να προβεί σε ανακοινώσεις για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τη λειτουργία της υπηρεσίας, όπως δρομολόγια, κόμιστρα, διαδικασία κρατήσεων θέσεων, το αργότερο μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, ενώ η έναρξη των δρομολογίων προγραμματίζεται για την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Διαβάστε ακόμα:

Το ζήτημα που προκύπτει ωστόσο έγκειται στο λιμάνι το οποίο η Scandro Holding θα επιλέξει προς διενέργεια των δρομολογίων από και προς τον Πειραιά, καθότι η εταιρεία φαίνεται να εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης του λιμανιού της Λάρνακας, αντί της Λεμεσού απ’ όπου πέρσι πραγματοποιείτο το δρομολόγιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σύμβαση την οποία η ανάδοχος εταιρεία υπέγραψε, της παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής λιμανιού, καθότι περιλαμβάνονται ως επιλογές, είτε το λιμάνι Λεμεσού είτε το λιμάνι της Λάρνακας είτε συνδυαστικά. Εναπόκειται δηλαδή στην διακριτική της ευχέρεια να αποφασίσει το λιμάνι το οποίο θα χρησιμοποιεί. Στο πλαίσιο αυτό, διόλου τυχαίο δεν φαίνεται να είναι το γεγονός πως στην πρόσφατη ανακοίνωσή της επέλεξε να μην προσδιορίσει τη Λεμεσό, αλλά να μιλήσει για «θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας».

Πάντως, σε χθεσινές του δηλώσεις ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης διέψευσε πληροφορίες που ήθελαν στο κάδρο των επιλογών της Scandro Holding και την μαρίνα Αγίας Νάπας, ξεκαθαρίζοντας πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί βάσει της συμβάσης να συμβεί.

Ο κ. Δημητριάδης τόνισε πως έχει ζητήσει από την εταιρεία να ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας τις προθέσεις της, τόσο σε ό,τι αφορά το λιμάνι που προτίθεται να αξιοποιήσει όσο και γενικότερα, όπως για παράδειγμα και το ενδεχόμενο αλλαγής του πλοίου που πέρσι διενεργούσε το δρομολόγιο.

Υπενθυμίζεται ότι το δρομολόγιο εκτελούσε πέρσι το επιβατικό οχηματαγωγό M/V Daleela, πραγματοποιώντας συνολικά 22 ταξίδια μεταξύ Ιουνίου-Σεπτεμβρίου 2022.

Διαβάστε ακόμη:

Το πρώτο του ταξίδι από το λιμάνι Λεμεσού, και συγκεκριμένα από το τερματικό της  DP World Limassol, ξεκίνησε την Κυριακή 19 Ιουνίου.  

Δειτε Επισης

Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της