CYPRONETWORK CONSULTANCY GROUP: Ανταγωνιστικό προβάδισμα

Στο πλαίσιο των υπηρεσιών Human Resource Management (HRM), η Cypronetwork παρέχει διαγνωστικές και ολοκληρωμένες μελέτες HRM, personnel satisfaction surveys, μόνιμη συμβουλευτική και στήριξη σε συναφή θέματα. Επίσης, ετοιμάζει εγχειρίδια προσωπικού, πρόσληψης, επιδόσεων και εκτενή κατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού.                                        

Συγκριτικό πλεονέκτημα

Το συγκριτικό πλεονέκτημά μας είναι οι βασισμένες στις ανάγκες του πελάτη τεχνικές και μέθοδοι που εφαρμόζουμε. Σχεδιάζουμε και προσφέρουμε hands’ on στήριξη στους πελάτες μας, στο πλαίσιο της εφαρμογής μελετών και εισηγήσεων. Σε συνδυασμό με τις συνέργειες που έχουμε, στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχουμε ως όμιλος, όλα αυτά μας δίνουν προβάδισμα.

Δηλαδή, για να κάνεις σωστή διάγνωση χρειάζεσαι έρευνα και για να σχεδιάσεις ένα ορθολογικό σύστημα HRM, πρέπει να ξέρεις την εταιρική στρατηγική. Ακολούθως, να εφαρμόσεις πολιτικές HRM και να τις ενδυναμώσεις με συστήματα ποιότητας κι άλλα συναφή. Αυτά παρέχει η Cypronetwork με τους κατάλληλους εξειδικευμένους συμβούλους.

Νέα μοντέλα προσωπικού

Η πανδημία σίγουρα έφερε αλλαγές στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού. Αυτό έγινε αρχικά με την υιοθέτηση της εργασίας από το σπίτι, κάτι που άλλαξε τα δεδομένα τόσο σε θέμα επικοινωνίας όσο και πρακτικά.

Πλέον, συνεντεύξεις, αξιολογήσεις και συναντήσεις γίνονται κι εξ αποστάσεως. Από τη μια, άνοιξαν τα κανάλια επικοινωνίας αλλά από την άλλη χάθηκε μέρος των διαπροσωπικών σχέσεων, το οποίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τη λειτουργία του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού. Παράλληλα, μέσω αυτής της αλλαγής άνοιξαν τα σύνορα για την εξεύρεση προσωπικού μέσω των διαδικτυακών καναλιών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχουμε νέα μοντέλα στη σύνθεση του προσωπικού. 

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πώς υπάρχουν επιχειρήσεις που προτιμούν τη συγκεκριμένη μέθοδο. Παρ’ όλα αυτά, το μείγμα των δύο τεχνικών επικοινωνίας, φυσικών και διαδικτυακών, τείνει να επικρατεί. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια, ότι οι επιχειρήσεις πλήγηκαν οικονομικά λόγω της πανδημίας. Αποτέλεσμα αυτού, ήταν να επηρεαστούν και οι μισθολογικές απολαβές, γεγονός που αλλάζει την πορεία των επόμενων ετών πάντα σε συνάρτηση με την κουλτούρας της κάθε επιχείρησης.

Προσέλκυση ταλέντων

Έρευνες έδειξαν πως Διοικητικά Συμβούλια των ομίλων εταιρειών, που έχουν μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, αναγνώρισαν την προσέλκυση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού ως μία από τις πιο σημαντικές προκλήσεις για την ανάπτυξη ενός οργανισμού. Ταυτόχρονα, εξετάζουν την ευρύτερη κοινωνική συνεισφορά και τον σκοπό της εταιρείας τους. Έτσι, οι Υπεύθυνοι Ανθρώπινου Δυναμικού διεκδικούν την ισότιμη συμμετοχή τους στη χάραξη στρατηγικής και όχι μόνο στην υλοποίησή της, όπως την έχει σχεδιάσει η ανώτατη διοίκηση. Παράλληλα, το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού καλείται να αναπτύξει τον συμβουλευτικό και αναπτυξιακό του ρόλο ειδικά μετά τις περιόδους κρίσεως.

Επένδυση στην τεχνολογία

Σε αυτό το σκηνικό αρκετές επιχειρήσεις είδαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους να επιταχύνεται κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Επενδύουν περισσότερα κεφάλαια στην τεχνολογία από ό,τι στους ανθρώπους κι αυτό εμπεριέχει κινδύνους. Κι όμως, οι εταιρείες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένες για να εξασφαλίσουν την ισορροπία, ώστε το Ανθρώπινο Δυναμικό να αποτελεί πάντα τη βάση της δυναμικής και της ανάπτυξής τους. Πρόσθετα, θα πρέπει εξελικτικά να διασφαλιστεί η ισοτιμία και να ισχύσουν ίδιες αμοιβές για τα δύο φύλα.

Στοιχεία επικοινωνίας:

Τ.κ.:53809, 3318, Λεμεσός

Tηλ.: 25690000

Φαξ:25730441

E-mail: central@cypronetwork.com

Ιστοσελίδα: www.cypronetwork.com

Ο ξεχωριστός κόσμος του HR

Ανοίγουμε την πόρτα σε έναν κόσμο ανθρώπινο, γεμάτο δύναμη, τον ξεχωριστό κόσμο του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR)

Οι Kύριοι και οι Κυρίες HR…

Οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτό το πολύτιμο «H» του HR, με το Human, το Ανθρώπινο κομμάτι μιας εταιρείας, που δεν ονομάζεται τυχαία «Δυναμικό», όπως καθόλου τυχαία δεν ονομάζεται «Resource», δηλαδή, πόρος.

Είναι ενδιαφέρον το πώς αντιδρούν οι άνθρωποι στο άκουσμα του τίτλου: Υπεύθυνοι Ανθρωπίνου Δυναμικού. Άλλες φορές με θαυμασμό, άλλες με δυσπιστία ή ακόμα και ειρωνεία και κάποιες άλλες ως επαγγελματική λύση ή απλώς… άτομα προς αποφυγή!

Ακούς και ότι είναι από τα επαγγέλματα της… μόδας. Και ότι ποτέ δεν θα είναι ένα «out of style job».

Η αλήθεια είναι ότι οι Υπεύθυνοι Ανθρώπινου Δυναμικού έχουν το κριτήριο να επιλέγουν, την ικανότητα να αναδεικνύουν τα ταλέντα και το «know-how» να μας βοηθούν να προοδεύουμε και να συνεργαζόμαστε σε ένα αρμονικό περιβάλλον. Έχουν την ικανότητα να δέχονται «πυροβολισμούς», δίκαια ή άδικα, βαδίζοντας σε μία λεπτή γραμμή και προσπαθώντας να διατηρούν ισορροπίες για κοινό όφελος.

Μήπως όμως τελικά ζούμε στην εποχή «των τίτλων» και όχι των ανθρώπων; Μήπως οι εργαζόμενοι ανταγωνίζονται για το status παρά για ην ουσία; Μήπως οι επιχειρήσεις δεν τους καθοδήγησαν προς την ουσία;

Στην εποχή όπου ο Άνθρωπος είναι στο επίκεντρο, είναι σημαντικότερο παρά ποτέ, οι εταιρείες να αντιληφθούν ακριβώς τις ανάγκες τους σε ανθρώπινο δυναμικό. Ακόλουθα θα πρέπει να είναι ικανές να τις συνδέσουν με τους επιχειρηματικούς τους στόχους και δεν αναφέρομαι μόνο στους οικονομικούς. Έτσι θα μπορέσουν να σχεδιάσουν τη στρατηγική, η οποία θα τους βοηθήσει να προσελκύσουν, να διατηρήσουν και να αναπτύξουν τους κατάλληλους ανθρώπους στην κατάλληλη θέση, για να είναι η συνεισφορά τους καθοριστική. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι για να μπορέσουν οι οργανισμοί να ξεκλειδώσουν το πάθος, την πνευματική περιέργεια και την καινοτόμο σκέψη των εργαζομένων τους, θα πρέπει να υιοθετήσουν μια εξατομικευμένη προσέγγιση και να συνδεθούν μαζί τους με άμεσο και ανθρώπινο τρόπο.

Εξάλλου, είναι αλήθεια πως ανά δεκαετία τα χαρακτηριστικά των υποψηφίων ποικίλουν, είτε σε επίπεδο γνώσεων και τοποθετήσεων είτε σε θέμα προσωπικότητας. Σε ποιόν HR δεν θα άρεσε ένα προφίλ από υποψήφιο που ασχολείται, για παράδειγμα, με εθελοντική εργασία;

Ο Πλάτωνας υποστήριζε πώς για να ευημερήσει κάθε πολιτεία (οργάνωση) τα μέρη της πρέπει να αισθάνονται «…τόν φίλον… και τό κοινόν…» - φιλικά και συναδελφικά μεταξύ τους - καθώς η πορεία είναι κοινή. Ε, κάπως, έτσι καλούνται όλοι, που ασχολούνται με το ενδιαφέρον «άθλημα» του HR, να προσανατολίζουν καθημερινά όλα τα μέρη των επιχειρήσεων και να συνθέτουν τις προσωπικότητες ανάλογα.

Ο τίτλος «Εργοδότης της Χρονιάς» θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα, που είναι μοναδικός  και ζωτικής σημασίας, παρά τις αλλαγές που έρχονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αντικατάσταση κάποιων θέσεων εργασίας από μηχανές ή ψηφιακά συστήματα.

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως… τη διαφορά στην ορχήστρα την κάνει ο μαέστρος! Βρείτε τα κατάλληλα όργανα, τοποθετήστε τα στην κατάλληλη θέση ακουστικής, φροντίστε τη συντήρηση και το κούρδισμά τους και γίνετε οι Μαέστροι της δικής σας μελωδίας.

Δειτε Επισης

RED HR Solutions: Κάθε πρόκληση και λύση
PwC Κύπρου: Νέες ισορροπίες στο HR
MGR Human Resources: Η επιτυχία περνά από το προσωπικό
DELOITTE: Τα «θέλω» της νέας γενιάς
CYPRONETWORK CONSULTANCY GROUP: Ανταγωνιστικό προβάδισμα
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ: Όλοι κι όλα αλλάζουν